Nueve schreef:Uggs die kapot gaan komt vaak doordat mensen een te kleine maat kopen.
ow ok, vroeg het me gewoon af. Kwam het nog redelijk vaak op bokt tegen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Patriciaa schreef:horsii schreef:Bij de nelson hebben ze ook weer leuke laarzen.
Wel van rond de 120 euro.
Maar zijn kwalitatief wel altijd goed.
Als ik binnenkort geld heb ga ik even langs de nelson.
Ik heb bij de nelson gewerktVind het ook altijd goede schoenen!
heb dan ook goed gebruik gemaak van personeelskorting![]()
snowbunny schreef:In groningen heb je de shoeoutlet, daar hebben ze heel enkel super leuke laarzen! en echt spotgoedkoop!Ik koop ook standaard elk jaar van die hele goedkope plastic schoenen/laarzen.. gewoon voor als het spoelende regen buiten is.. dan trek ik schoenen aan die toch afgetrapt worden..
fionaf09 schreef:snowbunny schreef:In groningen heb je de shoeoutlet, daar hebben ze heel enkel super leuke laarzen! en echt spotgoedkoop!Ik koop ook standaard elk jaar van die hele goedkope plastic schoenen/laarzen.. gewoon voor als het spoelende regen buiten is.. dan trek ik schoenen aan die toch afgetrapt worden..
en dat vertel je nu pas
waar zit die dan ???
fionaf09 schreef:snowbunny schreef:In groningen heb je de shoeoutlet, daar hebben ze heel enkel super leuke laarzen! en echt spotgoedkoop!Ik koop ook standaard elk jaar van die hele goedkope plastic schoenen/laarzen.. gewoon voor als het spoelende regen buiten is.. dan trek ik schoenen aan die toch afgetrapt worden..
en dat vertel je nu pas
waar zit die dan ???
en dat vertel je nu pas
waar zit die dan ???[/quot
Weet je die AH bij de Tommy winkel? Daar heb je ook nog een H&M..
Daar aan de overkant.. aan de kant van die G-star winkel..
Is echt een heeeeeeel klein winkeltje maar echt spotgoedkoop..
En ook nog naast de euroshop in die lange winkelstraat heb je een trappetje naar beneden.. hebben ze ook hele leuke en spotgoedkope kleding, tassen, schoenen etc.. echt handig voor een Low budget![]()