. Heb wel 3 buizen...
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
.
En ik heb voor een heel jaar geen enkele buis op mijn rapport gehad!
Ik ben echt wel trots op mezelf. 

Dat vanwege mijn slechthorendheid
)
al moet je dan heeel goed kunnen plannen, maar er zijn inderdaad dagen / weekenden dat je moet opofferen om er te geraken (en als je daarbij perfectionistisch bent zal je dat vaker moeten doen dan wanneer je op het laatste moment alles snel snel maakt )
Ben dan ook zeer blij 
Ik weet alleen niet zo goed meer over wat het gaat. 
). Voor het hogere jaar is het nogal dubbel, in januari zijn mijn examens compleet de mist ingegaan waardoor ik al een flink aantal herexamens heb. Nu in juni ben ik er dan voor alles door (behalve 1 klein vakje, maar dat hoort bij een vak uit januari dus die herexamens vallen samen) met hier en daar wel mooie punten en zelfs een 17 voor mijn masterproef (ben ik echt blij mee).
Armaris schreef:Is een franstalige film ook goed? Als je hem nog niet gezien hebt zeker Les Choristes kijkenIk ben nu bezig met een engels boek, the horse whisper dus het zal een fijn boek worden. Maar welke titels kan ik nog het best nemen voor frans bijvoorbeeld? Hebben jullie ideetjes?
Van vorig semester nog 4, toen had ik klierkoorts en tja... Wordt een zware tweede zit. En wij krijgen ons rooster pas 4 augustus 
Armaris schreef:GeenBen dan ook zeer blij
Ik had even een vraagje:
Ik heb geen frans en engels meer maar ik wil de taal blijven beheersen en als het kan wat bijleren. Kan ook al wat woordjes spaans en wil erover leren.
Ik ben nu bezig met een engels boek, the horse whisper dus het zal een fijn boek worden. Maar welke titels kan ik nog het best nemen voor frans bijvoorbeeld? Hebben jullie ideetjes?