Het Laarzen Topic deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Het Laarzen Topic deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:04

Het is ook niet mijn keus, vroeger toen ze niet in waren kregen de winkels ze niet aan de straatstenen kwijt.
En kon je de lage in outlets of bij hoge promotie vinden voor 50 euro
Maar toen vond ik ze te lelijk, dus heb zoiets van als ik ze toen niet wou moet ik ze nu zeker niet kopen.
Alleen had ik ze misschien beter gekocht voor binnen, het is wel goede kwaliteit en warm natuurlijk :P

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 17:51

Ik ben op zoek naar lekker warme, stevige laarzen voor wanneer ik een paar maanden naar Oostenrijk ga, wil iemand me bij deze zoektocht helpen? :D Belangrijkste is dus dat ik er geen koude voetjes in krijg, ook niet als ik door de sneeuw loop en ze er ook nog min of meer modieus uit zien. Ik wil er eigenlijk niet meer dan 60 euro voor uitgeven, maar voor de perfecte laarzen is mijn budget wel rekbaar. :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:08

Eleandra schreef:
Ik ben op zoek naar lekker warme, stevige laarzen voor wanneer ik een paar maanden naar Oostenrijk ga, wil iemand me bij deze zoektocht helpen? :D Belangrijkste is dus dat ik er geen koude voetjes in krijg, ook niet als ik door de sneeuw loop en ze er ook nog min of meer modieus uit zien. Ik wil er eigenlijk niet meer dan 60 euro voor uitgeven, maar voor de perfecte laarzen is mijn budget wel rekbaar. :)

Timberland zijn goed, maar wel boven je budget. Lijkt me wel perfect voor oostenrijk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:10

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:17

Zien er inderdaad goed uit!

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:34

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:55

Die onderste zien er gaaf uit! Wel duur voor Scapino :=

Als je een leuke laars ziet maar twijfelt of ie warm genoeg is, kan je er nog altijd zo'n sok bij kopen met een bontrand eraan.

Misschien zit hier nog iets tussen
http://www.zalando.nl/dockers-by-gerli- ... l-802.html
(I know, boven je budget, maar gaaf :') )
http://www.zalando.nl/marc-o-polo-moonb ... 7-706.html
http://www.zalando.nl/dockers-by-gerli- ... k-707.html
http://www.zalando.nl/dockers-by-gerli- ... l-002.html
http://www.zalando.nl/anna-field-moonbo ... 4-102.html
http://www.zalando.nl/seven-seconds-moo ... 6-002.html
http://www.zalando.nl/seven-seconds-moo ... 6-708.html
http://www.zalando.nl/bjoern-borg-evert ... 4-502.html

Ze hebben er nog veel meer :=

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:00

Volgens mij zijn dit niet Scapino-laarzen maar is het echt een apart merk, dus los van de scapino winkel.
Al wordt scapino ook met de dag duurder..
die onderste zijn wel echt leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:01

Nee, als je kijkt zie je dat t hetzelfde logo is :)

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:40

Super Anthea, bedankt voor de moeite! :D Zitten zeker leuke tussen, wordt nog moeilijk kiezen..

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:59

Ivet_Bliksem schreef:
marrianne schreef:
zo handig om met mijn moeder in de stad te gaan lunchen

heb ik laarsjes gehad die hier heel erg op lijken

Afbeelding

Weet iemand waar je deze kan kopen?
Ik zoek precies die!
(het liefst via internet, aangezien ik heel weinig tijd heb:P)

Oehhh deze zijn heeel leuk!
die zou ik ook graag willen bestellen weet iemand waar ze te koop zijn?
Laatst bijgewerkt door Beau_Myrthe op 18-11-11 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 17:00

Hoi!

Weet iemand misschien laarzen(meestal enkellaarzen) met van dat wol?
Heb helaas geen voorbeeld, via Google krijg ik dan alleen maar Uggs te zien :+
Voor degene die Jersey Shore kijken, Snooki draagt zulke ong. in Italië :j

Ivet_Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-11 00:44

LindaLinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 17:42

Ik zoek nog rode half hoge laarsjes, cognac en grijze hoge laarzen... maar pfff! Haha! Vandaag wel super mooi paar gezien in cognac (119,95) echter wil ik ff wachten want ik verwacht dat de uitverkoop niet lang meer op zich laat wachten!

