Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chocomelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:02

Ik had een paar jaar geleden iets met een jongen. We kenden elkaar nog maar een maandje, en op een avond kwam hij bij mij een film kijken. Dus hij lag in mijn bed, ik was even wat halen ofzo. Dus ik kom terug mijn kamer in, laat hij ineens echt een keiharde scheet! In mijn bed nog wel haha
En ik kende die jongen nog maar net :Y)

ilse_dgraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:03

Kwanyin schreef:
Ik denk dat degene die er een opmerking over maakte het niet bedoelde als dat je geen seks mag hebben op je 16de, maar als je dan al kan vergelijken dat er sommigen bij zijn waarbij je met je gsm kan prullen, ga ik er ook vanuit dat je zeker meer dan 5 partners gehad hebt, en dat ze dat een beetje opvallend vond.

Ik was ook braaf :D .

precies dat bedoelde ik. was zelf 15, maar het meisje dat ik quote kwam nogal over alsof ze al over de 10 zat, en rustig zat te smsen enzo

Leliev

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:04

Overigens heb ik zelf ook wel vaak wat afgeblundert hoor :P

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:12

VERTEL :D

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:17

Oeh leliev, vertel! :D

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:19

*luisterd....*

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:20

....

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:20

Mijn ex heeft niet heel veel grote blunders gemaakt maar ik zal er toch 1 vertellen :P

We hadden afgesproken dat ik zondagochtend op hem zou wachten op de hoek van zijn straat, maar omdat hij niet kwam besloot ik naar zijn huis te gaan. Zijn ouders zeiden dat hij er niet was en ik maar eventjes moest bellen.
Ik belde hem op en vroeg waar hij was we hadden immers toch afgesproken?
Zegtie: "Oh ja ik was vergeten dat mijn tante jarig was dus ben daar nu op visite met mijn ouders"
Ik: "Euhm schat, ik zit hier aan tafel met je ouders"
Hij: Euuuh *stil*

Daarna hing hij op en na vele keren bellen kreeg ik het verhaal dat zijn telefoon uitviel en hij z'n fiets moest ophalen bij het station blabla hij maakte er iig wel iets moois van, maar echt geloofwaardig was het niet :P

Het was overigens ook snel afgelopen, hij loog erg makkelijk :Y)

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 23:24

prachtig haha _O-

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:25

Owkeeeeeej, wat ik nou weer meemaak _O-
Had me voor de lol es ingeschreven op een datesite, krijg ik een mail van een gozer die opzich wel ok was. Kijk ik in zn profiel, staat daar doodleuk dat meneer het wel 'lekker' vind om luiers te dragen, of ik daar aub door heen wil kijken _O-

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:26

Betrapt worden valt niet echt onder de blunders, anders had ik er veel meer gehad.

Met een ex hadden ik t op een gegeven moment erg gezellig. Goed, ik wist wat ze lekker vond, dus ik begon met zoenen in haar nek en langzaam naar beneden terwijl ik haar half bij haar middel vast hield. Goed, zij leunt naar achter, maar schijnbaar had ik haar niet goed vast en was de muur dichterbij haar hoofd dan gepland. Goed, weg moment..

Smsjes met een meid uit mijn single tijd niet gewist uit mijn telefoon. Ex kwam erachter. Oeps.. Dat was dus niet zo handig. Had ik dus beter kunnen verwijderen. (niet dat ik met die meid zat te ouwehoeren toen ik bezet was).

En zo heb ik nog wel meer blunders en awkward situations..

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:27

JessAndHope schreef:
Had me voor de lol es ingeschreven op een datesite, krijg ik een mail van een gozer die opzich wel ok was. Kijk ik in zn profiel, staat daar doodleuk dat meneer het wel 'lekker' vind om luiers te dragen, of ik daar aub door heen wil kijken _O-

:') :') :') :') :')

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:28

Vraag me af of ie snel een date heeft _O- Ooooh, pis nog in mn broek als ik er aan denk! Whahaha,
ben er maar niet op in gegaan....

Erpel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:30

JessAndHope schreef:
Kijk ik in zn profiel, staat daar doodleuk dat meneer het wel 'lekker' vind om luiers te dragen, of ik daar aub door heen wil kijken _O-

Zal vast wel zo'n broekpoeper zijn :') Maar hij is in ieder geval voorbereid! Positief punt! :)) _O-

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:31

Je weet wel direct waar je aan toe bent.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:32

JessAndHope schreef:

Woehahahah :')

Ik had me vroeger ergens aangemeld om muziek af te halen, waar je ook een profiel moest aanmaken en met leden kon chatten(internationaal). Kreeg ik ook soms rare kwibussen: "Hello, me from Kenya and I'm looking for Belgium woman to marry" :+ . Uhu, ik kreeg al helemaal vlindertjes in mijn buik schatje :Y) .

Citaat:
Ooooh, pis nog in mn broek als ik er aan denk!

