Hebbie nog voetbalplaatjes?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 23:26

IKbenEllen schreef:
Mijn schoonmoeder van 82 gaat verhuizen dit weekend, heeft 4 kinderen, en iedereen doet nu zijn stinkende best om te helpen. Toen hadden we het er wel over: als wij nou op die leeftijd zijn, wie verhuist ons dan? Want onze vrienden zijn dan dus ook bejaard neem ik aan :D
Maar goed, komt tijd, komt raad ;) De neefjes en nichtjes een erfenis voorhouden dan maar denk ik :D

Die van mij komen wel helpen hoor L ;)
Voor alle voetbalplaatjes door de jaren heen en dat ze altijd zo fijn jouw stallen mogen mesten. Vinden ze leuk :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 00:13

Haahahaahaa, Ellen, denk ook dat dat vast wel zal helpen, die erfenis voorhouden. :D

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 08:28

:)* Ik bewaar de voetbalplaatjes!

_Nancy

Re: Hebbie nog voetbalplaatjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 11:34

Ik was laatst in de AH en zag zo'n groot spandoek hangen met; 'Alleen hier om voetbalplaatjes vragen!' met wel 10 kinderen erachter.. :')

Tja, toen moest ik toch wel even hard lachen.. T is wat!
Hangt er bij jullie ook zo'n spandoek??

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 11:36

Mayflower_ schreef:
Vreselijk! Ik zou als ouder zijnde mijn kind daar aan de haren wegslepen als mijn kind dat zou doen! Beetje respect voor mensen is nog wel op zijn plaats! Ik heb altijd geleerd: 'Mensen die vragen worden overgeslagen'. Nou tegenwoordig is dat niet meer aan de orde. :n

Precies, als het mijn kind was zou die toch even góed opgevoed worden..

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 11:38

Laatst had ik bij de C1000 min of meer per ongeluk de voetbalplaatjes aangenomen (weiger ze eigenlijk altijd). Heb echt wel 3 kinderen aangesproken of ze de plaatjes wilden, maar ze waren alle 3 te verlegen om ook maar een woord terug te zeggen :') . En zo eng zie ik er echt niet uit!
Dus wie wil er nog voetbalplaatjes? :P

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 14:54

Nou ik kwam gister bij de AH, loop daar MET mijn zoontje van 6, vraag zo'n jong mag ik jou voetbalplaatjes.
Waarop ik zeg dat mijn zoontje ze zelf spaart, komt er toch een zucht uit, en een jongejonge... :oo
Kind keek me woest aan....

Nou bij zulke kinderen jeuken mijn lippen om ze aan te spreken op dat idiote gedrag...

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 16:55

Pascal, wat let je om dat kind hierop aan te spreken? Ik had dat direct gedaan, hoor. Ik vind dat best kunnen.

Verder vind ik het nou totaal geen probleem als een kind mij om iets vraagt, mits het op een beleefde manier gaat.
Vragen staat vrij, mijn kind mag ook gewoon alles vragen, zij het op een beleefde manier. Of daar dan gehoor aan
gegeven wordt, is natuurlijk een tweede. ;)
Blijkbaar voed ik haar nu ineens verkeerd op ofzo? :?
Tegenwoordig moet je nou eenmaal mondig zijn in deze maatschappij en ik ben blij dat ik een kind heb wat durft
te vragen. Ik was vroeger zo'n verlegen meisje, ik durfde niets, laat staan bij vreemden. Nou, met dat gedrag kom
je tegenwoordig niet ver in deze maatschappij. ;)

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:10

Pascal schreef:
Nou ik kwam gister bij de AH, loop daar MET mijn zoontje van 6, vraag zo'n jong mag ik jou voetbalplaatjes.
Waarop ik zeg dat mijn zoontje ze zelf spaart, komt er toch een zucht uit, en een jongejonge... :oo
Kind keek me woest aan....

Nou bij zulke kinderen jeuken mijn lippen om ze aan te spreken op dat idiote gedrag...

