Jans: Kan dat in de metro ook ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Erpel schreef:Even een vraag tussendoor, kon het niet vinden op de site van ov-chipkaart.
Ik heb een OV-chipkaart met een week abbonement (dus door de weeks vrij reizen)
Nu ga ik zondag en dinsdag met de trein weg. Als er dan nog een persoon met mij mee reist, kan deze in het weekend (als ik zelf al met korting reis) ook met korting meereizen? Door de weeks is dat nog wel ofniet? Maar ik twijfel of dat nu in het weekend ook zo is.
Hoop dat het zo duideijk is en alvast bedankt!
heidiLOVER schreef:Mijn geweldige chipkaart is gebrokenkost me nu dus 100 euro per week om naar school te gaan en ja, hij zat in mijn portemonnee dus hoe dat in vredesnaam heeft kunnen gebeuren? Leuke is dat de TNT ook lekker staakt met het op tijd langs brengen van die aanvraagformulieren, aangezien ik niet via de telefoon of internet kon aanvragen, GRR
milatje schreef:Je moet er minimaal 4 euro op hebben staan.heidiLOVER schreef:Mijn geweldige chipkaart is gebrokenkost me nu dus 100 euro per week om naar school te gaan en ja, hij zat in mijn portemonnee dus hoe dat in vredesnaam heeft kunnen gebeuren? Leuke is dat de TNT ook lekker staakt met het op tijd langs brengen van die aanvraagformulieren, aangezien ik niet via de telefoon of internet kon aanvragen, GRR
Dit geld kan je declareren hé!:)
heidiLOVER schreef:milatje schreef:
Dit geld kan je declareren hé!:)
Die man die ik aan de telefoon had zei dat het gewoon voor mijn eigen rekening was en dat ik het dus niet zou terugkrijgen..