bovenburen sex....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:41

HAHAHA sorry maar dan krijg je hem toch niet meer omhoog als iedereen zo mee staat te kijken en je staat uit te lachen? :))[/quote]

JA dat lijkt mij ook, maar misschien vindt ie t juist opwindend ;)[/quote]

Nou sorry, ik heb het voor de grap ook een keer toendertijd tegen mijn vriend gezegd.
Hij kon er ook wel om lachen maar is nou niet bepaald iets wat we zouden hebben geprobeerd.
Overigens zelf ook wel eens ergens openbaar gedaan, maar wel omdat we dachten daar niemand tegen te komen (toen we net klaar waren bleek het anders te zijn, maar ach. :+)
Laatst bijgewerkt door Neej op 03-01-11 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: quote verwijderd

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:41

Ik heb weleens meegemaakt dat hij bijna zover kwam maar dat was in een duitse trein met kleine hokjes voor maar 6 man en we waren de enige 2 in het hokje.
We werden alleen niet gecontroleerd toen we aan het opwarmen waren dus toen zijn we maar niet verder gegaan.
Maar dit slaat echt alles, in een grote open metrostel, nee dan heb je wel ballen hoor.

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:42

WinSel schreef:
Je zou maar net controle krijgen voor vervoersbewijs :+

HAHA _O-

Jiss_ca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 22:49

Haha ja de metro is wel fanatiek :D

*sorry heb alle twee de topics al helemaal gelezen maar nog niet de tijd gehad om zelf wat te posten*

Overigens is een bubbelbad een hele leuke plek :o Totdat je erachter komt dat je uitgebreid bestudeert wordt door een ander stel dat dus sneaky er bij is komen zitten :D

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 16:01

Een vriendin van mij heeft nog wel eens meegemaakt dat haar broer met zijn toenmalige vriendin bleef slapen en het moest gebeuren. Echt een onwijse bimbo eerste klas en lichtelijk nymfomaan. Ze waren dus bezig en zij was echt keihard aan het gillen, een prono film was er niks bij. Waarop hun stiefvader met een emmer water de slaapkamer binnenloopt, de emmer leeggooit en verder zonder ook maar iets te zeggen weer terug zijn bed in gaat. haha, was echt humor. Ook had haar broer is tegen mijn vriend gezegd dat ie smorgens wakker werdt terwijl zij een of ander sex kanaal zat te kijken met zijn *** in haar hand. Hij lag gewoon nog te slapen.

Toen ze vroegen waar die nou eigenlijk wakker van werd, was het het gekreun van de tv. Kom op zeg, dat voel je toch wel lijkt mij.

Het eerste wat ik dacht was einde oefening, daar is het gat van de deur. Overigens is het uiteindelijk ook uitgegaan.

Dee_Es

Re: bovenburen sex....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:33

Uhm volgens mij is er geen 1 kerel die het erg vindt om zo wakker te worden hoor...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:33

DarkShines schreef:
Uhm volgens mij is er geen 1 kerel die het erg vindt om zo wakker te worden hoor...

_O- _O-
Dat denk ik ook niet nee. :D :D :D

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:34

:')

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:56

die van mij in ieder geval niet _O-

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:58

Ervaring? :D :D

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 13:58

Die van mij vind het iig niet erg, laat ik daar maar op houden ;)

shaviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:04

toen ik mijn man leerde kennen waren ook wij de boosdoeners:S:P
wij woonde in een oude woning waarvan de plafonds van hout waren!
toen stond de buurvrouw s'ochtends vroeg voor de deur te schreeuwen hahaha!
en ik ben echt niet uitbundig aan het gillen ofzo not don!
toen heeft mijn man een hand vol met oordopjes in een envelop gedaan met de tekst met vriendelijke groet de buurtjes!
woest was ze woest!!!!!!!
wij maakte hooguit een half uurtje een ietsie pietsie herrie terwijl die hond van haar als ze naar haar werk ging heeeeel de dag zat te blaffen maar dat was niet waar zei ze want zij hoorde het nooit!!
nee duhhhh dat deed dat beest alleen als ze niet thuis waren!!