:oo Wat vreselijk zeg...

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-11 17:17

ja! schandalig!
laatst is mijn vader aan het afrekenen bij de AH nadat we even lekker boodschappen hebben gedaan(ja dat vind ik leuk om met me vader te doen :+) en toen komt er zo'n oudere man aan, van ik denk zo rond de 60-70 jaar, en die vraagt of wij ze sparen.. wij zeggen nee, dus vraagt hij keurig netjes of hij ze misschien wel mag hebben, want hij spaart ze voor zijn kleinzoon, waarop ik en me vader antwoorden; "natuurlijk, wij hebben ze toch niet nodig, en als we u en uw kleinzoon er een plezier mee kunnen doen, graag zelfs!" nou, hij heeft ons wel tig keer bedankt! wat een schat was het toch! (en nee, ik val niet op oudere mannen) dus toen zei ik nog in de auto tegen m'n vader: "Hij spaart ze vast zelf!" haha :P !!
maar er staan inderdaad erg veel basisschool hummeltjes te loeren of je die dingen ook in je zak stopt oid.

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 22:09

Ik werk in de Ah en heb het nog niet zo mee gekregen bij ons :D
Maaarrr.... Wel ongelofelijk geirriteerde volwassenen als ze niet binnen 2 tellen hun plaatjes krijgen.
Ik werk daar als countermedewerker dus ik krijg zowieso altijd alle kwade mensen. En dan komen ze lekker staan zeuren, en dan geef ik hun alsnog een plaatje mee. En dan zitten ze weer te zeiken (sorry dat ik het zo zeg, maar het gaat echt te ver) wat voor een slechte service, omdat ze er zelf om moesten komen vragen. Een cassier kan niet sneller werken dan hij/zij doet. Maar die mensen verwachten blijkbaar dat je het geld wat je krijgt neersmijt, en meteen de voetbalplaatjes naar hun hoofd gooit? :+
Of klagen omdat ze dubbele plaatjes hebben en dan kwaad worden omdat hun kinderen het boekje compleet willen... Sorry niet mijn zorg :+

Hmm.. lang leven de voetbalplaatjes! :')

En ja, ik ben heeul klantvriendelijk, en dat blijf ik ook. Maar in mijn hoofd speelt zich op zo'n moment een ander filmpje af :D hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 18:29

manmanman, voetbalplaatjes. :')

ik heb er net echt de bitch uitgehangen... Ik was even voor mams boodschappen doen, op m'n hakjes en mn haar in een knotje en met mn nette jas.. Dus ik zag er echt al een beetje streng uit.... en ik had dus voetbalplaatje gekregen, zodat ik ze kon geven aan die kinderen (er staat hier serieus een dranghek >;) )

dus ik loop naar buiten, stonden er een stuk of 10 kids en er stond 1 hele grote jongen vooraan van een jaar of 11, vrij oud al iig... dus ik dacht, die krijgt ze vast van iedereen al, dus laat ik ze maar aan wat heel schattige-onderdrukt-uitziende-meisjes geven :') Dus ik probeer ze te geven, die jongen duikt op mijn voetbalplaatjes af en trekt ze zo uit mijn hand.. en ik dacht echt 'jaaa dag, heb je geen manieren van je ouders geleerd.. omg :') ' dus ik trek 1 plaatje zo weer uit z'n handen en gaf ze aan dat meisje. Maar ik had er 2, waarvan hij er toen nog 1 vast had... maar ik had hem ook nog vast. En ik dacht, MIJN voetbalploaties en ik laat niet los }> Maar dat dacht hij ook, want hij bleef maar proberen hem uit m'n handen te rukken (echt wat bezielt je ..), en ik terugtrekken maar hij liet hem gewoon niet los. Dus ik zat echt van 'uuhm, laat jij mijn voetbalplaatjes eens even heel snel los, en voortaan niet meer uit m'n handen trekken graag, dankje' . En hij wist echt niet waar die 't zoeken moest haha, hij liet ze van schrik meteen los. Vond ik dan wel weer humor aangezien ik echt normaalgesproken de overtuigingskracht van een pinda heb :') ....

