Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yeyo schreef:Wie weet verdient hij geen ruk?
Mijn vent is ook zelfstandig, verdient geld als water, rijdt in een dikke vette auto waar menigeen jaloers op is en koopt voor ons straks een mooi huis met tuin, en als het goed blijft gaan misschien ook wel een paard.
Hij bakt er geen reet van in bed en verder is het een klootzak eerste klas, maar hee, kleinigheidje hou je he....
Yeyo schreef:Wie weet verdient hij geen ruk?
Mijn vent is ook zelfstandig, verdient geld als water, rijdt in een dikke vette auto waar menigeen jaloers op is en koopt voor ons straks een mooi huis met tuin, en als het goed blijft gaan misschien ook wel een paard.
Hij bakt er geen reet van in bed en verder is het een klootzak eerste klas, maar hee, kleinigheidje hou je he....
tita schreef:Yeyo schreef:Wie weet verdient hij geen ruk?
Hij bakt er geen reet van in bed en verder is het een klootzak eerste klas, maar hee, kleinigheidje hou je he....![]()
zou eentje moet ik dus al niet, zorg zelf wel mee voor die mooie spullen en als een vent in bed slecht blijf, dan zegt dat ook wel wat over jou
cremellogek schreef:Struisvogelpolitiek?? Moet ik dan maar als een schaap doen wat anderen zeggen? Bovendien zegt niet iedereen hetzelfde.
Ik heb dit topic niet geopend om aan jullie te vragen of ik hem er wel of niet uit moet schoppen, vergeet dat niet! Ik maak mijn keuzes zelf.
Ik heb al eerder gezegd dat het geen continue affaire van 4 jaar is geweest, er hebben meerdere keren vele maanden tussen gezeten dat hij niet met haar om ging.
Maar dat alles is nu ook niet van belang, ik wil nu vooruit kijken. En mocht het alsnog fout gaan, dan ben ik er trots op dat ik ondanks alles toch geprobeerd heb er het beste van te maken.
poes schreef:Als ik het goed begreep waren jullie nog niet lang samen toen hij met haar begonnen is? Dan hebben jullie alvast 'vroeg' in de relatie een seksdip gehad. Niet dat hier normen voor zijn, en het gaat in elk koppel wel eens minder denk ik, maar jullie hebben hier beiden niks mee gedaan. Hij is weggevlucht van het probleem door op een ander te gaan en jij hebt duidelijk ergens gekozen om te geloven dat het er niet toe deed.
Ik hoop dat jullie inzien dat jullie over deze oorzaken wel zullen moeten gaan praten en er aan werken, want anders sta je zo weer waar je stond.