Van mij mag de onweer ook weg blijven! Ik moet namelijk vanmiddag mijn schoolrooster ophalen en als het onweert kunnen ze naar mij fluiten, want dan ga ik zeker niet fietsen!
LovingTweety
Geplaatst: 23-08-10 09:42
Vanochtend op het kleine stukje van mijn auto naar mijn kantoor al zeiknat geregend Nu is het eventjes droog, maar ben benieuwd hoe lang.
Leidschendam.
blauw00gje
Geplaatst: 23-08-10 09:50
gohya schreef:
Hier ook de hele morgen regen,niet hard hoor. Ook stevig windje staat er. Laat die onweer maar komen,mooi om te zien dat natuur geweld.
Ik ben blij dat ik vanacht [ik weet niet meer hoe laat het was] wakker werd, want het regende ontzettend hard. M'n raam stond nog helemaal open, dus ik heb 'm maar even dicht gedaan
Vannacht echt kei harde regen, werd er gewoon wakker van. En vanmorgen vroeg kwam het weer kei hard naar beneden zetten. Nu is het droog, maar vraag me af voor hoelang.
Net een beetje regen en ja hoor..net te laat om m'n raam dicht te doen, want het m'n vensterbank is weer nat. Ik heb maar even binnen gerookt, maar dat ga ik niet te vaak doen, want dan meurt heel m'n kamer naar de rook.