Ik had woensdag een hele rare klant. Hij komt binnen voor een spijkerbroek, maar wist eigenlijk niet precies wat hij zocht, en zijn maat wist hij ook niet. Dus ik zijn maat een beetje geschat en toen verder gegaan met de modellen. Ondertussen kwam zijn broer ook binnen. Ik vraag aan meneer of hij liever een knoop of een rits sluiting wil.
Klant " Wat heb jij zelf liever dan ? "
Ik " Rits sluiting, ik ben toch een vrouw ? "
Klant " Ja maar jij moet de broeken toch bij de mannen uittrekken ? Wat vind je dan makkelijker ? "
Ik " Geen broek meneer, maar eigenlijk zijn dit u zaken niet "
Meneer gaat de broek passen, maar hij vond het model eigenlijk niet zo leuk maar de maat was wel goed. Dus ik ging een andere halen, en broerlief liep mee.
Broer " Hoe kom jij eigenlijk aan die dikke reet van je ? "
Ik " Pardon ? "
Broer " Ja precies zoals ik het zeg, jij hebt zo een ronde kont, kun je lekker in knijpen. Lekker dik "
Ik " Nou dankje voor het compliment, breng deze broek maar naar je broer en als het niet goed is heeft u pech en mag u van mij snel verdwijnen uit mijn winkel zonder nog 1 woord tegen mij te zeggen ", en vervolgens weg gelopen.
Ik was zo kwaad, ze zaten me al de hele tijd te vervelen. Ik vind mijn kont niet dik, en als iemand dat wel vind, zeker als klant, moet hij dat maar lekker voor zich houden. Heb overgens wel de hele dag in de spiegel zitten kijken, issie dan echt zo dik ?