Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNursiex schreef:KiWiKo schreef:yep stuk voor stuk!!!............. pfffffffff![]()
![]()
Je stelt zelf dat het derde generatie is, kun je wel zo naar mij reageren. Maar aangezien je grote voorliefde voor feiten
neem ik aan dat je toch niet zou durven zomaar iets uit de lucht te pakken ...
Trouwens wel knap dat je wel één argument hebt gevonden (voor zover het zo mag heten) , derde generatie, en dat verder
allemaal maar roept.
KiWiKo schreef:xNursiex schreef:
Je stelt zelf dat het derde generatie is, kun je wel zo naar mij reageren. Maar aangezien je grote voorliefde voor feiten
neem ik aan dat je toch niet zou durven zomaar iets uit de lucht te pakken ...
Trouwens wel knap dat je wel één argument hebt gevonden (voor zover het zo mag heten) , derde generatie, en dat verder
allemaal maar roept.
als jij uit mijn post nog niet begrijpt dat ik jouw eerdere post absoluut niet serieus neem......... dan is het echt een beetje moeilijk gesteld met je inschattingsvermogen ............ werk eraan zou ik zeggen
janesmith schreef:vikki schreef:Jameskatje, ik denkt dat je tenzij bedoelt ipv mits...
Dat denk ik niet, want ze gebruikte het woord mits in de juiste context.
Definitie mits
Blue_Eyes schreef:Nou, Kim, ik schijn niet simpel te zijn, maar ik begreep er ook zoiets uit. Niet alle Marokkaantjes of Turkjes die hier slagen voor hun middelbare-school-examen zijn derde generatie. Jij begint erover, over die derde generatie, dat was toch echt niet Nursie
Blue_Eyes schreef:Nou, Kim, ik schijn niet simpel te zijn, maar ik begreep er ook zoiets uit. Niet alle Marokkaantjes of Turkjes die hier slagen voor hun middelbare-school-examen zijn derde generatie. Jij begint erover, over die derde generatie, dat was toch echt niet Nursie
KiWiKo schreef:tjees Nursie................ hou nou toch op![]()
![]()
je bent nu op weg om je (waarschijnlijk onder invloed van !!!) als kat op de schandpaal te nagelen![]()
![]()
mijn stelling is........ dat als je geboren bent in Nederland, dat dan Nederland je vaderland is...........
OOK tweede generatie............ je vaderland, en je roots liggen in het land waar je geboren bent......... niet het land van je opa of oma of je overgrootouders........ of zelfs van je vader of moeder..........
is dat nou echt zoooooooooo moeilijk te begrijpen??
KiWiKo schreef:Blue_Eyes schreef:Nou, Kim, ik schijn niet simpel te zijn, maar ik begreep er ook zoiets uit. Niet alle Marokkaantjes of Turkjes die hier slagen voor hun middelbare-school-examen zijn derde generatie. Jij begint erover, over die derde generatie, dat was toch echt niet Nursie
moet je even teruglezen op nursie haar eerste post in dit topic, ik zoek het wel even op
KiWiKo schreef:xNursiex schreef:je laatste twee zinnen snap ik niet kiwiko.
Het woord 'bashen' moet je echt even uitleggen.
Net als wat je bedoelt met tandjes?
zucht![]()
![]()
kijk je eigen posten in dit topic eens na![]()
waar heb je het over
wat wil je nou??