oliebol ik ruik ineens een kattenpoepwalm.. eens kijken waar het ligt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dat is pas je mensen beschermen.
Heb het één keer gehad, nu was dat wel rookvlees en vind ik rookvlees ook ranzig... maar toch. Yamcha schreef:At ik toch al niet, is niet koosjer. en.slecht voor. je.

), dus loop ik in het gras m'n schoen af te vegen, kijk ik m'n broek e.d. na, maar nee hoor niets te vinden. Ach wat, de geur zit vast gewoon nog in m'n neus.
Snap nog steeds niet hoe die daar gekomen is
Maartje1990 schreef:Nemurin schreef:Ja dat bedoel ik Maartje. Dat van het poep eten is wel wat er gezegd wordt inderdaad.
oh ja dat weet ik niet hoordat zeiden die mensen tegen mij

Ook niet omdat tegenwoordig alles gemonitord wordt m.b.t. vaccinaties, ziektevrij houden en niet te veel antibiotica gebruiken op die beesten.

Langer kan je bijna niet aan. Maar stiekem was ik er altijd al heel nieuwsgierig naar, maar er bewust naar zoeken, no way, dat durfde ik echt niet. En ik ben nu toch 'blij' dat ik het gezien heb. De nieuwsgierigheid is er vanaf, en ik vond het het wel waard, het was fascinerend genoeg. Maar te vies om echt uitgebreid naar te gaan zitten kijken... Want dat was het dus echt verschrikkelijk! Die man op tv zei trouwens nog: "The view is only half the experience. The smell is unbearable!".