Heel erg veel sterkte voor de nabestaanden! Veel te jong was ze...
gesina
Geplaatst: 19-11-10 22:44
Al hield je nog zo van het leven Je had het niet zelf in de hand Ongevraagd moest jij het verlaten En staan wij verslagen aan de kant
Veel te jong weggenomen uit het leven. Heel veel sterkte voor de familie in de komende tijd
__danielle__
Geplaatst: 19-11-10 22:44
zonder haar te kennen maar door de berichten van haar bekenden te lezen een brok in mijn keel..
Vrienden en familie, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd...
Bonte
Geplaatst: 19-11-10 22:48
gesina schreef:
Al hield je nog zo van het leven Je had het niet zelf in de hand Ongevraagd moest jij het verlaten En staan wij verslagen aan de kant
Mooi gedichtje Geke.
Steentje
Geplaatst: 19-11-10 23:35
Ik heb een steen verlegd in een rivier op aarde. Nu weet ik dat ik nooit zal zijn vergeten. Ik leverde bewijs van mijn bestaan, Omdat door het verleggen van die ene steen..
De stroom nooit meer dezelfde weg zal gaan.
Ik wens alle nabestaanden alle kracht van de wereld toe, om dit verlies van een prachtig mens, een plaatsje te kunnen geven. De hemel heeft er een prachtige ster bij.
samantha5
Geplaatst: 19-11-10 23:40
Heel veel sterkte voor alle nabestaanden. Wat een vreselijk bericht. Veel te jong om te overlijden.
Sweetgirl1
Geplaatst: 20-11-10 00:25
Gecondoleerd ook voor de familie
Mero
Geplaatst: 20-11-10 00:55
Mooi om te lezen dat Nicole in d'r korte leven zoveel harten heeft weten te beroeren. Ze is absoluut een speciaaltje!
Er zijn geen woorden voor het verlies van m'n lieve vriendinnetje Nic... Het is zo onwerkelijk, ik zoek je op verschillende plekken, zie je in elke vrouw op straat en wacht op je sms-je om me gerust te stellen dat het écht niet zo is.. Dat komt niet, de eerste 2 dgn. zonder jou zijn reeds voorbij, onvoorstelbaar maar waar. Liefie, wat mis ik je toch! Ik draag je bij je en weet zeker dat we elkaar ooit terug zien.
I've got your name tattooed on the inside of my heart
Mooie herinnering, haar Kitje ggk door de DA. Hoe trots kun je zijn?
blensink
Geplaatst: 20-11-10 01:30
Gecondoleerd. Vreselijk nieuws, veelste jong...... Wil alle nabestaanden veel sterkte en kracht toewensen
Met grote schok las ik het berichtje dat Nicole overleden is. Ik ben zelf 36 jaar en moet er niet aan denken dat mijn leven voorbij zou zijn. Wat een vreselijk groot verlies voor de nabestaanden.
Woorden zullen nooit in staat zijn, gevoelens uit te drukken zoals ze bedoeld zijn. Er zullen ook nooit genoeg woorden voor zijn.... Ik wens alle nabestaanden en vrienden van Nicole heel veel sterkte met dit grote verlies.
DonDon
Geplaatst: 20-11-10 11:57
Wat erg heel veel sterkte voor de nabestaanden!
Laatst bijgewerkt door DonDon op 20-11-10 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Ongelovelijk, zo jong!!! Ik wil de nabestaanden heel veel sterkte wensen!
Ann
Geplaatst: 20-11-10 12:25
Hier ben ik stil van. Chev kende ik van de plussies HK topics van een paar jaar geleden en vond haar een erg lieve meid met een grote liefde voor haar dieren en de mensen om haar heen. Wat gaat ze gemist worden. Ontzettend veel sterkte toegewenst voor haar man, familie en vrienden.
Laatst bijgewerkt door Ann op 20-11-10 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt