Ik ga wel sporten, zoiezo yoga op donderdag avond bij de sport lagune. En dan proberen te zwemmen daarbij en af en toe fitness. Toch is je eten het belangrijkst. En dat is altijd zeer zwaar om vol te houden!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Navanja schreef:@lauw, Ja inderdaad! En ik ben ook een stress eter! Heb vaak geen tijd om te koken of geen zin. Dus eet ik een zak chips leeg.. En je woont nog vet dichtbij ook! Wat gezellig![]()
Ik ga wel sporten, zoiezo yoga op donderdag avond bij de sport lagune. En dan proberen te zwemmen daarbij en af en toe fitness. Toch is je eten het belangrijkst. En dat is altijd zeer zwaar om vol te houden!
Lies21 schreef:Zo'n Wii is toch wel een heel goed idee...
Sportschool vind ik niks, paardrijden val ik niet genoeg van af, als je nou een half uurtje per dag intentief wii gaat spelen ( wii fit ?) Dan werkt dat wel goed denk ik.....
daphne1997a schreef:zoals ik al zei, ik ben 13 jaar, maar mijn moeder zegt dat ik af moet vallen... anders had ik het ook niet gedaan, ik heb een bmi van 23... Dus ik ben te zwaar, want 21 of hoger is te zwaar...
Lengte: 1.67
Leeftijd: 13
Gewicht: 64/65
Streefgewicht: naar BMI 19/20 dus 54/55 kilo![]()
Plan: Gezonder eten, minder snoepen, elke middag hardlopen, 's avonds buikspier oefeningen voor een strakkere buik (heb nu best een buik gekregen ineen half jaar)
BMI: 23 (is misschien handig om de BMI er ook in te zetten?:) )
Rienn schreef:Is het ook niet zo wanneer je een bmi van zoals wat ik heb 18 zelfs licht ondergewicht hebt?
Ik kijk zelf niet naar bmi, maar naar het gewicht waar ik mezelf prettig bij voel.
Rienn schreef:Ik wil ook graag mee doen. Ik hoef niet heel veel af te vallen, een kleine 5 kilo zou ik zelf mooi vinden. Ik vind mezelf absoluut niet te dik, maar heb het gevoel dat ik wel steeds dikker word. Als dit topic mij zou kunnen helpen om op gewicht te blijven, ben ik al meer dan tevreden. Ik ben namelijk iemand die alles eet wat los en vast zit, en op een gegeven moment ga je dat natuurlijk zien.
Lengte: 1.63
Leeftijd: 26
Gewicht: 50 kg
Streefgewicht: 45/50 kg
Mijn MBI is overigens 18. Meer dan goed dus.
Angeliekje schreef:Lies21 schreef:Zo'n Wii is toch wel een heel goed idee...
Sportschool vind ik niks, paardrijden val ik niet genoeg van af, als je nou een half uurtje per dag intentief wii gaat spelen ( wii fit ?) Dan werkt dat wel goed denk ik.....
Ik ben dolgelukkig met mn WiiIk houd ook absoluut niet van sportscholen, en ben liever gewoon thuis bezig. Scheelt wel dat als ik eenmaal bezig ben ik ook wel trouw de hele winter bezig ben
Ik raad het ook echt aan!
Ik heb nu deze "spellen" en heb flink gezweet gisteren! Nu nog spierpijn van in mn buik....:
http://www.bol.com/nl/p/games/my-fitnes ... index.html
http://www.bol.com/nl/p/games/just-danc ... index.html
Zilfstar schreef:Yo! Meld me ook aan!!! Zal wel de Loser worden, want mijn discipline is ver te zoeken![]()
Ik ben 159 cm en weeg momenteel 88 kilo (ja net de feestdagen gehad he...)
BMI schrikbarend ROOD 35 namelijk
Oranje begint bij ong 76 kilo dus dat is 12 eraf
En Groen ben ik pas vanaf 63 kilo.... Dat is 25 kilo....
knabbelgirl schreef:Rienn schreef:Ik wil ook graag mee doen. Ik hoef niet heel veel af te vallen, een kleine 5 kilo zou ik zelf mooi vinden. Ik vind mezelf absoluut niet te dik, maar heb het gevoel dat ik wel steeds dikker word. Als dit topic mij zou kunnen helpen om op gewicht te blijven, ben ik al meer dan tevreden. Ik ben namelijk iemand die alles eet wat los en vast zit, en op een gegeven moment ga je dat natuurlijk zien.
Lengte: 1.63
Leeftijd: 26
Gewicht: 50 kg
Streefgewicht: 45/50 kg
Mijn MBI is overigens 18. Meer dan goed dus.
Waarom wil jij afvalleneen BMI van 18 is het randje van ondergewicht!
@Zidore: ja in princiepe wel, maar je moet ook naar je eigen lichaam kijken. Ben je breeder gebouw kun je dat niet doen, ben je een smal poppetje kan je het prima doen