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:22

Hahahaah wat een geweldig topic... Ik heb mijn ouders al eens betrapt nou geloof me dat is echt niet leuk,, dat vergeet ik nooit meer.
Ben er nog heen gelopen naar de slaapkamer of het wel wat zachter kon en of ze het wel veilig deden :o

Is wel grappig bij mij staat dit eronder,, misschien een tip voor je bovenburen ;)

Voordelige Boxsprings Vandaag besteld, is morgen in huis! Groot assortiment boxsprings. www.neck.nl/boxsprings
Het warmste eco kado Eco dekbedden, kussens en bedlinnen van Yumeko - 100% lekker OK www.yumekoshop.nl
NATUSAN® Babyverzorging Babyproducten voor in bad, massage, verschonen en naar bed. Natusanbaby.nl

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:35

Inderdaad, geweldig topic! Ik lach me kapot :')

LifeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 14:58

Noouuuu echt joh, wat een geweldig topic :')

Heb zelf wat leuke verhaaltjes.
Bij mijn vriendin, ze was lekker bezig toen de telefoon ging, maar toen nam die vader op, maar het was dus voor haar, maarja die vader wist niet dat ze op dat moment bezig was. Dus hij doet de deur open en ja, de rest kan je zelf invullen, dus die vader zo weer terug aan de telefoon: Lisa die is ehhh... niet thuis! hahahahah heb onwijs moeten lachen om dat verhaal.

Heb laatst mijn broer nog betrapt, het licht was uit op zijn kamer dus ik wilde een woordenboek van zijn kamer pakken want ik was voor school bezig, tjaaa lagen ze daar te hatseflatse, en de leraar de volgende dag vragen waarom ik mijn huiswerk niet had gemaakt :o

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:05

LifeLove schreef:
Heb laatst mijn broer nog betrapt, het licht was uit op zijn kamer dus ik wilde een woordenboek van zijn kamer pakken want ik was voor school bezig, tjaaa lagen ze daar te hatseflatse, en de leraar de volgende dag vragen waarom ik mijn huiswerk niet had gemaakt :o

Ja sorry meester, mn broer lag te hatseflatsen. Maar mn biologie huiswerk heb ik wel kunnen maken nu :+

margriet7678

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:06

Misschien is de verwarming kapot en proberen ze zich warm te houden?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:08

roxiie schreef:
Omgg, ik val echt van m'n stoel van het lachen..
Wij waren es op vakantie in Frankrijk en daar lag een stelletje in een tent met het licht AAN en die vrouw ook de hele tijd krijsen etc; Encore, encore.... :+ Zijn toen met een hele groep om die tent gaan zitten, je had die kop van die vent moeten zien toen ze naar buiten kwamen :=

Doet mij denken aan twee jongens in een tentje in Frankrijk!! :') Een hoop gehijg, gegiechel en geworstel in die tent! :') Horen we op ten duur keihard: "Arrêtte!! Arrêtte!!" Volgens mij stond er eentje op knappen!! _O- Ik ging helemaal vlak! :))

LifeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:10

ahahhahaha wat een geweldige verhalen weer!

Dressuurgek schreef:
LifeLove schreef:

Ja sorry meester, mn broer lag te hatseflatsen. Maar mn biologie huiswerk heb ik wel kunnen maken nu :+

Jaaa, echt zo: heb het practicum heeeel goed kunnen doornemen :)

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:31

ooh ik val van mijn bed af van het lachen hier :')

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:39

Die van mij is ook heel erg :+
Ik ben in de zomer op vakantei geweest met vriendinnen en daaar kwam en we jongens tegen, vrienden mee geworden en gewoon leuke tijd mee gehad. Toen gingen we 2 maanden erna reunie houden, heel gezellig :D toen gingen we slapen, we sliepen met zn alleen in 1 kamer, ik lag naast 2 persoons bed waar mijn beste vriendin en een jongen in lagen. Ik slaap nooit zo snel. Je voelt hem wel aankomen :+ ... het was dus helemaal stil toen ik opeens allemaal smak geluidjes hoorde, ik dacht nouja dat ze zoenen oke jammer dan,, toen hoorde ik in een keer allemaal kreun geluidjes :Y) :') Ik wist echt niet wat ik moest doen, ik kon ze practies zien liggen _O- Ik ben wel heel hard gaan draaien enzo, ik durfde ook niet even mijn hoofd omhoog te doen om te zeggen dat ik dr niet van kon slapen (hun lagen zeg maar op hoger bed dan ik). Dus toen heb ik dik anderhalf uur wakker gelegen. Op en duur keek ik even kamer rond en keek ik recht in de ogen van andere vriendin van mij hahah XD die had ook allees mee gekregen :P volgende dag zei ik met een big smile tegen mijn beste vriendin of ze een prettige nacht had gehad :P je werd zo rood als een tomaat. ik vond het toen niet zo leuk maar kan er nu wel om lachen :P

Viootjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:52

Haha onze bovenburen horen we ook weleens! Ik denk dat we het bed tegen de muur horen bonken. Maar onze bovenbuurman is niet van het lange werk want het duur meestal maar 2 minuten ;)

Charissa_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:04

Whaha wat erg _O-

Dressuurgek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 16:15

*in de lift* hé buurman, je was vanacht snel klaar of niet dan :+

LifeLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:16

Dressuurgek schreef:
*in de lift* hé buurman, je was vanacht snel klaar of niet dan :+

raaaap me op! _O- _O- _O- _O-