Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DivaS

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-11 22:20

Oh geweldig, heb de hele dag zitten lezen hier..

Hier iets heel genants en van jaren geleden.. Ik stond dronken te dansen op een podium en op mn kauwgom te zuigen. Toen ik het uit wilde spugen draaide ik er eerst een balletje van, toen ik naar beneden keek wankelde de grond onder me en tufde ik dat kauwgompie weg.. Vervolgens gilt en hinnikt een vriendin naast me van het lachen.. Heb ik blijkbaar dat kauwgom(balletje) in het oor van een of ander chickie gespuugd.. Echt precies vast erin ... OEPS

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 14:11

DivaS schreef:
Oh geweldig, heb de hele dag zitten lezen hier..

Hier iets heel genants en van jaren geleden.. Ik stond dronken te dansen op een podium en op mn kauwgom te zuigen. Toen ik het uit wilde spugen draaide ik er eerst een balletje van, toen ik naar beneden keek wankelde de grond onder me en tufde ik dat kauwgompie weg.. Vervolgens gilt en hinnikt een vriendin naast me van het lachen.. Heb ik blijkbaar dat kauwgom(balletje) in het oor van een of ander chickie gespuugd.. Echt precies vast erin ... OEPS

Dan heb je nog best wel geluk dat je geen mep hebt gekregen (':

Gister zat ik even buiten met een jongen te praten, waarop hij over mijn hakken begon. Waarop ik ze trots laag verkondigde voor mijn doen en ik zou er hele dagen op kunnen lopen, wilde meneer even testen en hij trekt me omhoog, gaat achter me staan en trekt me mee naar achter. Ik verlies mijn evenwicht en val tegen hem aan, waarop hij tegen een muur aanknalt.
'Wat doe jij nou weer'
'Ja uh, ik wilde even testen of je ook achteruit kon lopen op die hakken' :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 20:36

Haha ik lach me dood!

Niet echt een dronken blooper, maar het was wel even serieuze afgang!
Gister op stap geweest met paar vriendinnen voor haar verjaardag hier in de buurt, waarop mijn vader ( ja echt mijn vader.. ) het idee kreeg die club maar eens te gaan bekijken. Hij hoorde de zoveel van maar wist niet wat hij zich erbij moest voorstellen.
ik stond lekker te dansen toen opeens een vriendin op me afkwam.
Je vader is hier!
WAT?!
Tuurlijk, vrienden kunne het niet laten en hebben het aan heel de vriendengroep verder gezegd.. Lekker afgang.
Het heeft wel een aantal gratis drankjes opgeleverd, maar jee wat een schaamte!

linneketeut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 23:31

Zit ik langs een super knappe taxi chauffeur op de terugweg naar huis, en ik wilde serieus indruk maken op hem dat had hij ook wel door, maar ik heb 3 zinnen gezegd en ben in slaap gevallen. Tot ik in een keer hoorde: Ee, waar moet ik nu heen?

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 01:26

Ik heb gister het politiepaarden verhaal gecheckt met een vriend haha. We waren zo nuchter als maar kan en gingen erop afhuppelen: meneeeeeer?! Hij; ja? Wij; mogen we uw paardje aaien?! Hij is lief!
Die agent vond ons vast te blij haha.

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 01:30

Politiepaardenverhaal had ik hier een paar weekjes teruggeplaatst haha! :)
Hahaha. :))

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 01:39

Ja je bracht me op het idee haha. Alleen was ik zo nuchter als maar kan. De penny in mij kwam naar boven om 4 uur 's nachts denk ik haha

melissa256

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 15:27

ik op een feestje van een vriendin van mij. Ik was naar de wc geweest en die vriendin komt opeen naar me toegevlogen en roept melisss!! en vliegt me zo om de hals maar al iets te veel gedronken en ik verloor dus me evenwicht en die vriendin van mij ook klappen we samen tegen de ruit aan.

heb een week daarna nog last van mijn arm gehad.

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-11 14:14

Haha ik moet hem ook weer ff updaten had echt weer een schandalige.. Ging met collega's van stage (ik loop stage in de verslavingszorg) naar zo'n Irish Pub, nou ik wilde wel eens laten zien hoe goed ik kon stappen
Dus shotje Jagermeister hier, shotje Tequila daar, daarnaast nog bier en bacardi razz etc etc
Gevolg: laatste 2 uur compleet kwijt ( heb ik echt nog nooit gehad :/ op 1x na dan)

Kom maandag op stage, komen alle verhalen hoor :')
Ik hing blijkbaar bij 2 collega's om hun nek en noemde hun steeds 'mijn vaders' hahaha
Een collega van mij had een fles champagne gejat van iemand anders zijn tafel, en hij gaf die vlug aan mij zodat ik hem in mijn jas kon steken en we naar een andere kroeg konden gaan. Jammer voor hem liet ik die fles midden in de Irish Pub kapot vallen haha, een volle fles champagne op een stenen vloer.. OMG wat erg zeg.. Die mensen van wie die fles gejat was keken mij echt aan van wtf..

Vervolgens hing ik bij de psychiater om zijn nek en vroeg ik hem of dat nou eigenlijk goed verdiende anders wilde ik ook wel psychiater worden, waarna ik nog 2 tequila achterover sloeg..
Daarna hebben ze mij maar naar huis gebracht, ik had eigenlijk een zwarte taxi geregeld maar die heb ik ook niet afgebeld.. Belt die om 6 uur op dat hij al een uur aan het wachten was. Had ik 'm blijkbaar gezegd dat dat dan jammer was want ik was allang thuis. Oeps :')

Word de volgende ochtend wakker, allemaal kaarsvet op mijn telefoon (?) en heel mijn bed onder de melk.. Was in slaap gevallen terwijl ik een glas melk aan het drinken was.

Het was weer een schandalige avond.. Moet zeggen dat dit wel 1 van mijn ergste was hoor :o zoveel drink ik in ieder geval nooit meer... Ik wacht nog op de foto's haha..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 17:38

Hahaa je collega's vergeten je nooit meer!

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:28

Ik ben (toen dat jumpen een hype was) tot 3x toe uitgegleden op de dansvloer (waar btw niemand op danste) waarvan er in in de splagaat.. En toen deed ik mijn handen in de lucht zo van "tadaaaa" net alsof dat moest :') .. Op diezelfde avond ben ik ook nog 2x tegen een deur opgelopen en ik vergat de laatste tree van de trap waarbij ik ook nog een drankje in mijn handen had maar niet door had dat ik hem had laten vallen.. 10 minuuten later vroeg ik "hey, waar is mijn drankje?" :')

paar weekenden later ga ik dronken op de scooter (klein stukje over industrieterrein) het rijden gaat goed totdat ik stil sta en omval.. :+

Of om 11 uur savonds dronken thuis komen en vragen aan je ouders of ze nog niet op bed moeten.. :')

Je mond niet kunnen vinden als je een slok wil nemen is ook altijd grappig.. Ik bracht het glas maar al te vaak naar mijn kin of neus.. :')

Dat waren degene die ik me herrinner :')

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:35

Oeh heb er nog een :p

Een vriendin en ik werden opgehaald door mijn moeder.. Mijn moeder wilde dat ik opschoot .. Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat en ging languit op de parkeerplaats liggen en begon te zingen "want een vrijgezel die gaat pas slapen, als hij alle sterren heeft gezien... 1,2,3" :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:36

Inderdaad, veeeeel te vroeg dronken thuis komen en verbaasd zijn dat iedereen nog wakker is :+ en maar doen alsof je nuchter bent :') nee, dát gebeurd me niet meer...

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:39

Haha _O-

Het strompelen is ook een welbekende.. Vooral over stoepranden of auto's :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 00:45

Óf bij de verkeerde auto staan met een sleutel om je jas te pakken terwijl kleur en merk totáál niet overeenkomen;

Of de wc bijna niet meer kunnen vinden en je er door anderen op laten zetten;

Óf heel stoer en sexy op je hakken (denk je) weglopen en languit gaan omdat de weg toch wel glad is (stiekem);

Of om 05.15 op je werk verschijnen strontmelig zijn en iedereen en grote bek geven én volhouden dat je gisteravond écht geen feestje had :+

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:19

Hahaha. Oeps :oo Had gister een lekkere.

Het feest waar we waren was afgelopen dus we gingen naar huis. In 1e instantie liep ik in mijn eentje naar huis, maar ineens kwam er een hele groep bekenden achter mij aan lopen waarvan ik dacht dat ze al naar huis waren, maar die gingen eten dus liepen gezellig mee. Een vriend van ons allemaal die was de hele avond al verdwenen en niemand wist waar hij was. We lopen het hoekje om staat die vriend daar ineens! Dus ik zet een sprintje in om hem in zijn armen te vliegen, spring en hij vang me op inclusief een knietje in zijn ballen :') Oepsie! Daarna heeft hij 5 minuten aan de kant van de weg gezeten omdat hij dacht dat ie moest kotsen van de pijn :') Charming Horsii, charming :D

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-11 15:37

pijnlijk :')

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 19:18

Ik ben wel eens in de kroeg in slaap gevallen... :')

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 21:17

Geweldig topic!

