Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vjestagirl schreef:Hahahahahah geweldig. Wat ook leuk is, is een propvol terras, waar je drankjes op staat te nemen bij de ene tafel, dan snel naar het loket om de drankjes voor een andere tafel te halen, doekje hier, rietje daar etc etc etc. En dan mensen die 2 sec zitten en beginnen te zwaaien en 'joehoe' roepen en weet ik het wat. Ik heb je écht wel gezien, kom er zo aan. Of mensen die hun kinderen sturen om aan het loketje te bestellen...
Veerle90 schreef:Vjestagirl schreef:Hahahahahah geweldig. Wat ook leuk is, is een propvol terras, waar je drankjes op staat te nemen bij de ene tafel, dan snel naar het loket om de drankjes voor een andere tafel te halen, doekje hier, rietje daar etc etc etc. En dan mensen die 2 sec zitten en beginnen te zwaaien en 'joehoe' roepen en weet ik het wat. Ik heb je écht wel gezien, kom er zo aan. Of mensen die hun kinderen sturen om aan het loketje te bestellen...
oh ik werk ook hier op t terras, maar echt alles wat jij zegt is zoo herkenbaar.. Wij hebben een open pui zeg maar, en dan 1 tafel binnen links en 1 rechts en dan voor die ene links buiten 2 tafels en rechts hetzelfde (snapt iedereen het?) dus heb je in het midden 1 pad, en dan vrolijk daar gaan zitten..
Vervolgens ik; ja meneer ik vind het heel gezellig dat u bij mij op het terras komt zitten, maar zo gaat het niet helemaal passen, ben dan wel de dikste niet, maar zo dun..
En dan boos worden..
En dat zwaaien na 2 min is al helemaal irritant...
V_lalala schreef:najaa vind het ook niet altijd even netjes gaan op het terras.
vind het al verschikkelijk om sávonds naar een bras te gaan ofzo, maar we zaten laatst s'avonds bij de bras.
en toen wouden we drinken bestelen zater en een kwartier mwhaa toen ong. half uur en toen konden we eindelijk bestellen XD.
wil niet zeggen dat het niet druk was maar het gezellige personeel ston mooi met meisjes te praten en te flirten en beetje bij anderen aan tafel gaan zitten wat drinken.
jaa dat is natuurlijk ook weer niet helemaal de bedoeling lijkt mij XD
slokkie schreef:"Joehoe!!" en zwaaien = achter je kijken, niet begrijpend schouder ophalen en verder lopen.
Met de vingers knippen = snel naar ze toelopen en vragen "Hoe ziet uw hond er uit?
Oow, geen hond. Dan bent u straks aan de beurt." en weglopen.
Op de bar met geld tikken = voor ze staan en wachten tot ze gaan bestellen, dan onmiddelijk onderbreken met "Ik hoorde net morse maar nu is het weg".
Gast leeg aankijken en weglopen.
Specials schreef:Ik heb sowieso een hekel aan kinderen op het terras, Dan is het druk zitten die ouders je al heel de tijd te roepen, Ga je dr heen gaan ze als een hersenloze tegen dat kind zitten vragen wat ze willen drinken,Dat kind zit dan schaapachtig te kijken vervolgens sta je dr dik 10 minuten te wachten voordat moeders dan maar beslis dat het een chocomelk moet zijn
Vjestagirl schreef:Specials schreef:Ik heb sowieso een hekel aan kinderen op het terras, Dan is het druk zitten die ouders je al heel de tijd te roepen, Ga je dr heen gaan ze als een hersenloze tegen dat kind zitten vragen wat ze willen drinken,Dat kind zit dan schaapachtig te kijken vervolgens sta je dr dik 10 minuten te wachten voordat moeders dan maar beslis dat het een chocomelk moet zijn
"Thijsje, wat wil je drinken? Thijs, luister eens naar mama, wat wil je drinken? Wil je appelsap? Of Fristi? Nee, geen cola, dat mag niet. Omdat mama het zegt. Thijsje, zeg eens tegen die mevrouw wat je wil drinken? Wil je appelsap? Ja? Appelsap? Goed, dan is het een appelsap, en Nicolletje, wat wil jij..."
Zucht.
iti schreef:Bwuh.. zo had ik een keer een diner van 15 mensen... leuk, was mijn prive diner om te bedienen dus ik mocht afrekenen met die meneer.. zo meneer dat wordt dan 349 euro en 80 cent.. nou zegt die meneer, maak er maar 350 van hoor!![]()
pfff.. en voor die 20 cent fooi heb je dus drie uur lang lopen rennen en vliegen om het die mensen zoveel mogelijk naar de zin te maken.. ... ik had zoiets van of geef niks, of geef iets royaler maar steek dan die 20 cent ook maar ergens waar de zon niet schijnt