Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Magrathea

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:10

Dat is gewoon gericht pesten volgens mij.. Daar zou ik mee naar de politie gaan!

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 20:51

Crista schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik vind het ook ontzettend asociaal dat in de collegezaal iedereen altijd zo ver mogelijk naar achteren gaat zitten, zodat ze kunnen praten... Hoorcollege's zijn niet verplicht, als je er geen zin in hebt, wat doe je er dan nog?

Ik ga ook altijd wat meer naar achter zitten, niet helemaal achterin, maar op de helft ofzo. Vind het zo vervelend om helemaal vooraan te zitten....Ik zit niet continu te praten, maar wissel idd af en toe wel een woordje met een klasgenoot.... Gaat moe tik zeggen meestal wel over de stof die we bij het college behandelen...

Wij hebben vaste plaatsen. :(:)

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:03

Zonet nog
50 km weg
Wij steken bij de manege over
Komt er zo'n aso met minstens 80 km per uur (was volgens mij nog wel harder) aangescheurd
Ik werd hartstikke kwaad
Gaat ie ook nog toeteren
Ach toen heb ik maar teruggezwaaid

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:15

:') geniaal ik ga vervolgens ook terug zwaaien :j.

Nog zo'n aso iets. Ik fotografeer heel graag en bewerk deze foto's ook met mijn naam eronder of een ander watermerk.
Vervolgens die foto's jatten en op hyves gaan gebruiken voor andere doeleindes. Helaas doet hyves er niks aan.

edit: spel fouten
Laatst bijgewerkt door miss_lizje op 18-04-11 21:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:33

zit iemand in mijn klas, wel een aardige meid, die echt alleen maar over haar eigen dingen wilt praten zus en zo en als ik iets zeg dat alleen op mij van toepassing is, dan praat ze er gewoon door heen :') dat kan ik gewoon echt niet hebben. Ik laat andree mensen meestal gewoon uitpraten en doe alsof ik geintereseerd ben :+ Ze vraagt ook NOOIT hoe mijn weekend was :') of hoe het gaat ofzo, terwijl ik dat wel doe bij haar. Nou dan weet ik iig genoeg right :+

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:42

In de file expres naar het midden van de weg (tweebaans dan) gaan zodat er geen motor tussendoor kan, en ook vooral niet opzij gaan als je laat merken dat je erachter vastzit. Zo van 'ik stilstaan, jij ook stilstaan'

Geloof me, je kunt beter tussen de file door met de motor dan erin stilstaan. Verschrikkelijk asociaal als mensen je de ruimte met opzet niet geven.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:46

linnke schreef:
Vjestagirl schreef:

Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen

Dan mag jij mijn vriend ook wel :+ Die doet dit met zijn gewone auto waar hij op dat moment in rijd. Wel opvallend. Doet hij dat met zijn LARO defender met dikke bullbar en noem maar op gebeurt er weinig. Doet hij dit met een 'gewone' auto krijgt ie standaard een middelvinger ofzo. Hij zorgt wel dat ie de ruimte heeft om terug te gaan als het nodig is.

Maar ik haat mensen die je niet correct laten ritsen.
Het is voor iederéén voordelig als dit juist gebeurt, maar zowat helemaal aan het begin van de file in't midden gaan staan? Nouja ... Als hij heel de boel mag blokkeren, mag ik in z'n gat plakken (iets wat ik geperfectioneerd heb) en als het nacht is, met m'n grootlichten in z'n achteruitkijkspiegel schijnen.
Pech voor hem dan dat nachtstand ook niet helpt, <3 voor mijn Mitsu Pajero!
Had het overlaatst met een jong "stoer" gastje met een stokoud Golfje. Hij ging vrij snel opzij hoor :)
Dan bedank ik ze ook even, altijd grappig om hun reactie te zien. Sommigen zwaaien lief terug, sommigen denken dat ik een verwend nest ben omdat ik met een jeep rijd.

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-11 21:48

_Denise_ schreef:
In de file expres naar het midden van de weg (tweebaans dan) gaan zodat er geen motor tussendoor kan, en ook vooral niet opzij gaan als je laat merken dat je erachter vastzit. Zo van 'ik stilstaan, jij ook stilstaan'

Geloof me, je kunt beter tussen de file door met de motor dan erin stilstaan. Verschrikkelijk asociaal als mensen je de ruimte met opzet niet geven.

Waar heb je anders de motor nog voor ? :D

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 23:14

Kwam er nog eentje in mij op. Onze Chihuahua was aan het bevallen. Haar eerste bevalling, die niet goed verliep. We belde de dierenarts op, die ons eerst advies gaf, maar na heel lang aandrinken uiteindelijk toch op haar gemakje naar ons toe kwam. Ondertussen was het eerste pupje al gestikt, en de 2de op komst die er ook niet uit kwam. Na een tijd stond de Da aan de deur. Doen we open, wat doet ze als eerste? De gaat uitgebreid de rekening laten zien :? Terwijl er boven een pupje op sterven lag. Uiteindelijk kwam ze mee naar boven en probeerde ze wat dingetjes, maar tevergeefs. Ook het 2de pupje was gestikt. Gelukkig hadden de 2 erna het wel overleefd. Eenmaal toen de Da weer weg ging, ging het weer slecht met de puppies. Toen we opbelde of ze nog een keer langs wilde komen, was dat een probleem, we moesten maar naar haar gaan. Het was niet anders, dus hadden we onze Chihuahua met de puppies helemaal dik ingepakt en met moeite naar de Da gereden.. Dat vind ik dus een asociale dierenarts, die niet eens de moeite voor zoiets neemt.

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 07:33

Essssss schreef:
Kwam er nog eentje in mij op. Onze Chihuahua was aan het bevallen. Haar eerste bevalling, die niet goed verliep. We belde de dierenarts op, die ons eerst advies gaf, maar na heel lang aandrinken uiteindelijk toch op haar gemakje naar ons toe kwam. Ondertussen was het eerste pupje al gestikt, en de 2de op komst die er ook niet uit kwam. Na een tijd stond de Da aan de deur. Doen we open, wat doet ze als eerste? De gaat uitgebreid de rekening laten zien :? Terwijl er boven een pupje op sterven lag. Uiteindelijk kwam ze mee naar boven en probeerde ze wat dingetjes, maar tevergeefs. Ook het 2de pupje was gestikt. Gelukkig hadden de 2 erna het wel overleefd. Eenmaal toen de Da weer weg ging, ging het weer slecht met de puppies. Toen we opbelde of ze nog een keer langs wilde komen, was dat een probleem, we moesten maar naar haar gaan. Het was niet anders, dus hadden we onze Chihuahua met de puppies helemaal dik ingepakt en met moeite naar de Da gereden.. Dat vind ik dus een asociale dierenarts, die niet eens de moeite voor zoiets neemt.

Wat een rare DA. :?

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 08:59

Ik zou het ook wel weten. Volgende dierenarts, graag!

MarjaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:18

Iemand die in trein erg luid zit te bellen en dan met naam en toenaam bespreekt wie hij gaat ontslaan. "Nee Jan niet, want die heeft teveel dienstjaren en moet ik dan teveel mee geven....".

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:19

_Denise_ schreef:

http://www.youtube.com/watch?v=pk_JUHd__0U
:D

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:28

Essssss schreef:

Ga dan ook niet aandrinken :D :=
Bee, wat een aso, je gaat toch eerst naar de puppy's voor je het over geld hebt!

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:30

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:34

Anne_mieke88 schreef:
Wat ik aso vind is wergevers of mensen met een "hogere" functie een werknemer te kakken zet onder het oog van klanten...ook heel naar |o

Ja vind ik ook heel naar!

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:37

Ha ha, die van Marja is wel 1 van de ergsten! :j

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:55

Mensen die gratis dingen hamsteren :D

Waren een paar weken terug op een fotobeurs en daar liggen soms van die pennen op tafel van het bedrijf (reclame). Toen kwam er een oude man aanlopen en die pakte gelijk 2 pennen. Niks aan de hand, maar hij bleef maar staan... en heel druk om zich heen kijken, om vervolgens weer 2 pennen in zijn tasje te gooien. En dat ging zo even door tot hij denk ik wel 6 pennen had gerausd..hahaha.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 14:59

Dat deden mijn broertje en ik voor de sport bij de IKEA, wedstrijdje potloodjes jatten. Vlak voor de kassa alles tellen en terug geven, het record staat op 115 potloodjes. Mee naar huis nemen hebben we nooit gedaan.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:01

haha ja dat is ook wel lollig ja je geeft het gewoon terug?
whaha

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:01

Wat ook heel asociaal is: hoe sommige vrouwen openbare toiletten of kleedkamers achterlaten :r

En dan bedoel ik:
- gebruikt (!) maandverband gewoon op de grond gooien, soms zelfs met inhoud omhoog :r
- in sportkleedkamer haren kammen en dan hele plukken haar uit de borstel op de grond gooien
- make up vegen op kleding in pashokjes

Vaak zijn damestoiletten ook veel viezer dan herentoiletten... :')

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:02

ja dat is waar haha

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 15:09

fresley schreef:
Als jij achter mensen fietst, en je belt. En je vraagt netjes of je er langs mag, gewoon nog stuk met 3mensen langs elkaar blijven fietsen..

Mijn vriend fietst zulke mensen gewoon van de weg... _O- (racefiets)
Vooral bij voetgangers op het fietspad die echt niet opzij gaan. Gelukkig is hij groot van postuur en kan hij dus zonder zelf te vallen gewoon doorfietsen :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-11 15:10

ponylies schreef:
haha ja dat is ook wel lollig ja je geeft het gewoon terug?
whaha

Jep, we geven ze gewoon terug :P. Maar in de winkel moet je uitkijken, je kunt geen handen en handen vol in je zakken stoppen, omdat het personeel er dan wat van zegt (hoewel ze dat niet deden toen we nog alle 2 helemaal int zwart gingen en angstaanjagend keken :D )

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:00

Wow, er komen hier echt erge dingen langs zeg!

Ik was een aantal jaar geleden op buitenrit met een grote groep, op een gegeven moment moest de hele groep stilstaan omdat een meid haar beugels niet zelf korter kon maken. Komt er een vrouw aan, ook te paard, die ons rustig voorbij stapt en 10 meter verderop plotseling der paard de benen geeft en keihard weg scheurt! Paard waar ik op zat ging er achteraan, en ik schrok me kapot natuurlijk. Mevrouw stopte toen ze zag dat mijn paard erachteraan ging, maar mooi niet dat ik der terug kon nemen, die wilde lekker door rennen naar huis! Gelukkig kon ik haar uiteindelijk terug nemen nadat ze moest afremmen omdat ze een bocht nam..
Een man die ook mee was met de groep is flink boos geworden op die vrouw, en wat zegt ze terug? ''Dan moet je maar niet met zulke onervaren mensen op buitenrit gaan!''