Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ragnaaa schreef:Diegenen die beweren dat men pas recht van spreken heeft, op het moment dat iemand zélf heeft ondervonden hoe of wat precies, vind ík erg bekrompen reageren.
Ik hoef geen ervaringsdeskundige te zijn om te weten wat voor aanval het is op mijn lichaam & geest.
Ragnaaa schreef:@ Blondie: Dat het bij jóu al die keren nog goed is gegaan, wil niet per definitie zeggen dat dat bij iedereen zo is.
Elk persoon reageert anders op drugs.
Niet generaliseren dus.

Blondie_ schreef:Ragnaaa schreef:@ Blondie: Dat het bij jóu al die keren nog goed is gegaan, wil niet per definitie zeggen dat dat bij iedereen zo is.
Elk persoon reageert anders op drugs.
Niet generaliseren dus.
Bij mij en de mensen om mij heen.
Heb mn eigen wetenschappelijk onderzoek gedaan![]()
Achja misschien KAN t inderdaad fout gaan álles KAN! Als je oversteekt bij het stoplicht kan je ook overreden worden.
Als je sex hebt kun je ook aids krijgen.
Blondie_ schreef:1) Duidelijk een voorbeeld van iemand die niet weet wat drugs met je doet. Mooie momenten beleven hoeft niet altijd te betekenen leuke dingen doen. Met drugs op kan je je GEWELDIG voelen, terwijl je gewoon op een bankje zit te kletsen en rondjes loopt ofzo. Drugs laat je geen niet perse anderen dingen doen, maar je beleeft de dingen gewoon anders.
2) natuurlijk geeft het geen garantie. garantie heb je nooit, ook niet wanneer je medicijnen van de apotheek krijgt, kijk maar na Michael Jackson![]()
over het algemeen trip je echt niet door op 1ntje of 2 (tegenlijk)
3) waar vraag is is werkweg met de werkloosheid
4) drugs nemen is vaak ook gewoon om te ontspannen.
Ben nog lang niet aan het eind van m'n latijn meid. Als je niks gebruikt heb KAN je niet weten hoe het voelt. Tuurlijk kan je een oordeel over drugs hebben, maar je weet pas hoe het voelt als je het gebruikt hebt want er is NIETS in de wereld wat lijkt op high zijn en daar kan je je ook geen voorstelling bij maken.
Ragnaaa schreef:Blondie_ schreef:
Bij mij en de mensen om mij heen.
Achja misschien KAN t inderdaad fout gaan álles KAN! Als je oversteekt bij het stoplicht kan je ook overreden worden.
Of jij luistert echt niet naar wat ik zeg, of je wíl niet luisteren.
Je wimpelt alles steeds maar af.
Makkelijk, hoor.
phaser schreef:4) Als je drugs moet nemen om te ontspannen, is er iets serieus mis met je leven.
Er zijn ongelofelijk veel manieren om te ontspannen. Als je lui wil zijn en geen brains genoeg hebt om zo te moéten ontspannen... tsja... zegt veel over de persoon in kwestie.
Blondie_ schreef:Op wiet ga je eerder fout dan een pilletje, in normale hoeveelheden. kan me niet voorstellen dat er iemand op 1 pilletje ooit doorgetript is. misschien als je vantevoren al te schijterig bent om hem te nemen en het doet om mee te doen met je vrienden, ja dan snap ik het ja.
Blondie_ schreef:Bij mij en de mensen om mij heen.
Blondie_ schreef:\Waarom zou ik naar jou luisteren??
Waar bemoei je je uberhaupt mee? ik krijg echt de paasei van mensen die anti dit en anti dat zijn. Laat mensen lekker in hun waarden. Of heb je zelf niets beters te doen dan druk maken om andermans leven?
Mmm kan niet wachten om dalik weer mn neusje vol te stoppen
Blondie_ schreef:phaser schreef:4) Als je drugs moet nemen om te ontspannen, is er iets serieus mis met je leven.
Er zijn ongelofelijk veel manieren om te ontspannen. Als je lui wil zijn en geen brains genoeg hebt om zo te moéten ontspannen... tsja... zegt veel over de persoon in kwestie.
Dit vind ik zo'n ontzettend domme opmerking...
Waar schrijf ik dat ik het NODIG heb om te ontspannen? iemand die regelmatig ontspant met een sigaretje of wijntje hoeft het toch ook niet NODIG te hebben.
Iemand die paardrijdt heeft het ook niet NODIG.
Waarom maak jij je druk over hoe ik mij ontspan?
phaser schreef:Blondie_ schreef:Op wiet ga je eerder fout dan een pilletje, in normale hoeveelheden. kan me niet voorstellen dat er iemand op 1 pilletje ooit doorgetript is. misschien als je vantevoren al te schijterig bent om hem te nemen en het doet om mee te doen met je vrienden, ja dan snap ik het ja.
Meen je dit nu?
Ga je nu echt zeggen dat mensen die het niet durven te nemen, dat die schijterig zijn ?
Mijn god meid...Blondie_ schreef:Bij mij en de mensen om mij heen.
Het enige verschil is dat drugs ILLEGAAL is.
Ik denk niet dat je na sex een probleem hebt om met de auto te rijden, dat er ongelofelijk veel lichaamsfuncties aangetast zijn door het chemische en het psychische.
De stap van soft-drugs naar hard-drugs is hoog door de nood aan het psychotrope effect.
Als je cocaine of heroine gebruikt ben je ver heen. Alles wordt aangetast, je hebt veel geld nodig om aan je 'roes' te voldoen. Hoe kan je dit in godsnaam vergelijken met sex of met autorijden.
Btw; je eigen wetenschappelijk onderzoek...
Ben je ooit dronken geweest? Is een van je vrienden ooit dronken geweest? Dit op zich is al overdosering van drugs. Dus mocht je de waarheid spreken, is niemand ooit al beschonken geweest of dronken. I find that hard to believe
wat ben ik volgens jou als ik de rest van mn leven vertel .. de duivel?
of krijg je dan een hartaanval