maar ok, ik kan me echt niet herinneren dat ik zo'n aso ben geweest. Gewoon dat ze ze gewoon uit je handen proberen te trekken, en ze ook niet loslaten als je ze weer terug probeer te pakken :roll: . Echt tss gewoon, ik zou bijna iets zeggen over de jeugd van tegenwoordig _O-

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 18:45

Vreselijk vervelend.
Als ik de winkel inwil moet ik me al langs kids wurmen en dan staan ze te krijsen naar iedereen.
Nou, ik ben dan misschien heel onaardig en heb wat tegen kinderen, maar ik ga de winkel uit met de voetbalplaatjes zichtbaar in mijn hand en scheur ze door de midden en gooi ze weg.

Vervelend volk.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 19:53

Je kunt ook bij de kassa zeggen dat je ze niet wilt :+
Dapper hoor, kapot scheuren bij kindjes :n

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 20:18

IKbenEllen schreef:
Je kunt ook bij de kassa zeggen dat je ze niet wilt :+
Dapper hoor, kapot scheuren bij kindjes :n

Inderdaad. Kapot scheuren vind ik ook nou niet bepaald van fatsoen getuigen.

manon_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 20:25

Oh vreselijk die voetbalplaatjes! Net was ik even bij de AH, die gaat hier om 4uur open op zondag.
Was ik daar om 5 voor 4, stonden er al jochies achter het dranghek terwijl de winkel nog niet eens open was :+.
En dan kom je buiten, 2 pakjes voetbalplaatjes in de hand, nog zo aardig om ze te willen geven, zijn ze al uit je handen gejat zonder dat je er erg in hebt. Ach, kan er ook wel weer om lachen. Er zijn ergere dingen in de wereld ;).

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 23:02

Nymphadora schreef:
Vreselijk vervelend.
Als ik de winkel inwil moet ik me al langs kids wurmen en dan staan ze te krijsen naar iedereen.
Nou, ik ben dan misschien heel onaardig en heb wat tegen kinderen, maar ik ga de winkel uit met de voetbalplaatjes zichtbaar in mijn hand en scheur ze door de midden en gooi ze weg.

Vervelend volk.

:roll:
Gezellig mens ben je. Ben je zelf nooit kind geweest? Krijg je daar nou een fijn gevoel van? Ik hoop voor je dat met zo'n scheur-actie je hele dag weer goed is. Ben benieuwd waarom iemand toch zoiets doet. Zouden dat soort mensen voor de rest geen controle hebben over hun eigen leven ofzo? Op hun werk geen fluit te vertellen hebben en dan kicken op dit soort laffe acties? Ik wens je veel sterkte :(:)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 00:25

Nymphadora schreef:
Vreselijk vervelend.

Vervelend volk.

*\o/*

Ik hoop niet dat je op een kinderafdeling gaat werken :D

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 00:58

Nou, die gedraagt zich dus niet veel beter dan die kids daar. :')
Volgens haar profiel zelf net kind-af. ;)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:19

Tja , het zijn haar voetbalplaatjes , ze mag er mee doen wat ze wil , en als ze ze wil gebruiken om die kids te laten zien dat hun gezeur ervoor zorgt dat ze de plaatjes liever verscheurt dan weggeeft.....dan moet ze dat gewoon doen.

Die kinderen hebben er geen last van dat zij ze verscheurt , zij wel van dat gezeur van die kinderen :P

Toen ik en mijn zus klein waren en zij een boekje van mij af wilde pakken (dat ik natuurlijk niet wilde geven , laat ze fijn verrekken , als het op die manier moet , dan krijgt ze hem zeker niet :P ) , was mijn moeder het op een gegeven moment ook zat , pakte het boekje af en scheurde het door de midden.....

Op zich helemaal geen verkeerde les hoor :P

Wel een iets andere context , maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die die jengelkoters toch willen laten merken dat hun gedrag verkeerd is , en voor hun neus die plaatjes doorscheuren is dan nog niet eens zo raar gedacht.

