Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Kaka schreef:Ik word trouwens weer reuze blij van de nieuwe jurken van Vanilia, vooral deze moet en zal ik hebben: http://www.vanilia.com/category/Jurk/Ju ... otta_2848/
Rivano schreef:Als je een naaipatroon wilt, gewoon even schudden met een Zara blouse. Heb je zo voorpant en achterpant en mouwen apart.
ruth91 schreef:ooit een verfbroek gehaald voor de verbouwing haha! Verder heb ik een roze blouse en een bruin vestje, die heb ik best vaak aan, heb m al een paar jaar en zie er nu pas wat haaltjes in zitten. Met shirtjes heb ik geen ervaring!
Kaka schreef:Is wel makkelijk als je een blouse in wilt nemen, je hoeft niet alle naden meer los te tornen
Kaka schreef:(maar meer rotzooi, dat dan weer wel).
sologirl schreef:Ik kom ook even binnenvallen, ik vertrek (hoooogstwaarschijnlijk) in augustus naar Miami. What to wear what to wear? Het is voor stage, hospitality bedrijf, accountancy afdeling..
Iemand die ooit wel eens in Miami is geweest?
Kiwipitje schreef:10 graden? Dan kan je wel met een jas aan en wanten binnen gaan zitten. Of lijkt het alsof het 10 graden is? Bij ons op kantoor voelt het in de winter altijd steenkoud, maar dan is het 16/17 graden ofzo.
Lon83 schreef:Ik heb vandaag bij de ART een heel mooi jurkje en vestje gekochtNormaal vind ik daar alles flodder, maar deze was wel erg mooi. Ennnn.... Hét grote voordeel: van 99,95 voor 12,50 voor t jurkje, en vestje van 49,95 voor 12,50
![]()
![]()
Met andere woorden ALLES was 12,50!!