[CENTRAAL] Het Kleding Topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 10:04

iemand kledingtips voor vollere dames?
ik ben al weken aan het kijken in de winkels en kan zooooooooooooo moeilijk slagen
zeker ook omdat ik nogal zeikerig ben kwa prijs, en ik de grote maten vaak wat oudbollig vind
ik wil big en beautiful (en sexy)

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 10:58

kan iemand mij helpen?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een blauwe blazer en ik heb er een keer eentje gezien met roze vlakken op de ellebogen en was helemaal verkocht, ik kan hem alleen NERGENS meer vinden. Nu was ik laatst overspel aan het kijken en zag dat zij ook een prachtig blauw blazer aan had weten jullie misschien waar die vandaan komt óf waar je er eentje kan vinden met roze vlakken?

Deze is van overspel
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 11:13

ken ik wel met bruine vlakken

_joellover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 17:04

jaa ik ook bij de h&m maar dat vind ik geen mooi stofje.

Milky_Way

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 00:02

Ojajoh schreef:
iemand kledingtips voor vollere dames?
ik ben al weken aan het kijken in de winkels en kan zooooooooooooo moeilijk slagen
zeker ook omdat ik nogal zeikerig ben kwa prijs, en ik de grote maten vaak wat oudbollig vind
ik wil big en beautiful (en sexy)

Bij H&M heb je een hele leuke BIB (big is beautiful) afdeling :)
Zelf vind ik die niet erg oudbollig, daar hangen echt leuke dingen bij! en betaalbaar.

Wat voorbeeldjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb random wat leuke dingen gekozen, weet verder niet of het je smaak is :)
Of even googelen naar mode bloggers met een plus size want die zijn er ook en kunnen leuke inspiratie bron zijn voor je eigen kleren!

minkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 02:46

@joellover, ik heb vandaag een mooie blauwe blazer van only gezien was aan de achterkant wat langer. Helaas geen stukken op de elleboog. Was een lichtblauwe maar volgens mij is ie.er ook in het donkerblauw.
Kan zo geen plaatje ervan plaatsen ivm mobiel bokken.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 07:42

_vivi_ schreef:
Bij H&M heb je een hele leuke BIB (big is beautiful) afdeling :)
Zelf vind ik die niet erg oudbollig, daar hangen echt leuke dingen bij! en betaalbaar.

Wat voorbeeldjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb random wat leuke dingen gekozen, weet verder niet of het je smaak is :)
Of even googelen naar mode bloggers met een plus size want die zijn er ook en kunnen leuke inspiratie bron zijn voor je eigen kleren!

nummer 2 vind ik wel leuk :j
maar met grote maten afdeling is het vaak vanaf 44
ik heb 40-42
net te klein voor de grote maten maar te vol voor de andere modieuze (sexy) kleding

sterremaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:17

Ojajoh schreef:
nummer 2 vind ik wel leuk
maar met grote maten afdeling is het vaak vanaf 44
ik heb 40-42
net te klein voor de grote maten maar te vol voor de andere modieuze (sexy) kleding

:oo 40-42 "vol". Gaat over 't algemeen met deze maat gewoon een prachtig figuur samen hoor ;) Als je lichaam gewoon in verhouding is dan maakt kleding die mooi aansluit je juist slanker en het staat ook gewoon sexy in mijn optiek. Als je lichaam iets uit verhouding is zijn er genoeg foefjes om dit te "maskeren" en de goeie kanten er uit te laten springen. Vrouwen met maat 40-42 zijn prachtig vind ik en kunnen ook bij gewone maten mooie, nette en/of sexy kleding vinden. Heb even voor 't gemak ook hm gepakt.
http://www.hm.com/nl/product/93932?article=93932-D Deze jurk is netjes op 't eerste gezicht en camoufleert een klein buikje (ik heb 'm ook ;) geweldige jurk!). Daarnaast kun je 'm ook oppimpen zodat deze sexy wordt. Tailleriemje omdoen, mooie sexy schoenen en de halslijn is iets lager zodat je ene mooi decollete kunt maken ;)

Of deze: http://www.hm.com/nl/product/92555?arti ... le=92555-A Mooie jurk, verbergt een buikje en kan toch sexy zijn met die grijze sweetheart neklijn. Vind je je armen niet mooi, doe je er gewoon een bolero overheen.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:30

ik vind dat je daar toch echt de plank mis slaat, de eerste zie je duidelijk dat de accenten op deen dunne smalle taille liggen, waarna die uitloopt, heb je dat niet dan werkt heel het effect van die jurk niet. dan erbij zie je bij de taille extra naden waarvan ik vind dat het de nadruk legt op die plek. als je dus een buikje hebt zou dat meer opvallen daardoor.

2de is een vreselijk stofje want je ziet er elk, bultje, velletje en ribbeltje in..

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 11:43

_danieke_ schreef:
ik vind dat je daar toch echt de plank mis slaat, de eerste zie je duidelijk dat de accenten op deen dunne smalle taille liggen, waarna die uitloopt, heb je dat niet dan werkt heel het effect van die jurk niet. dan erbij zie je bij de taille extra naden waarvan ik vind dat het de nadruk legt op die plek. als je dus een buikje hebt zou dat meer opvallen daardoor.