Ik kan er niet zo snel een bedenken... Behalve dan dat ik erge moeite heb met rechtstaan uberhaupt...

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:19

of je heel stoer willen omdraaien en weglopen en dan struikelen of recht tegen iemand aanknallen ( die ook nog eens ongelofelijk knap is :D ) doet het ook goed

vroli1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:57

oeh daar speel je toch wel mee in toch mexx_lady?? :D ik bedoel .. je hebt hem toch niet laten lopen he :P

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 22:59

Annuhtjuh schreef:
Ik ben wel eens in de kroeg in slaap gevallen... :')

kan niet meer editten

Trouwens!
Ik ben op mijn 16e verjaardag (na 2 tussenuren 'feesten') ook op school bezopen in slaap gevallen tijdens geschiedenis. O:)
Heel charmant, half op mijn stoel met mijn wang vastgeplakt aan een glazen vitrinekast.
Ik werd halverwege de les wakker omdat er oorlogsfragmenten afgedraaid werden. Helaas had niemand echt oog voor de tv, en vond ook zelfs de docent mij vermakelijker omdat mijn buurjongen een potlood in mijn neus wilde steken.

Het jaar daarna ben ik, op miraculeuze wijze, keihard blijven zitten. :+

Soms kan ik ook echt moeite hebben met taal en verschillende talen en dubbele tong enzo. Heb (recentelijk, trouwens) mijn vriendinnen een half uur proberen uit te leggen waar ze een emmer konden vinden; 'ondedesink', 'undedesiihiink!', 'ondedesiiiiiiiiiink!!!', 'SINK'
Aanrecht :)*

Als laatst wat ik me nu herinner: Ik ben ooit met onderbroek om mijn enkels een heuvel afgerold. Ik moest echt zoooo nodig plassen, maar helaas :+

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:22

Hihihih lekker bezig allemaal _O-

Het was vrijdagavond weer zover...we gingen dobbelen op stal en de wijn en apfelkorn was mee O:)
Bleef met een aantal daar al avondeten en toen waren we al zo enorm flauw en melig dat de rest zich afvroeg of we niet al bezopen waren.
Maar daarna begon dus het echte feest. Merendeel besloot alleen ineens niet mee te drinken omdat ze al zo melig waren, maar mij voeren is natuurlijk wel heel leuk dus ik was de banketstaaf :') Ik heb weer hele verhalen zitten uitkramen, liedjes gezongen, bijna op de tafel staan dansen, en als ik moet lachen met een bakkie teveel op ga ik heel hard knorren :o Gelukkig weet ik alles nog en heb ik het bar naar m'n zin gehad. De rest heeft in ieder geval ook een hele leuke avond gehad :+ en gelukkig was er één zo aardig om mij even naar huis te brengen met de auto zodat ik niet hoefde te fietsen.
Toen kwam alleen het volgende deel zoals ik net ook al hierboven las; wat te doen als je ouders nog voor de tv zitten en zich afvragen waarom je niet naar huis kwam fietsen := 'anders moest ik alleen oid?' Volgens mij hebben ze het niet eens zo erg doorgehad :Y)

Kreeg de dag erna op stal natuurlijk wel mooi alle verhalen te horen en mn nieuwe bijnaam is appeltje {:)

Everytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:29

Ik was paar weken terug met meisje van paardrijden een keer met haar op stap in een boerendorp. Ze werken daar met bonnetjes dus ik een paar kopen, was niet echt nodig want ik kreeg van alle kanten drank. :+ Op gegeven moment word ik beetje misselijk, en had het warm dus liep even naar buiten. Ik liep stukje en toen dacht ik een trappetje naar beneden.. Maar het was geen trappetje, het was een ''dijk''. Ik viel er vanaf.. :') Toen viel ik in de brandnetels.. au. Ik probeerde weer naar boven te komen maar viel weer een paar keer achter elkaar opnieuw de brandnetels in.. _O- Komt meisje naar me toe, waar bleef je enzo. _O- Ik zo; ja, ja, was even buiten.
Toen op de manege paar dagen later zei ze; wat bedoelde je nu met die dijk? Er is geen dijk bij die disco?
Ik zo; ja weet niet ik kwam er niet meer op.
Dus zei nadenken. Ligt ze even later helemaal dubbel van het lachen want die dijk was geen dijk maar een droogliggende sloot... O:)

Iinge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-11 23:37

Ik zat achterop de fiets bij mijn vriend, toen hij stopte, bleef ik zitten :')
Dat ging niet goed