Zelf doe ik dat niet hoor , niet vanwege die kinderen maar ik vind het zonde om dingen kapot te maken waar een ander nog wel iets aan heeft , dus ik pak het gewoon niet aan die troep :P

Maar ik vind het flauw om te zeuren over iemand die ZIJN plaatjes doormidden scheurt als reactie op die belachelijke stapel gillende koters :P

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:24

Zeg gewoon,; je ze mag hebben voor€50,- ;)

Denken de kinderen wat zooo duur dan gaan ze wel naar de volgende [denk ik] maja dit zou ook iets van 1 keer kunnen :+

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:26

pmarena schreef:
Tja , het zijn haar voetbalplaatjes , ze mag er mee doen wat ze wil , en als ze ze wil gebruiken om die kids te laten zien dat hun gezeur ervoor zorgt dat ze de plaatjes liever verscheurt dan weggeeft.....dan moet ze dat gewoon doen.

Die kinderen hebben er geen last van dat zij ze verscheurt , zij wel van dat gezeur van die kinderen :P

Toen ik en mijn zus klein waren en zij een boekje van mij af wilde pakken (dat ik natuurlijk niet wilde geven , laat ze fijn verrekken , als het op die manier moet , dan krijgt ze hem zeker niet :P ) , was mijn moeder het op een gegeven moment ook zat , pakte het boekje af en scheurde het door de midden.....

Wel een iets andere context , maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die die jengelkoters toch willen laten merken dat hun gedrag verkeerd is , en voor hun neus die plaatjes doorscheuren is dan nog niet eens zo raar gedacht.

Zelf doe ik dat niet hoor , niet vanwege die kinderen maar ik vind het zonde om dingen kapot te maken waar een ander nog wel iets aan heeft , dus ik pak het gewoon niet aan die troep :P

Maar ik vind het flauw om te zeuren over iemand die ZIJN plaatjes doormidden scheurt als reactie op die belachelijke stapel gillende koters :P

Hahaha wat zijn moeders af en toe ook heksen...
Zo is mijn zoontje een enorme sloddervos, ik vraag hem 3x zijn speelgoed op te ruimen doet hij dat niet beland de hele bende zo in de kliko...

Dat hoef je maar 1x te doen, daarna ruimen ze meteen als het gevraagd word..

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:31

Ik word er ook hélemaal gek van.
je kan voor 18.00 gewoon niet naar buiten lopen zonder dat je belaagd wordt. Je kan ook bijna niet meer naar binnen, omdat die kids de weg versperren voor diegene die naar buiten willen!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:36

Pascal schreef:
pmarena schreef:

Hahaha wat zijn moeders af en toe ook heksen...
Zo is mijn zoontje een enorme sloddervos, ik vraag hem 3x zijn speelgoed op te ruimen doet hij dat niet beland de hele bende zo in de kliko...

Dat hoef je maar 1x te doen, daarna ruimen ze meteen als het gevraagd word..

Ja , nou , zo is het toch , gelijk heb je dat je dat doet :j

Kun je wel urenlang gaan overleggen met het kwetsbare kinderzieltje , maar zo ben je gewoon lekker simpel duidelijk...dan maar even de boeman :P

Nu was het een boekje van Jip & Janneke dus die was mij toch al niet zoveel waard , maar reken maar dat ik het in het vervolg in mijn achterhoofd had dat ze tot zoiets in staat was :oo

Haha :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 11:37

Haha mijn vriend vind het juist grappig die kinderen, kan hij mij lekker mee pesten. Ik stop ze in mijn tas en neem ze mee, vervolgens vragen die kids om plaatjes wijst hij naar mij: ja zij heeft er nog een hele hoop in haar tas! Grrr :')
Maar ik geef ze daar dus ook niet af, dus bij deze, ik heb er nog een stuk of 7 liggen en kom vanmiddag langs de brievenbus, wie wil ze hebben?