Ben benieuwd of het nog ergens gaat sneeuwen vandaag.
(van mij hoeft het niet!)
zoetjes
Geplaatst: 16-12-09 12:15
Ik heb inmiddels 3 paar sokken aan, spijkerbroek, suede lange chaps met daar overheen een thermobroek. Een hemd, kolletje , trui, nog een trui, vest en een dikke jas. Thermo boots en twee electrische handverwarmers in mn jaszak. ....Zucht!! En dan in de vrieskou 3 uur lesgeven...brrrrr.
Hopelijk val ik niet om want dan kom ik nooit meer overeind. Ben net zo'n Michelin mannetje.
klopt het sneeuwt in groningen. Straks de hond uitlaten ze vind sneeuw een groot feest!! eeeehhhh,.... hopelijk kan ik vanavond wel rijden (buitenbak) ik loop alweer een paar dagen gruwelijk achter.
In Rotterdam is het koud, droog en schijnt het zonnetje heel voorzichtig Hopelijk blijft het droog, ik moet nog naar mijn vader vanavond
iefke
Geplaatst: 16-12-09 13:06
Ik heb de eerste sneeuw van dit jaar net op mijn neus gehad Weliswaar in hele kleine waterige vlokjes, maar regen kon ik het niet noemen. Dat was in Oisterwijk, ben nu weer in Waalwijk. Daar is niets aan de hand
Ik ging helemaal dik ingepakt op weg (ook vanochtend was ik om kwart voor 8 al op stal (en ik was echt niet de eerste vandaag )), maar ik vond het helemaal niet koud!
Ik heb heerlijk een buitenrit gemaakt van anderhalf uur (je moet toch wat als de bak bevroren is )
Wij hadden vanmorgen ook sneeuw op stal (kop van noord holland) enige jammere was dat het daarna ook ging ijzelen...
iefke
Geplaatst: 16-12-09 13:23
Ik ben nogal een druif op de weg sinds ik vorig jaar iets heb meegemaakt als het glad/sneeuwt of donker is. Dus ik heb mezelf voorgenomen om te gaan rijden straks, mocht het gaan sneeuwen. Gewoon, om te voelen dat er niet altijd iets aan de hand hoeft te zijn...
Hier hebben we sinds een half uurtje heel bescheiden sneeuwval.. nou ja, echt losse vlokjes val eigenlijk..
iefke
Geplaatst: 16-12-09 13:44
Jullie wonen allemaal zo ver weg
ju1982
Geplaatst: 16-12-09 13:47
Hier alleen bewolkt, maar wil totaal geen sneeuw want dan kan ik helemaal niks meer met paardje! Loop al paar dagen ivm de vorst.....Maar kan van het weekend in een binnenbak in de buurt rijden, als er sneeuw ligt kan ik dat ook niet