[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spruit

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:22

Niet echt mijn stijl, maar wel leuk. Vooral het eerste jurkje is lekker zomers!

De Sacha sleehakken zitten super inderdaad, goede aankoop! Shoppen is zo fijn he, word er echt gelukkig van haha.

En trouwens; Nell gefeliciteerd!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-12 22:41

Jaaa.. ik ben vandaag officieel echt benoemd.. jaja .. FASHIONISTA!

en shopaholic + verslaafde.. :D

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:19

Dames een vraagje !!
Op een festival zag ik een meisje lopen met erg leuk schoenen, een week later weer dezelfde in een andere kleur.. Op dat moment verder niet bij stilgestaan, maar nu achteraf denk ik, had ik maar gevraagd waar ze vandan komen.. Want IK WIL ZE OOK !

Alleen nu kan ik ze natuurlijk niet vinden. het gaa tom hoge sneakers in de kleur goud/zilver met de neus en de zijkant ene andere kleur. Ik had het idee dat er een lichte slangeprint doorheen zat, maar dit kan ook ook mis hebben..

Afbeelding

Deze lijken er enigzinds op, alleen dan zonder studs. En met veel minder glitters...

Wie ow wie kan uit mijn onduidelijke beschrijving halen welke schoenen ik bedoel :P

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 10:29

Ik heb ze niet al te lang geleden in de winkel zien staan...weet niet meer welke, maar dan weet je dat ze in ieder geval nog te koop zijn.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 13:50

@renee: heeft sascha niet zoiets? ik heb ze geloof ik bij ons uit de buurt ook bij schuurman schoenen gezien. evt zalando?

__denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 13:54

Gaaf! Misschien Le Ballon? Die heeft ook slangeleer sneakers gehad enzo, zijn wel typische Le Ballon schoentjes.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:13

Ik heb ze volgens mij gezien bij de cinderella!

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 14:24

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!! _Denise heeft gelijk !!!! (misschien de andere ook wel in andere winkels :P, maar dit is het model wat ik zocht)

Ik heb ze gevonden:

Afbeelding

Dit is het model dat ik zocht !
Super bedankt voor het meedenken !

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 15:00

Fijn dat je ze gevonden hebt :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-12 22:00

Hoi! ik heb een vraagje, en ik hoop heeeel hard dat jullie me kunnen helpen.

Ik zoek een site waar je bijvoorbeeld naar kleren kan zoeken, of gewoon naar dit jurkje.
Het is een jurkje van de Zara en heet Fish Print Dress en dit is 'm.
Afbeelding
Heb 'm helaas niet kunnen kopen en op de site is ie overal uitverkocht, ik zoek een maat 36.

Marije__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 14:45

Micha ik ga mn ogen voor je open houden.. als je googled? kom je dan niets tegen?

Ik heb het zelfde probleem als renee16 haha, gisteren op een festival super gave licht beige platte cowboy laarsjes gezien.. maar wil ook zo graag dat soort laarsjes..
gewoon simpele, niet te duur en niet met een echte hak...

Offff jullie weten vast welke ik bedoel: die bruine laarzen met stof met kleurtjes! die wilde ik begin dit jaar al maar kan ze nergens vinden?! heb ze wel een x in topic 1 voorbij zien komen geloof ik, van een markt in amsterdam.. helllpp

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 15:47

soort moccasin? die indianen laarsjes? Paris heeft ze ook in blauw, rood en bruin :)

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 16:35

Kiboots heten die laarzen, als het goed is! :D

Weet niet waar ze nu nog te koop zijn, voor de zomer waren ze overal. Onder andere bij Sacha.
Maar misschien kun je googlen op Kiboots.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 18:22

Hoi allemaal, ik ben op zoek naar een chino broek... Iemand enig idee waar ik die voor een normale prijs vandaan kan halen?
Ook ben ik op zoek naar een zwarte 'glimmende' broek...

Wie kan mij helpen? :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 18:59

Thanks Marij!
Ja op Ebay maar dan issie 100 dollar := en in de sale was ie nog maar 40 ofzo.
Ik heb ze laatst nog gezien bij de Soho (de laarzen die je zoekt) maar ik ben bang dat daar een hoog prijsje aan hangt. Niet Soho van V&D btw haha.

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 19:10

Mereltje schreef:
Kiboots heten die laarzen, als het goed is! :D

Weet niet waar ze nu nog te koop zijn, voor de zomer waren ze overal. Onder andere bij Sacha.
Maar misschien kun je googlen op Kiboots.

Ik heb ze overigens gevonden bij Sacha!
De korte versie: https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen ... ief/2x8230
En de hoge: https://www.sacha.nl/shop/damesschoenen ... cht/2x8433
Als je bij suggesties kijkt staan ze er ook in andere kleuren/modellen, scrollen naar beneden!

