Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 19:06

xx_Kelly_xx schreef:
shilady schreef:
aan de andere kant
ben jij meschien iets waar hij heel erg naar uit keek elke dag iets wat hem op de been hield

Bedoel je dit tegen mij?

ja maar niet op een beledigende manier :o
meer van ik kan me wel erin verplaatsen dat hij naar je brieven verlangt en uitkijkt het is er natuurlijk niet een gezellige boel en brieven zijn de hoogte punten vd dagen daar

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 19:36

Is tallie nog steeds getrouwd met haar penmate?

Ik lees hier altijd stilletjes mee, twijfel nog weleens.
Ik zou wel graag een vrouw willen schrijven, die hebben misschien een minder hoge verwachting van een penmate, denk ik.

Heb eens dagelijks geschreven naar een gevangene, namelijk mijn broer :+ (inbraak).

Nant

Re: Ooit een gevangenen geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 20:05

Kaus dat had ik ook! Een best luef uitziend iemand en als je dan googled hebben ze vreselijke dingen gedaan..

Mijn inmate vroeg hoe lang je hier gevangenisstraf krijgt als je weed bij je hebt.. toen ik vertelde dat het hier legaal is vroeg hij of holland een andere naam voor hemel is..

Hebben jullie meerdere pen mates? Zo ja waarom? En raak je nooit in de war?

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 20:06

Je mag hier ook geen weed bij je op zak hebben hoor. Je mag er een oproken in de coffeeshop en je mag thuis 5 planten hebben, maar je mag er niet mee over straat.
Citaat:
Thuis mag je maximaal dertig gram wiet hebben voor eigen gebruik. In de coffeeshop mag een bezoeker vijf gram wiet op zak hebben.’ Maar daar tussen, op straat, mag je volgens de letter van de wet geen grammetje van dit soort verdovende middelen op zak hebben.

Je draait hier alleen niet de bak in als je een klein beetje op zak hebt.

yvet31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 21:37

jammer je moet 18 zijn...
vind het heel intressant eigenlijk.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 21:57

Ik heb weer een tijdje niks gehoord van mijn penpal in Texas, ga haar toch maar weer eens wat sturen want het was eind juni dat ik haar voor het laatst schreef.
En de brief naar mijn penpal in Arizona is teruggekomen omdat ik het nummer er niet op had geschreven _-:( sukkel die ik ben en sukkels die zij zijn, zoveel mensen met die voor en achternaam zullen ze daar toch niet hebben in dat complex 8)7 hoe moeilijk zou het zijn om dat even op te zoeken...

Ik heb ze wel gegoogeld, het verhaal van mijn mevrouw in Texas heb ik al eerder in dit topic geschreven, de jongen in Arizona heeft geloof ik een aanklacht tegen zich gehad van mishandeling, maar die vrouw die hij mishandeld had/zou hebben heeft achteraf gezegd dat het toch niet zo erg was als ze zei maar aan de aanklacht is dus niets veranderd 8)7 lekker dan

Love_Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 10:52

Hoi,
Ik kwam dit topic tegen en ben het wel heel interessant gaan vinden!
Ik vroeg me af waar jullie je inmate op hebben uitgekozen, foto, gezicht, verhaal..?

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:04

In eerste instantie heb ik idd naar de foto gekeken of die een beetje normaal is en niet met ontbloot bovenlichaam, daarna naar het verhaal en daarna of ze ook juridische ondersteuning en geld willen hebben. Dat is voor mij namelijk een reden om niet te gaan schrijven. en of ze zwaar in de Here zijn.

Quest

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:33

Ik sluit me volledig aan bij Wolken, ook in die volgorde, haha

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 11:43

Ik kijk ook wel naar hoe lang ze nog moeten zitten en welke misdaad ze hebben gepleegd.. Ik zoek trouwens wel naar African Americans, vind ik leuk. :D

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:46

F_Orumster schreef:
Je mag hier ook geen weed bij je op zak hebben hoor. Je mag er een oproken in de coffeeshop en je mag thuis 5 planten hebben, maar je mag er niet mee over straat.
Citaat:
Thuis mag je maximaal dertig gram wiet hebben voor eigen gebruik. In de coffeeshop mag een bezoeker vijf gram wiet op zak hebben.’ Maar daar tussen, op straat, mag je volgens de letter van de wet geen grammetje van dit soort verdovende middelen op zak hebben.

Je draait hier alleen niet de bak in als je een klein beetje op zak hebt.

Ja maar geloof dat dat dan weer gedoogd word.
Hoe moet je anders weed van de koffieshop naar huis vervoeren? Als je een joint rookt op straat word je ook niet aangehouden. Tenzij je heel lastig bent of agressief of wat dan ook.
Dan zouden er dag en nacht agenten voor de koffieshop staan om mensen aan te houden :')
Maar je hebt wel gelijk dat het niet echt legaal is.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:00

Zouden jullie deze inmate schrijven?
Is al meerdere keren ontsnapt (Break out NG) en steeds gepakt.
Uit de meest strenge, zwaar beveiligde gevangennissen.
Zou dus enigsinds eem vermoeden hebben waar dat heen gaat... :+
Ondanks dat hij zegt dat hij geen hulp wil.
http://www.writeaprisoner.com/Template. ... z-06534025
Laatst bijgewerkt door Kaus op 25-08-12 00:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:01

Kaus schreef:
Zouden jullie deze inmate schrijven?
Is al meerdere keren ontsnapt (Prison Break) en steeds gepakt.
Uit de meest strenge, zwaar beveiligde gevangennissen.
Zou dus enigsinds eem vermoeden hebben waar dat heen gaat... :+
Ondanks dat hij zegt dat hij geen hulp wil.
http://www.writeaprisoner.com/Template. ... z-06534025

Toevallig ook NGC gekeken vanavond? :+

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 00:12

Yup :+
Was wel benieuwd wat hij had gedaan dat hij zo streng beveiligd wordt.
Toen kwam ik dus op dat profiel uit :Y)
(Vond zijn misdaad trouwens nog meevallen maar hij maakt het er met zijn ontsnappingspogingen niet beter op volgens mij...)

Quest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 08:23

Waarom niet, het druipt er nog niet vanaf. Maar stel hij ontsnapt weer en jij hebt op dat moment contact met hem, zullen ze dan zich niet gaan aanvragen of hij er met jou over gesproken heeft en misschien op dat moment contact houdt? Zo maar even een kronkel...

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 18:57

Brieven worden altijd gecontroleerd, dus dat zou niet moeten kunnen.

Heb vandaag een brief terug gehad van iemand. Ze zegt dat ik onduidelijk schrijf maar zelf heeft ze nou ook geen fantastisch prachtig schrift := verder schrijft ze ook niet echt correct Engels (veel ur enzo). Maar verder is ze denk ik best leuk :D ze doet oa mee het project om honden op te leiden, ze coacht het softballteam en speelt zelf ook.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:12

Wat leuk, mijn inmate vertelt helemaal niet zulke dingen over zichzelf -O- Meer de koetjes en kalfjes. Heb voor haar op vakantie trouwens een poster gekocht, iemand een idee hoe ik die op kan sturen? Wil 'm het liefst opgerold verzenden, maar hoe kom je aan die kokers?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 12:18

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:14

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:38

Wat een verhaal, van Barbara Holden. Je kent de andere kant niet, maar dit klinkt als iemand met heeeel veel pech.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:51

Mavelle schreef:
Wat een verhaal, van Barbara Holden. Je kent de andere kant niet, maar dit klinkt als iemand met heeeel veel pech.

Ik heb ook 'de andere' kant gegoogled en ik denk dat de waarheid ergens in het midden ligt...
Volgens onderzoeken en verklaringen zou het gaan om verzekeringsgeld dat gedeeld zou worden als iemand in haar opdracht haar man zou vermoorden.

Dit vind ik ook een vreselijk verhaal: http://freetrenda.com/
Ik heb nog zitten denken om haar ook te schrijven, maar zij zit in dezelfde gevangenis als Barbara, dus vind ik niet 'netjes'.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:08

Volgens mij mag dat ook niet, 2 personen in dezelfde gevangenis schrijven omdat dat jaloezie op zou wekken geloof ik.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:23

Oh dat wist ik niet eens :) Maar zou ik wel snappen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:31

Het mag wel, het wordt alleen afgeraden inderdaad. Maar niemand die het je verbiedt verder :)

Al die vrouwen die jij noemt zitten in Texas State school, Quellian := da's ook waar mijn inmate zit. Waar ik al een tijdje niks meer van gehoord heb trouwens. Ze is bijna jarig, ik ga een verjaardagskaartje sturen :D

Quest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:03

Wat een verhalen Quellian, de waarheid zal inderdaad ergens in het midden liggen.

Ik heb van beide dames niets meer gehoord. De eerste heeft niet gereageerd op mijn mail (of deze niet gehad), dus dat laat ik maar denk ik. De andere dame heeft toen zo snel gereageerd en het is nu 3 weken geleden dat ik de brief op de bus heb gedaan. Ik denk dat ik, als ik volgende week nog niets gehoord heb, er nog 1 keer een kaartje aan stuur en dan verder afwacht. Genoeg personen om te schrijven, toch?

Ik heb ook heel bewust gekeken naar de gevangenis waar ze vast zitten. Maar als iemand niet reageert, dan maakt het toch niet meer zo uit, toch?