Primark deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:39

Ja Courses daar heb je dan wel weer gelijk in :j moet zeggen dat ik Rotterdam altijd alles mee heb genomen zonder te passen, heb 1 keer 3 kwartier in de rij gestaan omdat vriendinnetjes perse wilden passen, ging ik er maar bij staan :')

Ja dat is aan de Kettwicher! Hij is 5 verdiepingen dacht ik. Heerlijke winkel :)

Courses

Re: Primark deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 20:52

Ik heb nog nooit wat gepast :')
Ik ga volgende week maandag even, dan kom ik bij m'n vriend vandaan.
Heb lichtelijk 't idee dat 't praktisch zelfmoord is om op maandag in de zomervakantie naar Rotterdam te gaan ... :') MAARJA.

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:28

Ik ben de eerste keer in Rotterdam geweest. Daar had ik ook niet gepast. Kwam er thuis achter dat er maar 1 ding was wat paste. Dus kon de rest bij wijze van weggooien omdat ik heel van van een primark af woon.
Ik ga daarom ook vanaf nu altijd voor passen!

Jooon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:33

Ik ben in de Primark in R'dam geweest en het enige wat ik had gekocht waren oorbellen. :') Er ligt zóveel dat je niet weet waar je moet kijken, daarnaast vind ik het veeul te druk én ik twijfel aan de kwaliteit. :P Nee, voor een keer is het leuk maar nooit meer.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 22:34

tja, aan de andere kant, niemand gaat op zijn vrijedag om 8 uur uit bed om naar de primark te gaan ;).
het kan echt wel meevallen hoor, en maandag is nooit een drukke winkel dag

ja en ik ben het met je eens, het is echt een grote bende, denk je alle broeken gezien te hebben, staat er ergens anders nog een rek met random broeken. echt heel irritant en verwarrend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-12 23:07

Ik ga morgen naar Essen :D

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 10:23

ooh maroescha ik ben jalours op je! Laat je wel even weten hoe de primark in Essen is bevallen?
Want als het niks is ga ik er geen 2 uur voor rijden haha.
Maar dat geloof ik niet. 5 verdiepingen, daar moet je je wel goed kunnen uitleven lijkt mij!

Rotterdam hoef ik inderdaad ook niet weer heen. Ben daar de eerste keer geweest maar viel heel erg tegen. Vorige keer ben ik in Hoofddorp geweest. Die was wel leuk en ook wel netjes. Hij werd ook de hele dag door bijgehouden door mensen die er werkten. Dus het bleef ook veel netter. In rotterdam heb ik toen ook niemand in de winkel gezien die er werkte.

Ik wil nog naar Essen en nog naar Zaandam denk ik zowiezo.
Maar voor essen ga ik eerst even flink sparen zodat ik 200 euro mee kan nemen :P

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:24

Pff op de terugweg naar huis vanaf Zaandam. Was er met openingstijd en er stond al een kudde buiten. Wel leuk geslaagd maar vond de collectie tegenvallen :)

Myrna_Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:35

fotoooo

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:41

Ik was zaterdag naar Zaandam geweest, we zijn er eerst 3x voorbij gereden met de auto voordat we de primark überhaupt hadden gevonden, maar dat terzijde.

Je weet niet waar je moet kijken, het was vroeg (10u) maar al retedruk. Pashokjes heb ik niet eens geprobeerd, daarom ook niet zoveel gekocht want het meeste moet je toch eerst passen.

Uiteindelijk gekocht:
een t-shirt met lange mouwen
t-shirt met korte mouwen
een paar schoenen voor werk
en een BH (die mn moeder uiteindelijk over had genomen omdat ie voor mij toch te klein was)
Schade: 26 euro.

Vond de collectie wat tegenvallen, beetje 'truttig' allemaal. Niet helemaal mijn smaak. ;)
Had voor mn vriend nog gekeken op de mannenafdeling, maar daar zit écht niks tussen. Alleen maar felle kleuren en rare opdrukken. Tja, dan moet je bij mijn 'casual' vriend niet mee aankomen :')

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 12:57

ik ga morgen naar rotterdam.

