Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DivaS schreef:Oh geweldig, heb de hele dag zitten lezen hier..
Hier iets heel genants en van jaren geleden.. Ik stond dronken te dansen op een podium en op mn kauwgom te zuigen. Toen ik het uit wilde spugen draaide ik er eerst een balletje van, toen ik naar beneden keek wankelde de grond onder me en tufde ik dat kauwgompie weg.. Vervolgens gilt en hinnikt een vriendin naast me van het lachen.. Heb ik blijkbaar dat kauwgom(balletje) in het oor van een of ander chickie gespuugd.. Echt precies vast erin ... OEPS

zoveel drink ik in ieder geval nooit meer... Ik wacht nog op de foto's haha..
.. Op diezelfde avond ben ik ook nog 2x tegen een deur opgelopen en ik vergat de laatste tree van de trap waarbij ik ook nog een drankje in mijn handen had maar niet door had dat ik hem had laten vallen.. 10 minuuten later vroeg ik "hey, waar is mijn drankje?" 

Had gister een lekkere.
Oepsie! Daarna heeft hij 5 minuten aan de kant van de weg gezeten omdat hij dacht dat ie moest kotsen van de pijn
Charming Horsii, charming
) doet het ook goed
ik bedoel .. je hebt hem toch niet laten lopen he
Annuhtjuh schreef:Ik ben wel eens in de kroeg in slaap gevallen...

Ik heb weer hele verhalen zitten uitkramen, liedjes gezongen, bijna op de tafel staan dansen, en als ik moet lachen met een bakkie teveel op ga ik heel hard knorren
Gelukkig weet ik alles nog en heb ik het bar naar m'n zin gehad. De rest heeft in ieder geval ook een hele leuke avond gehad
en gelukkig was er één zo aardig om mij even naar huis te brengen met de auto zodat ik niet hoefde te fietsen.
'anders moest ik alleen oid?' Volgens mij hebben ze het niet eens zo erg doorgehad
Op gegeven moment word ik beetje misselijk, en had het warm dus liep even naar buiten. Ik liep stukje en toen dacht ik een trappetje naar beneden.. Maar het was geen trappetje, het was een ''dijk''. Ik viel er vanaf..
Toen viel ik in de brandnetels.. au. Ik probeerde weer naar boven te komen maar viel weer een paar keer achter elkaar opnieuw de brandnetels in..
Komt meisje naar me toe, waar bleef je enzo.
Ik zo; ja, ja, was even buiten.