2de is een vreselijk stofje want je ziet er elk, bultje, velletje en ribbeltje in..

nou idd , heb net even gekeken naar je 2 voorbeelden
maar dat is geen potje om aan te zien als je zoals ik geen taille meer heb

weet je ik heb een volle kont en vollere benen maar die vind ik niet zo erg :Y)
maar ik heb 3 kinderen gebaard en megabuiken gehad en heb dus een behoorlijke losse flubberbuik (die ik nog probeer te trainen)
en bijna geen taille meer :=
strakke truitjes of taille kleding zijn dan ook not done :n
ik draag nu vaak een shirt met een colbertje los, om het wat te maskeren

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:00

Je moet juist kleding kopen die wel de illusie van een taille creëren, een leuke tailleriem wil ook vaak helpen. Zolang de kleding maar niet te strak is en onder de taille een zwembandje zichtbaar wordt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:10

RusselNuwell schreef:
Je moet juist kleding kopen die wel de illusie van een taille creëren, een leuke tailleriem wil ook vaak helpen. Zolang de kleding maar niet te strak is en onder de taille een zwembandje zichtbaar wordt.

ja dat wil ik ook, maar wat voor kleding dan ,vraag ik mij af, ik ben namelijk zo slecht hierin := :o

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:33

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:40

Flying_Angel schreef:
http://www.letsfashiontalk.com/images/dontwe19.jpg

http://www.margaritashopt.nl/wp-content ... jurk-5.jpg

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... RjOyCIauLo

Door zulke dingen te dragen misschien? Ik weet het niet hoor, heb zelf ook maat 40-42 en ik draag ook gewoon alles wat ik leuk vind ook strak! Maar ik heb wel een erge taille maar mijn heupen zijn erg breed en jawel mijn buik is zeer aanwezig :=

alledrie veuls te tuttig voor mij :=
Tis ook geen potje als er onder zo een jurkje een volledig getattoeerde arm onder vandaan komt :+

ik zal even een foto plaatsen van "min stijl" maar dan van toen ik nog slankie was en niet zo getattoeerd was :=
Afbeelding

maar dan nu veel voller, met hele volle buik.....

nou zie je mij al gaan in een bloemetjes jurk :')

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:58

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:03

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:15

Flying_Angel schreef:

jaaaa :D
op de laarzen en de armband na is dat idd mijn stijl :j
alleen vond ik dat met mijn maat 36 altijd perfect passen
en nu met dochter en inmiddels 32 jaar en maatje meer wil ik toch iets volwassener gaan.....
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 12-11-11 13:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:15

RusselNuwell schreef:
http://imgdvs.yoox.biz/36/36077179F4_lar1_1.jpg
Ik weet niet of ze nog op veel plekken verkocht worden, maar zoiets, en dan net tot iets minder hoog. Ik vind ze nog altijd onwijs gaaf, en waar geen taille is, maken ze er één.

lijkt het met een maatje meer dan niet op een volgepropt zakje?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:24

Ojajoh schreef:
RusselNuwell schreef:
http://imgdvs.yoox.biz/36/36077179F4_lar1_1.jpg
Ik weet niet of ze nog op veel plekken verkocht worden, maar zoiets, en dan net tot iets minder hoog. Ik vind ze nog altijd onwijs gaaf, en waar geen taille is, maken ze er één.

lijkt het met een maatje meer dan niet op een volgepropt zakje?

Ik had er één in korte broek versie, en dat was bij mij totaal niet het geval, en zelf heb ik ook maat 40-42. Het is wel even wennen hoe het zit, maar eenmaal gewend vond ik hem geweldig.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:31

RusselNuwell schreef:
Ik had er één in korte broek versie, en dat was bij mij totaal niet het geval, en zelf heb ik ook maat 40-42. Het is wel even wennen hoe het zit, maar eenmaal gewend vond ik hem geweldig.

ik heb even in je profiel gespiekt, maar meid jij hebt een schitterend figuur!! das niet te vergelijken met mij :P

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:18

Leuk topic dit :) . Ik ben nog op zoek naar een winterjas, maar dat is altijd zo'n ramp.. Ik ben zo kieskeurig, ik wil weer een type trenchcoat, met de nadruk op de taille. Nu zag ik er bij TopShop wel 1, maar die was natuurlijk uitverkocht in mijn maat. Het blijft altijd drama.

sterremaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 15:20

_danieke_ schreef:

Eh sorry daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik heb die jurk en heb maat 44 en die taille valt precies onder de borsten waardoor je slanker lijkt, ook zonder smalle taille! En ik heb een buik, geen buikje, en die lijkt toch echt minimaal in deze a lijn jurk. De 2e jurk heeft ook een a lijn en legt de nadruk op het bovengedeelte en maskeert brede dijen, heupen en buikjes. Van de stof moet je houden, maar wat jij stelt is echt onzin.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 16:42

Ojajoh schreef:
RusselNuwell schreef:

ik heb even in je profiel gespiekt, maar meid jij hebt een schitterend figuur!! das niet te vergelijken met mij :P

Ik denk dat je gewoon een te laag eigendunk hebt, aangezien we dezelfde maat hebben kan ik me niet voorstellen dat je veel dikker bent dan ik.

_danieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:45

sterremaan schreef:
_danieke_ schreef:

Eh sorry daar ben ik het totaal niet mee eens. Ik heb die jurk en heb maat 44 en die taille valt precies onder de borsten waardoor je slanker lijkt, ook zonder smalle taille! En ik heb een buik, geen buikje, en die lijkt toch echt minimaal in deze a lijn jurk. De 2e jurk heeft ook een a lijn en legt de nadruk op het bovengedeelte en maskeert brede dijen, heupen en buikjes. Van de stof moet je houden, maar wat jij stelt is echt onzin.

prima mag je vinden maar ga het dan niet zeggen alsog het een feit is, dat is namelijk jouw mening ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 20:54

RusselNuwell schreef:
Ik denk dat je gewoon een te laag eigendunk hebt, aangezien we dezelfde maat hebben kan ik me niet voorstellen dat je veel dikker bent dan ik.

die maat zit m in de broek dan......maar ik heb veel meer hangbuik dan jij

ik plaatste m liever niet maar doe het toch maar om een beter beeld te krijgen

Afbeelding

ik heb best wel een buik :=