Rebecca schreef:Ik heb hem 100% zeker verstuurd , verdorrie
Geloof k ook wel

Daar gaat t niet om..
Hij zat in karton?
Zou dat eraf geschoven kunnen zijn?
Waar stond t adres? Kan dr iets gebeurt zijn waardoor t adres kwijt is?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
stom zeg dat het zo kwijt raakt onderweg. Zou toch een andere mogelijkheid moeten zijn
(Heel het topic gelezen.)
Biebz schreef:Is het een idee om een nieuw Schrift te starten??
Ik wil evt opstarten en doorsturen?
Wat mij wel leuk lijkt is om te zien wat iedereen toevoegt. Is het een idee om via Facebook of Instagram een pagina te maken en daar de ingescand pagina's te plaatsen?
Mensen die het schriftje hebben gehad krijgen dan toegang en zo kan je de voortgang zien?
Giolli schreef:Biebz schreef:Is het een idee om een nieuw Schrift te starten??
Wat mij wel leuk lijkt is om te zien wat iedereen toevoegt. Is het een idee om via Facebook of Instagram een pagina te maken en daar de ingescand pagina's te plaatsen?
Mensen die het schriftje hebben gehad krijgen dan toegang en zo kan je de voortgang zien?
Lijkt me heel erg leuk. Ik heb nog niet mee gedaan! Waarom doe je niet meer mee Rebecca? Ik ga vrijdag naar de action. Zal ik er een mee nem8en of doe jij Biebz?
Ik moet nog kijken wanneer ik anders kan gaan
Giolli schreef:Biebz schreef:Is het een idee om een nieuw Schrift te starten??
Lijkt me heel erg leuk. Ik heb nog niet mee gedaan! Waarom doe je niet meer mee [naam]? Ik ga vrijdag naar de action. Zal ik er een mee nemen of doe jij Biebz?