Edit; deze: http://www.zalando.nl/spm-elegante-laar ... x-708.html

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 23:21

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 23:25

Ooh die heeft een vriendinnetje van me ook gekocht laatst! Ik vind ze ontzettend mooi!

Oehlalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:11

Hee (:
Ik heb vanmiddag nieuwe leren laarzen gekocht bij de Amigo. Ze vertelden mij dat de laarzen goed gevoed moesten worden (om de maand volgens mij) en daarna ingesprayed moesten worden tegen regen en vuil etc. Ik dacht mijn moeder heeft thuis wel van dat spul om leren laarzen te voeden, maar helaas -O-
Nu bedacht ik dat we voor zadels en hoofdstellen ook gewoon ledervet hebben :+ Kan ik dit ook gebruiken? Of maandag toch maar even naar de Amigo om dat spul te kopen?

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 21:24

Oehlalala schreef:
Hee (:
Ik heb vanmiddag nieuwe leren laarzen gekocht bij de Amigo. Ze vertelden mij dat de laarzen goed gevoed moesten worden (om de maand volgens mij) en daarna ingesprayed moesten worden tegen regen en vuil etc. Ik dacht mijn moeder heeft thuis wel van dat spul om leren laarzen te voeden, maar helaas -O-
Nu bedacht ik dat we voor zadels en hoofdstellen ook gewoon ledervet hebben :+ Kan ik dit ook gebruiken? Of maandag toch maar even naar de Amigo om dat spul te kopen?

Om de maand? Als je ze veel draagt is dat weinig. Maar ledervet is te vet. Ligt er trouwens aan wat voor leer je laarzen zijn? Glanzend of mat? Dik? Dunner, zachter leer?? Foto??

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 22:55

lesilla schreef:
Eleandra schreef:

Timberland zijn goed, maar wel boven je budget. Lijkt me wel perfect voor oostenrijk

Ik zag laatst met bont gevoerde Timberlands! Maar zo'n 10 jaar geleden (toen waren ze heel hip :D) betaalde je al zo'n 150 euro voor een paar.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:29

Oehlalala schreef:
Hee (:

Gewoon ledervet gebruiken! Ik gebruik altijd vet omdat het de laarzen beter voed en ze daardoor veel mooier blijven. Spray gebruik ik alleen voor mijn Uggs. Ik zou voor blanke vet gaan. Mocht je dat niet hebben kun je het in een schoenenwinkel kopen.

Suus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 23:34

Miss_Blimm schreef:
Oehlalala schreef:
Hee (:

Om de maand? Als je ze veel draagt is dat weinig. Maar ledervet is te vet. Ligt er trouwens aan wat voor leer je laarzen zijn? Glanzend of mat? Dik? Dunner, zachter leer?? Foto??

Ja wie weet eigenlijk hoe je een glanzende (niet-lak) laars goed voedt? Ik poets ze steeds met schoenpoets maar dat voedt voor mijn gevoel niet goed genoeg en het is ook een pokkenwerk. Ik heb cognackleurige Königs van nu 3/4 jaar oud.

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 21:20

Iemand hier verstand van shabbies en kan beoordelen of ze goed zitten? Heb net een paar binnen maar twijfel of ze wel goed zitten en wil nou ook weer niet voor sjaak lopen. Volgens m'n moeder kan het wel maaaar wil het graag zeker weten gezien de prijs. :P
Draag nu vooral uggs en die pasvorm is toch iets anders.

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 22:36

Jaaaa! Heerlijke laarzen, echt. Maaar moet wel zeggen dat ik ook eens een paar halfhoge laarzen heb gekregen, waar ik echt ontzettende blaren van kreeg := Als ik jou was zou ik dan voor de korte laarsjes met een hakje gaan, die heb ik zelf ook en die zijn erg fijn! Heb hier ook een link ervan geplaatst, zal 'm even opzoeken.

xBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 22:38

Oh wacht, moeilijk he, goed lezen :') Heb je misschien een foto? :)

Frits2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 19:50