Haha, ik zie wel waar ik de spullen neer kan zetten..
roosje78
Geplaatst: 31-10-11 14:31
Afgelopen zondag was ik in de NOP en ik had daarvoor contact opgenomen met Jannie, maar ik heb geen reactie gehad op mijn pb's. Misschien dat iemand anders haar kent/weet of wat kan doen?
ik heb nog een pessoatuigje (zonder singel) te gebruiken voor een kleine B tot een D pony...weet niet of daar animo voor is maar ik heb er niks meer aan. is nog zo goed als nieuw
roosje78
Geplaatst: 31-10-11 14:55
Een aantal maanden geleden heb ik een mailtje van haar terug gehad. Verder heb ik niets meer gehoord.
Ik neem aan dat het hier nog steeds mogelijk is om dinge te plaatsen waar iemand misschien wat aan heeft. Ik ga namelijk half december samenwonen en dan heb ik wel wat spullen die ik niet mee ga nemen, dus wie weet dat iemand anders er wat mee kan.
Sowieso een salontafeltje, in de vorm van een druppel, tafelblad is licht hout, onderstel is zilver/grijs waar je ook tijdschriften in kan leggen. Hij mag dus in december voor niks weg. Ik zal tegen de tijd dat ik ga inpakken vast nog wel meer dingen hier plaatsen.
De 19e heb ik wedstrijd in Groot-Ammers en ik meende dat Daffodil daar in de buurt woonde. Zij zou het dan komen ophalen Tenzij jullie het zo gezellig vonden bij ons, dan zijn jullie echt welkom.
Miss_Petit
Geplaatst: 02-11-11 23:31
Vanavond mijn spullen bij daffodil afgegeven en even in haar schuur mogen kijken! Echt wat een hoop spullen en sommige dingen gewoon (bijna) nieuw!
Complimenten aan alle mensen die dit allemaal mogelijk maken, ophalen en verzamelen!
Zo gister maar is het een en het ander gesorteerd. Netjes is vuilniszakken gebundelt. (vriendlief vond het nl stinken en de lucht vervrisser werkte helaas niet) Stal wennekers rij is regelmating voor me werk langs