ja, dat baat mij zorgen.. ik ben zo bang dat deze operatie niet goed komt. maar dat mag en wil ik niet denken.. alleen ik heb het gevoel dat hij op is.. ik heb hem gefluisterd: als het je tijd is, dan kom je in een paradijsje en zal je zonder pijn verder gaan.. pff... stomme emotionele muts ben ik ook
Sharani
Geplaatst: 16-05-09 21:09
Je bent helemaal geen emotionele muts. Je geeft gewoon ontzettend veel om dat arme mannetje .
CaWa
Geplaatst: 16-05-09 21:10
Een hele dikke knuffel voor jou! Heb je wel nodig met al deze ellende... Heel veel sterkte voor dit bizarre gevecht toegewenst!
xxelviraxx
Geplaatst: 16-05-09 21:19
Dat filmpje, dat gaat echt aan mijn hart. Je ziet gewoon idd dat ie pijn heeft. Manneke toch.....
we zijn nu een doromdekentje aan het bestellen.. iemand had ons dat in het topic verteld.. en het lijkt ons toch wel heel mooi voor ruben. http://www.regenboogboom.nl/droomdekentjes
Zo lief dat dekentje, wanneer hoor je iets van de operatie?
paafke
Geplaatst: 16-05-09 21:33
Zo, heb net dit hele topic doorgelezen, maar wat een sterk mannetje is Ruben toch... Ik wens je heel veel sterkte met hem en ik hoop dat hij goed door de operatie komt.
er is net gebeld. ruben ligt op de recovery. verder weet ik niks nog.. maar volgens mij wel redelijk goed... maarja zo ging het deze 4 dagen ook al, en de volgende dag..
MDJ
Geplaatst: 16-05-09 21:40
Jeetje, zit weer met tranen in mijn ogen..
Die arme ruben, en onwijs veel respect voor jullie... staat hier ergens in het topic het ziekenhuis adres? dan ga ik ook een kaartje sturen, arm kereltje...
Edit: Hopelijk dit keer toch een betere uitslag, laten we daar van uitgaan
wat een verhaal zeg.. vreselijk.. ik hoop echt dat het snel beter met hem gaat heel veel sterkte voor jou je ouders ruben, iedereen!!
ik ga ook snel op zoek naar een kaartje.
sharief
Geplaatst: 16-05-09 22:38
Ik had zo op beter nieuws gehoopt, als iedereen uiteraard... Wat een hoop om te moeten doorstaan. Kom op kanjer, je kan het! Moeilijk om hem zo te zien, je ziet inderdaad aan zijn oogjes dat hij het moeilijk heeft. Enne, een stomme emotionele muts ben je niet hoor, het is niet zo gek dat je hier flink van slag van bent
Kaartjes zijn onderweg, net op de post gedaan.
Laatst bijgewerkt door sharief op 16-05-09 22:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Fantabulouss
Geplaatst: 16-05-09 22:43
Jeetje wat een sterk mannetje! Ik hoop echt dat hij gewoon beter gaat worden! dat verdient hij! Sterkte! en ik blijf dit topic zeker volgen, hou ons op de hoogte!
dankjullie wel. mijn mama was al om 7 uur naar het ziekenhuis gegaan omdat ruben gisteravond dus geopereerd was. nu het geval: aan rubens drain zit een slangetje die het hersenvocht door moet lijden. in die slang zat een knikje waardoor het niet meer erdoorheen kon. nu hebben ze de drain eruit gehaald en een andere drain erin gezet.. weer die met klepjes.. dus hopen dat dat wil,en er geen stolsels komen. hij blijft zoiezo nog 3 weken in het ziekenhuis. en ik hoop zo dat hij zich ietsje beter voelt.