Verder bedacht ik me, dat ze deze laarzen voor de zomer ook hadden bij Nelson, ook een enkel en een iets hoger model, maar geen idee of ze ze nog hebben.

Als dit de laarzen zijn die je bedoelt in elk geval!

RomyS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-12 21:18

Ik ben opzoek naar deze jas van Peuterey (de Montauk). In een italiaanse maat 40.

Weet iemand waar ze deze nog verkopen?

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 00:36

Laurabyoux: Chino's verkopen ze bij heel veel winkels! Zara, h&m, bij de v&d in amsterdam zag ik ze vandaag ook, m'n zus heeft er 1 van de WE en die zijn (of waren) nu/laatst gigantisch in de aanbieding ook. Heel fijn. :)

Zocht al heel lang 'iets' om in je haar te knopen en kwam vandaag iets tegen wat ik echt heel erg leuk vond, dus ik ben blij haha :). En ik heb nog een heel leuk high-waisted levi's shortje gekocht en vorige week ook al een jurkje en 2 shirtjes dus ik ben blij! Morgen nog eventjes kijken voor schoenen (had hele leuke gezien maar twijfelde toen.. heb nu heel veel spijt dus hoooop dat ze er nog zijn!) en nog even kijken voor bikini's en panty's.. en dan ben ik helemaal klaar voor m'n vakantie over 3 weken! :D

Afbeelding
^ dit was voor in je haar, alleen hier heb ik hem niet zo mooi geknoopt zitten. Vind het heel erg leuk in elk geval!

En dan kan ik na m'n vakantie m'n geluk niet op want hiephoi winterkleding! <3 <3 dikke sjaals, fijne wanten, dikke truien en maillots.. heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 00:40

Hoeveel nemen jullie altijd ongeveer mee op vakantie? Ben een ramp in pakken en uiteindelijk eindig ik dus altijd met van bepaalde dingen veel te veel en andere dingen veel te weinig.. het is voor ongeveer 2 weken. weet ook echt niet wat normale hoeveelheden zijn. is het normaal om voor elke dag schone kleding mee te nemen? of meerdere dingen per dag? of juist niet? hoeveel bikini's? (bikini's zal ik vast niet teveel meenemen want ik ben een beetje laat met kopen.. :') )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 08:30

Oooh Rebecca, ik vind het warme weer hier heerlijk, maar winterkleding is ook meer mijn ding. Heb echt niks met shorts en tshirts :')

Ik heb nu 2 paar bikini's mee en wat stuk of 6 shirtjes en 4 broeken, 2 sweatpants, 2 paar sneakers en 1 paar pumps. Nog een blazer, 2 warme vesten etc etc maar die zal jij niet mee hoeven te nemen als je op zonvakantie gaat :P Nog geen idee hoe lang ik hier zit overigens, maar kan natuurlijk altijd bijkopen :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 09:24

Rebeccaa schreef:
Hoeveel nemen jullie altijd ongeveer mee op vakantie? Ben een ramp in pakken en uiteindelijk eindig ik dus altijd met van bepaalde dingen veel te veel en andere dingen veel te weinig.. het is voor ongeveer 2 weken. weet ook echt niet wat normale hoeveelheden zijn. is het normaal om voor elke dag schone kleding mee te nemen? of meerdere dingen per dag? of juist niet? hoeveel bikini's? (bikini's zal ik vast niet teveel meenemen want ik ben een beetje laat met kopen.. :') )

Ik neem veel te veel mee, maar dat komt doordat ik vorige week in Nederland zat en het dan dus alle kanten op kan :+
Morgen misschien paar daagjes naar Texel, dan heb ik aan bikini, jurkje en vestje wel genoeg :))

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 10:48

Ligt aan de soort vakantie. Voor een zon/strandvakantie neem ik altijd een stuk of 3 bikini's mee, ligt eraan hoeveel ik er heb. Rokjes/shortjes/jurkjes draag ik vaak wel 2/3 dagen, je ligt overdag toch veel in bikini. Shirtjes draag ik 1 of 2 dagen, als het heel warm is en je wilt nog wat actiefs doen ga je natuurlijk wel zweten. Nog wat leuke dingetjes voor op stap, als je dat van plan bent natuurlijk. En 1 trui/blazer voor de zekerheid, you never know ;)

Joelle1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 11:46

ik zoek kapotte vans van mensen die ze weg willen gooien
hier nog iemand??

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:16

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 19:42

Bedankt voor wat jullie meenemen! Ik denk dat ik 2 bikini's mee neem voor 14 dagen en een stuk of 4 hemdjes en dan een stuk of 5/6 shirtjes + nog wat 'speciale' dingetjes voor op stap. En een paar slippertjes, teenslippers en een paar vans of all stars. 1 lange broek en gewoon nog een jurkje of zo. :)

Morrow_Less: Het spijt me maar ik vind het echt totaal geen combinatie.. vind het beide leuke dingen, maar niet samen :n.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-07-12 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt