Haha ja ik zie het nou. Ik had de pagina maar half gelezen. Lekker tegenstrijdige informatie weer
Nefertarie
Geplaatst: 24-10-11 15:48
Inderdaad! maarja wikipedia is niet altijd te vertrouwen.... Ik had inderdaad ook wel eens eerder gehoord, dat Coca Cola het imago van de kerstman had bedacht. En... niet verder vertellen... maar de kerstman is eigenlijk Sinterklaas....
Zijn jullie wel eens bij de SBS 6 kerstparade geweest?
ashley1
Geplaatst: 25-10-11 09:06
Ohja, die kerstparade... nog niet geweest maar nu je 't zegt ga ik wel even googlen Lijkt me wel erg tof. Ik wil ook eigenlijk eersdaags naar de Intratuin toe, kijken of die al in de kerstsfeer zijn. Bij ons komt Sinterklaas trouwens al op 12 nov. aan, zucht... leuk met een klein kind! Vorig jaar op 20 nov, dan is het nog leuk
Ik gelijk klagen bij m'n pa toen hij dat zei maar zijn verklaring was: Sint komt met de boot binnen en met laag water zie je helemaal niks, dan verdwijnt 'ie bijna dus ze moesten een dag pakken waarbij het 's middags rond een uur of 13/14 hoog water was... en dan natuurlijk niet op een dinsdag ofzo maar op zaterdag, dus er bleef weinig keuze over
Zal best, maar toch ben ik het er niet mee eens Dat kleintje dat dan weet ik hoe lang zitten zeuren over sinterklaas, zij vind een kwartier wachten al te lang op iets!
_Meliss_
Geplaatst: 25-10-11 09:25
Silly1972 schreef:
Zijn jullie wel eens bij de SBS 6 kerstparade geweest?
Nou wel een poging tot gedaan was namenlijk een keer in Beverwijk! Maar het was zoo niet normaal druk dat je er geen reet van zag
Hij is 2x in Almere geweest, beide keren ben ik er geweest, vond het erg leuk om te zien.
DDDMakkink
Geplaatst: 25-10-11 10:42
lijkt me wel leuk die parrade maar ben ook bang dat het zo druk is dat je niks kan zien en om nu al 3 uur van te voren te staan met 2 kids zie ik niet zitten
Bij ons viel het wel mee, ze rijden een hele route dus er is altijd wel ergens plek
DDDMakkink
Geplaatst: 25-10-11 11:55
nou ja misschien dit jaar vorig jaar zat ik ook in het gips dus was sowieso niet handig lijkt me wel leuk om een keer te zien weet alleen niet waar ze komen dit jaar dus dat ga ik even opzoeken