noudy schreef:dutchy_ schreef:Als het echt waar is dat TS schulden heeft bij Kiwiko, dan is dat misschien wel een goed doel voor het gedoneerde geld.
Die is gek
Het was ook niet serieus bedoeld he

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noudy schreef:dutchy_ schreef:Als het echt waar is dat TS schulden heeft bij Kiwiko, dan is dat misschien wel een goed doel voor het gedoneerde geld.
Die is gek
Cayenne schreef:Ik heb liever spijt van steun geven aan iemand die het achteraf misschien niet nodig heeft, dan het onnodig kwetsen van iemand die terminaal ziek is en niet lang meer te leven heeft.
Met dat laatste zou ik mezelf niet meer in de spiegel durven aankijken.
MamboBeach schreef:russel schreef:Kim, dat kan je toch op een andere manier oplossen? Dat hoeft toch niet zo?
Kijk, en dat bedoel ik... Er wordt netjes iets gevraagd en dat zou dan niet mogen?
Rock schreef:Natuurlijk kan dat wel gevraagd worden, maar dat hoeft dan toch niet in dit topic? De schuld die Nickyu blijkbaar bij KiWiKo heeft staat toch los van haar ziekte?
KiWiKo schreef:russel schreef:Kim, dat kan je toch op een andere manier oplossen? Dat hoeft toch niet zo?
hummmzzz in 4 jaar heb ik het echt wel anders op proberen te lossen, zelfs bij mezelf gedacht laat maar.......... tis maar geld!!
laat ze het houden, laat ze er blij mee zijn, laat ze er leuke dingen van doen........
maar nav het bedeltoppic ben ik even een stukkie voorbij laat maar........
het is voor mij heel simpel.. betalen, of een deurwaarder..... Nu dat ik weet dat de zaak op Mart zijn naam staat........ word de optie deurwaarder ernstig intressant!
KiWiKo schreef:dat is Russel.......... dat is.........
maar er zijn mensen die gewoon een uur moeten werken voor die 2.50........... voor een camera???
russel schreef:Nou, dat is wel zo..KiWiKo schreef:dat is Russel.......... dat is.........
maar er zijn mensen die gewoon een uur moeten werken voor die 2.50........... voor een camera???
Nee, dat meen je toch niet he?2,50....kan mij niet indenken.
russel schreef:KiWiKo schreef:dat is Russel.......... dat is.........
Nee, dat meen je toch niet he?2,50....kan mij niet indenken.
Zakelijke geschillen kan je alsnog afhandelen, want het is een hoop geld. Misschien toch maar eens aan gaan beginnen? Voor mij staat dat los van elkaar, want een maand geleden was deze kwestie nog niet spelende en was het niet ongepast als je, zeker in de situatie die je nu zit, persoonlijk langs was gegaan om het geld te halen, desnoods met officiele brief. Dat is toch helemaal Kim?
En zeker weten dat als je fout zit, ben jij wel een bokker om luid en duidelijk je ongelijk te melden.
marise83 schreef:gaan we voor andere die ernstig ziek zijn ook een inzameling houden?