eerst gewoon ervaring opdoen op de weg..
en dan pas E achter de B.
Lijkt me toch veiliger als je al wat ervaring hebt voordat je met je paard over de weg gaat rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MSQuincyTE schreef:Tooske schreef:Mijn instructeur raadde toch echt aan om eerst een jaar ervaring op te doen hoor hij doet ook de E achter B lessen.
Is nergens voor nodig, dat is onzin vind ik, want je leert je zelf echt dingen af of verkeert aan, en het is echt waar, zelf ik merk het na een half jaar al
Polly schreef:Dat is absoluut waar maar toch kan ik me vinden in het advies van de instructeur.
Als je je rijbewijs net hebt beheers je de basis van het autorijden, echt autorijden leer je pas als je zelf regelmatig de weg op gaat en zelf situaties moet oplossen. In de lessen krijg je daar een basis voor maar de "routine" (let op de aanhalingstekens) komt pas later. Bij de BE opleiding komen er weer nieuwe dingen bij en dan is dat beetje ervaring wel fijn. Tuurlijk leer je je eigen rijstijl maar daar houden ze bij het examen ook rekening mee hoor (tot op zekere hoogte), ze weten dat je al een tijdje rijdt en dat je je eigen rijstijl hebt. Ze kijken dan of je veilig met zo'n combinatie de weg op kan.
Njen schreef:ik zou vooral examens oefenen, heb je het meeste aan, had ik althansPff echt ik zit tegen dinsdag op te hikken, tegen mijn theorie examen. Ik hoop dat ik het ga halen, maar het zou me niks verbazen als het niet lukt. Kom met veel moeite door het boek heen, aangezien mijn kop vol zit nog van mijn school. Ik zit echt al weken met mijn neus in de boeken en ben het zat...