Tja , het zijn haar voetbalplaatjes , ze mag er mee doen wat ze wil , en als ze ze wil gebruiken om die kids te laten zien dat hun gezeur ervoor zorgt dat ze de plaatjes liever verscheurt dan weggeeft.....dan moet ze dat gewoon doen.
Die kinderen hebben er geen last van dat zij ze verscheurt , zij wel van dat gezeur van die kinderen

Toen ik en mijn zus klein waren en zij een boekje van mij af wilde pakken (dat ik natuurlijk niet wilde geven , laat ze fijn verrekken , als het op die manier moet , dan krijgt ze hem zeker niet

) , was mijn moeder het op een gegeven moment ook zat , pakte het boekje af en scheurde het door de midden.....
Op zich helemaal geen verkeerde les hoor

Wel een iets andere context , maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die die jengelkoters toch willen laten merken dat hun gedrag verkeerd is , en voor hun neus die plaatjes doorscheuren is dan nog niet eens zo raar gedacht.
Zelf doe ik dat niet hoor , niet vanwege die kinderen maar ik vind het zonde om dingen kapot te maken waar een ander nog wel iets aan heeft , dus ik pak het gewoon niet aan die troep

Maar ik vind het flauw om te zeuren over iemand die ZIJN plaatjes doormidden scheurt als reactie op die belachelijke stapel gillende koters