phaser schreef:Blondie_ schreef:Op wiet ga je eerder fout dan een pilletje, in normale hoeveelheden. kan me niet voorstellen dat er iemand op 1 pilletje ooit doorgetript is. misschien als je vantevoren al te schijterig bent om hem te nemen en het doet om mee te doen met je vrienden, ja dan snap ik het ja.
Meen je dit nu?
Ga je nu echt zeggen dat mensen die het niet durven te nemen, dat die schijterig zijn ?
Mijn god meid...
phaser schreef:Ja ik ben tegen het gebruik van drugs, ja ik ben tegen roken en ja ik ben tegen alcohol.
Ja ik heb drugs gebruikt, ja ik heb gerookt en ja ik heb alcohol gebruikt.
Ben van alle drie af en dat zouden meer mensen moeten doen. Je maakt je lichaam kapot en je zorgt voor ongelofelijke last voor de samenleving, gezondheidszorg en je lichaam.

Meen je dit nu?
Mijn god meid...Blondie_ schreef:Bij mij en de mensen om mij heen.
Het enige verschil is dat drugs ILLEGAAL is.
Ik denk niet dat je na sex een probleem hebt om met de auto te rijden, dat er ongelofelijk veel lichaamsfuncties aangetast zijn door het chemische en het psychische.
De stap van soft-drugs naar hard-drugs is hoog door de nood aan het psychotrope effect.
Als je cocaine of heroine gebruikt ben je ver heen. Alles wordt aangetast, je hebt veel geld nodig om aan je 'roes' te voldoen. Hoe kan je dit in godsnaam vergelijken met sex of met autorijden.
Btw; je eigen wetenschappelijk onderzoek...
Ben je ooit dronken geweest? Is een van je vrienden ooit dronken geweest? Dit op zich is al overdosering van drugs. Dus mocht je de waarheid spreken, is niemand ooit al beschonken geweest of dronken. I find that hard to believe