En ik kende die jongen nog maar net

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kwanyin schreef:Ik denk dat degene die er een opmerking over maakte het niet bedoelde als dat je geen seks mag hebben op je 16de, maar als je dan al kan vergelijken dat er sommigen bij zijn waarbij je met je gsm kan prullen, ga ik er ook vanuit dat je zeker meer dan 5 partners gehad hebt, en dat ze dat een beetje opvallend vond.
Ik was ook braaf.
JessAndHope schreef:Owkeeeeeej, wat ik nou weer meemaak
Had me voor de lol es ingeschreven op een datesite, krijg ik een mail van een gozer die opzich wel ok was. Kijk ik in zn profiel, staat daar doodleuk dat meneer het wel 'lekker' vind om luiers te dragen, of ik daar aub door heen wil kijken
Citaat:Ooooh, pis nog in mn broek als ik er aan denk!
suikermeisje schreef:nou in wat voor taal jij het beschrijft moet ik opmaken dat je heel wat ervaring hebt? Was ook wel zestien toen ik het voor het eerst deed maar had 1,5 jaar met die jongen.. en toch had ik achteraf spijt
Maar sorry dan, het was niet zo direct tegen jou bedoeld,, zeg niet dat jij na 2 dagen het bed induikt ofzo, maar het kwam zo over hoe jij typte, als er weer eens los op mij ging, en je praat nogal in meervoud, mijn excuses