Ik vind 20 graden ook net iets te koud om in bikini op het strand te liggen. De zomer hoort gewoon 25 graden (of warmer) te zijn, anders is het geen zomer.
Nou van mij mag het gewoon tussen de 15 en 20 graden worden. Boven de 20 graden word ik al snel echt ziek. Spierpijn, duizeligheid en hoofdpijn. Dus een koele zomer vind ik helemaal niet verkeerd.
Weet wel dat als er 20 graden word opgegeven,dat dat in de schaduw is gemeten he. In de zon zelf is het dan zeker 5 graden warmer en kom je nog uit op 25 graden. En in je achtertuin uit de wind en in de zon kan je er wel 10 graden bij tellen!
Lekker weertje, morgen hopelijk ook. Dan zitten we in de Grolsch Veste Twente te kijken!
gohya
Geplaatst: 14-05-11 16:29
Phylos schreef:
Lekker weertje, morgen hopelijk ook. Dan zitten we in de Grolsch Veste Twente te kijken!
Gaaf!! "Phylos". Ik hoop voor jullie op mooi weer morgen,maar ben bang dat jullie toch wel wat buien gaan krijgen. Maar dat deert niet toch?als Twente morgen Kampioen word is regen niet erg. Feestje vieren kan ook in de regenbuien.