ohnee, het begint weer te regenen! Ja Adriana, we sturen het zo via de afsluitdijk naar jullie! mijn vader komt daar ook nog wel in, die zit nu in de auto van groningen hier heen!
Ik ook, want er staan verschillende paarden buiten die niet naar binnen kunnen... Ja een vriendin van mij woont in Bergen en die gaat straks rijden met een regenjas en kaplaarzen... maar volgens mij worden ze weggespoelt!
Bij ons staan ook alle paarden buiten, ik hoop wel dat iemand mijne binnenzet want ik durf het huis echt niet uit nu ja ik denk eigenlijk ook wel dat die weggespoelt worden ja! als ik buienradar zie wordt ik al bang
Fee_
Geplaatst: 27-08-11 14:03
Denk dat ik het ergste alweer gehad heb.
Mijn bijrijdpony staat ook gewoon buiten, gaan ze heus niet dood van.
Ooo de rommel is weer terug... Heb ik te vroeg gejuicht ...??
Fee_
Geplaatst: 27-08-11 14:20
Ik heb gewoon zin om m'n sloffen weer aan te trekken.. Heb gewoon koude voeten, stom weer!
Naath86
Geplaatst: 27-08-11 14:23
Hier bij Assen is het de hele dag al droog!! Vannacht heeft het hier wel de hele nacht geregend.. Vanmorgen wedstrijd gehad en het terrein was echt dramatisch!! Gelukkig wel droog kunnen rijden en het is hier best lekker weer. Mag warmer, maar het is droog!
Nog niet op buienradar gekeken trouwens.. Maar als ik jullie zo hoor, durf ik dat ook niet echt..
En mijn pony staat met onweer ook niet buiten hoor! Regen maakt niet uit, maar onweer vindt ze ook helemaal niks en ik ook niet als ze dan buiten moet blijven, je hoort soms van die verhalen die ik liever niet zelf wil meemaken..
Adriana
Geplaatst: 27-08-11 14:24
Veels te vroeg gejuicht... zo dicht bij is het nog niet geweest...