Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joanne1987 schreef:secricible schreef:Joanne, wat bedoel je precies? DAt hebben wij ook gedaan hoor, onze trouwdatum staat al vast, ondertrouw weten we ook nog niet precies wanneer, is nog niets voor afgesproken... Alleen zul je op het moment dat je in ondertrouw gaat er bij moeten vermelden dat je niet in dezelfde gemeente trouwt.
Trouwen hoeft nooit in je eigen deelgemeente, kerk weet ik niet.
moet je dan toch al doorgeven bij het maken van de afspraak voor het trouwen? dat bedoel ik.... voor ons maakte dat niks uit want wij wilden sowieso op het stadhuis van den bosch trouwen. maar als ik bijvoorbeeld pas met ondertrouw door geef dat ik (ik noem maar iets) in rotterdam wil trouwen kan dat toch al te laat zijn als je 2 maanden voor je datum pas in ondertrouw gaat?
Colway schreef:Gefeliciteerd en welkomHebben jullie al enige idee qua planning?
Optiwolk schreef:_Antikana_ schreef:ik ga me in dit topic ook aanmelden... Vriendlief heeft me gisteren in de sauna met een glaasje champagne en lekkere hapjes te nhuwelijk gevraagd... We zijn sinds gistren 3 jaar samen!
Proficiat!
Maar euh
Champagne en hapjes IN de sauna?
Kan toch niet lekker zijn?
Surion schreef:Gefeliciteerd Antikana! Haha zal dan ook maar blijven zagen bij m'n vriendje als het bij jou zo gelukt is![]()
Wij wonen trouwens vlak bij elkaar, of ja, mijn vriendje woont heel dicht bij Hamme (Temse), ik woon in Beveren. Heb nog een vriendinnetje in Hamme wonen
Colway schreef:Wat vervelend als er (schoon)ouders niet echt meewerkend zijn...Mijn ouders waren erg blij, maar mn vader (stugge boer) zei als eerste ' als jullie het maar niet te duur maken'. M'n schoonouders waren wel blij, maar ergens ook wel huiverig, mn vriend is eerder getrouwd geweest, groot feest, alles perfect, maar na 5 mnd nam mevrouw de benen, dus tsjah kan me indenken dat de geloofwaardigheid/waarde wel een beetje weg is, maar goed.....