Gaaaaaaf!! Ik had dit ook tegen mijn moeder verteld, die dacht in eerste instantie: je gaat toch geen kaart sturen naar iemand die je niet kent? Toen ik haar vertelde over de ziekte en dat er 115 mensen van Bokt hadden gereageerd, vond ze het super tof. Ze was echt ontroerd dat mensen die voor anderen die ze niet kennen over hadden.
Dat plakboek is een goed idee! Kan ze altijd terugkijken! Nou, ben benieuwd naar de foto's van alle verjaardagsverrassinegn!
Ik ben ook heel blij dat het is geslaagd Zooo benieuwd naar de foto's !!
En wat zei ze tegen de postbode ??
Krissie0
Geplaatst: 14-06-10 11:07
Super dat ze het een leuke actie vond. Mijn moeder vind het ook een super actie en is blij dat er nog zulke mensen zijn. Ben ook benieuwd naar de foto's en wat ze van de kaart en tekening in de kaart vond.
''ik weet ook niet waar het allemaal vandaan komt''
spatter
Geplaatst: 14-06-10 11:11
"ja, euh, één of ander paardenforum heeft me gevonden!"
geweldig, wat een weekend zal ze gehad hebben en wat zal hun huiskamer er feestelijk uitgezien hebben met al die kaarten
Sunshine80
Geplaatst: 14-06-10 11:22
Echt geweldig dat wij met z'n allen iemand zo blij hebben kunnen maken! Vind het een fijn gevoel om te weten dat er nog mensen op deze wereld zijn die echt nog om een ander geven, ongeacht of het een bekende is of niet!!
Wat mij betreft voor iedereen die zo lief heeft gereageerd met een kaartje... Jullie zijn niet te lief voor deze wereld, maar precies goed!!!
Zow... heb ik dat ook weer gemeld ik ben benieuwd naar de foto's!
Ja doe dat maar Haha, ik vind het zo leuk dat ze er zo blij mee is Het heeft mijn dag/week echt helemaal goed gemaakt
Jacimatho
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-10 12:57
Dat lijkt me niet verstandig Elianna. Vreemde mensen die zomaar op bezoek komen is niet waar ze op zit te wachten en kan ook echt niet. Hoe lief ook bedoeld, niet doen hoor. Ik ga na het weekeinde naar haar toe. Ze is nogal kapot van alle toestanden rondom haar verjaardag dus even bijkomen. Uitgebreide fotoreportage volgt dan echt. + een inplaksessiemarathon om alle kaarten te bewaren.
De goede verstaanders onder ons hadden het hier en daar al door, maar het gaat hier om mijn moeder.