En daar heeft hij nu de oplossing voor :)* . Sturen die hap, dit is een match, ik voel het!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:33

Hij waarschuwt je tenminste van tevoren. :')

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:36

omg nog een broekenpoepert xD
zat het vandaag te vertellen tegen een vriendin, nou die kon er ook flink om lachen :+

haha en als je in je broekpist moet je je beter voorbereiden en samen een luier gaan dragen :P

ik zat via facebook op Badoo.nl ofzo en 600 mensen ofzo willen me ontmoeten :+ en ze beginnen allemaal met: he lekkertje, he schoonheid, eentje begon, willen jij en je vriend misschien een trio -_- xD het was een jongen, nee bah hoeft niet van mij :P
(weet niet precies hoe ik erop kwam, was spelletje erop aan het doen ofzo, opeens krijg ik dat allemaal, wist niet wat me overkwam xD)
Laatst bijgewerkt door suikermeisje op 11-01-11 23:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:36

Nou, hij zet het open en bloot in zn profiel :p Not a smart move, if you ask me....
Enne... dat was niet letterlijk bedoeld _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:56

weet nog een blunder van mijn vriend
op hyves

hij stuurde een hele pagina vol met gebroken hartjes :+
hij wilde hele lieve poppetjes met hartje enzo sturen, maar die hartjes vielen in stukken uiteen, moest wel lachen erom :P
dus heel lief bedoeld

ohja en hij wist vorig jaar niet eens dat ik jarig was :+

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 23:59

Mijn ex had mij eens een ketting met zijn naam gegeven....
Toen het uit ging vroeg hij hem terug kreeg..(sinds wanneer ga je cadeaus terug vragen.......)
nou ik die ketting terug geven. Een maand later had hij met een ander meisje en zij zat toen bij mij op school. Toevallig had ze precies dezelfde ketting als die wie ik had... :')
ook liep ze met de oorbellen die ik hem had gegeven voor zijn verjaardag. (2 kleine blauwe goedkope steentjes :'))
Heb het nooit tegen haar gezegt maar oooh wat was ze er van overtuigt dat hij zoveel voor haar over had. :(:)

Vond het al een blunder dat je gegeven spullen terug gaat vragen.... Maar ze dan ook nog aan je nieuwe vriendin geven dat gaat toch te ver..

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 00:07

Ow mijn ex deed dat ook, cadeautjes die ik voor mijn verjaardag had gehad moest hij terug hebben!
Nou van mij mocht ie er in stikken!

En ik heb een keer zo'n vent op hyves gehad die me wou toevoegen!
Die stond gewoon in zijn luier op de foto met zelf gemaakte romper en al! Stond ie daar in z'n outfit in een box!
Heb hem nooit geaccepteerd wat een rare mensen op deze wereld!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 00:09

Ik accepteer op hyves sowieso geen onbekenden!

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 01:25

suikermeisje schreef:
nou in wat voor taal jij het beschrijft moet ik opmaken dat je heel wat ervaring hebt? Was ook wel zestien toen ik het voor het eerst deed maar had 1,5 jaar met die jongen.. en toch had ik achteraf spijt :)

Maar sorry dan, het was niet zo direct tegen jou bedoeld,, zeg niet dat jij na 2 dagen het bed induikt ofzo, maar het kwam zo over hoe jij typte, als er weer eens los op mij ging, en je praat nogal in meervoud, mijn excuses

Ik duik vooral niet in bed na 2 dagen iniedergeval , en ik typ onduidelijk vanwege autisme waardoor ik soms niet logisch door typ,sorry, dt wist je neit.

fiija

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 01:39

Geniaal topic! Heb al goed gelachen!

Ik heb ook zo'n ex (kan er heel veel over vertellen)
In ieder geval: één van zijn beste vrienden ging trouwen en wij waren natuurlijk uitgenodigd.
We woonden nogal ver uit elkaar en ik moest de dag ervoor werken dus ik zou er zelf naartoe gaan met de bus.
We hadden afgesproken aan die bushalt op een bepaald uur, iets voor de trouw zou beginnen.
Nu ja.. Ik stond daar te wachten en wachten en .. wachten :D Kwam hij maar niet opdagen.
Toen ik hem belde nam hij helemaal niet op. Uiteindelijk ben ik dan toch maar in dat gemeentehuis alleen binnengegaan.
Ze waren net aan "dus neemt gij.." héel genant, iedereen keek naar mij van wat nu? Waar is uw vriend? (onbekende familie) =>wat komt gij hier zoeken? Nu ja, toen ze al onderweg naar het feest waren kwam hij er dan uiteindelijk aan.
Duidelijk net wakker na een té scheve nacht, vieze vuile kapotte kleren die vol plekken van ik-weet-niet-wat-allemaal hingen.
Hij kwam gewoon recht van één of ander feestje van de dag ervoor en had degenen die daar waren meegelokt met het argument:
"Ja mannen komt gewoon mee want er gaat massa's gratis drank zijn want da is nen trouw van mijne vriend" (zo had hij dus vervoer want hij zou er nooit meer geraakt zijn)
Nja dan was ik wel redelijk pissig :( , hij vond het wel normaal.

Als ik eraan terug denk walg ik echt van die gast. Ik kan hier wel boeken over schrijven denk ik :D

Ook meerdere pipi-int-bedje verhalen van hem. :Y) Die gast was gewoon hopeloos.