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 13:25

Morgen naar de Primark in Luik, ben benieuwd!

naomi_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 16:27

Ik ga morgen weer naar hoofddorp. Kijken of ik nog wat leuke dingen kan scoren voor in de vakantie en wil zoiezo even kijken voor een riem en van die simpele gympjes, geweldige schoentjes !haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:32

Terug uit Essen!

Wat een hel om met de auto daar te rijden als je voor het eerst naar een grote stad gaat, maar dat terzijde.

Geweldige winkel! Wel even lastig met bepalen hoe je overal langs gaat lopen enzo. Was nu ook 50% korting, dus veel van die grijp tafels. Daar heb ik niets van mee genomen omdat ik niet zo'n graaier ben.
Schoenen afdeling was wel een hell. Echt overal lagen schoenen! Dus alleen de schoentjes van 3 euro mee genomen, die lage van stof.
Wel uiteindelijk met 100 euro aan spullen terug gekomen! Veel fijnere winkel dan die hier in Nederland, maar zal er niet heel snel nog een keer heen gaan. Maar dat komt voornamelijk omdat het zo'n gedoe is met passen. Want ook in Essen sta je toch al snel een half uur in de rij voor passen, je mag 8 stuks mee en niet dingen uit je tas halen en die dan weer gaan passen. Dan moet je opnieuw in de rij.

Maar vind zelf dat ik leuk geslaagd ben :D Ga nu meteen een deel in de was doen!

Blazer (23 euro, wel echt beetje zelfde stof als h&m, dikkere schouders, prima kwaliteit!)
Zo'n open wat langer vest (15 euro, dikkere stof ook).
Een heel lief wit vestje met echt super schattige knoopjes (10 euro).
Dan die schoentjes van 3 euro.
Een taille riem die ik als gewone riem ga gebruiken (maatje groter gekocht haha)
2 basic shirtjes.
Zo'n hanger om riempjes aan te hangen.
2 dezelfde shirtjes, voor kort en achter lang met een zakje voorop. In wit en blauw.
7 paar sokken voor 3 euro.
3 paar massage sokken :')
2 armbandjes met van die ronde bedels eraan. En ook 1 voor mama!
Een setje elastiekjes voor 1,50 :')
Een nieuwe haarborstel voor 1,50
een ketting met een klokje erin, super leuk!
Een setje kaarsen (roze, blauw en soort geel/groen) die ruiken naar de zee.
Voor mama een vanille kaarsje.
En voor mezelf nog een grote roze kaars die ook lekker naar bloemetjes ruikt.
ojah en nog een kort broekje :')

Dat was het geloof ik wel haha!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:41

Nou dan heb ik mss geluk gehad of jij pech haha, ik heb geen seconde in de rij hoeven staan voor t passen en alles was heerlijk netjes :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 20:43

Hele stad was wel druk hoor, ook veel nederlanders. Brabant heeft al vakantie. En was natuurlijk heel mooi weer!
Maar vind niet erg hoor om in de rij te moeten staan.

Hoelaat was jij er toen?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:42

Sochtends al rond kwart over 9 :) het is voor ons maar een uurtje rijden. Misschien dat het aan het tijdstip lag :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-12 23:52

Ja wij waren er pas rond 12e. Is voor ons toch 2 uur rijden en omdat ik zelf heen en terug moest rijden wilde ik wel rustig aan doen :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 11:41

Volgens mij moet je voor Essen wel een Umwelt sticker op je auto hebben ivm de milieuzones daar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:24

Had op internet gekeken, en daar stond Essen niet bij. Had hem ook niet, geen boete gehad :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:34

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 12:37

Ik ga zo naar r'dammm!
Plotseling dus ik ben even happy lolz xD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 16:26

Dan heb ik mazzel gehad haha!

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:13

gister in rotterdam het was zo ongelofelijk druk, de rij van de kassa begon al bij de pashokjes, nou ik en me vriend hebben spullen terug gelegd en zijn weg gegaan, we wonen er maar een half uurtje vanaf dus volgende keer beter, maar we waren vergeten dat iedereen net de kinderbijslag had gekregen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 14:16

Ik wil wel foto's zien van aankopen *\o/*