Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Radisha55

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:13

WinSel schreef:
hahaha veel te oud
KOm op zeg, tis maar een getalletje
Maar nee dat topic ging niet over mij, maar over het geheel Knipoog

Jij bent 17 en je vriend is 37, en het begon dus toen je 15 was en hij 35..
Vind je het zelf niet een beetje over the top? en hebben je ouders er geen problemen bij?

Is die vent verder wel helemaal lekker in zn hoofd?

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:13

Interessant! Beide zijn dus in principe strafbaar bij sex onder 16 jaar, je moet het maar weten.. Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:14

BibicheB schreef:
Ik heb nu een heel verbazingwekkend stukje gevonden op de website Being Girl:

Wettelijke leeftijd voor sex..
http:www.beinggirl.nl/sexrel/ageofconsent.php

De wettelijk leeftijd voor seks verschilt van land tot land. In Nederland is de minimumleeftijd voor zowel homoseksuelen als heteroseksuelen 16 jaar en in Noord-Ierland en de Republiek Ierland bijvoorbeeld 17 jaar. De wet zegt interessant genoeg dat seks niet alleen geslachtsgemeenschap is, maar ook orale seks en wederzijdse masturbatie.

Als je seks hebt voordat je 16 jaar bent, is dat in de ogen van de wet seksueel geweld, een strafbare overtreding. In Nederland staan er zware straffen op een dergelijke overtreding; een jongen die seks heeft met een meisje onder de 16 (zelfs als ze hiermee instemt) kan van aanranding worden beschuldigd en de gevangenis in gaan. Als het meisje jonger is dan 13 jaar, kan hij een levenslange gevangenisstraf krijgen. Meisjes die vriendjes hebben als zij jonger zijn dan de wettelijke leeftijd voor seks moeten zich ervan bewust zijn dat zij ook de wet overtreden en kunnen worden vervolgd.

Dit heb ik echter nooit geweten of gehoord.. Zou dat echt toegepast worden? Verward

Ik dach dat hier in België ooit ouders eens een aanklacht hadden ingedient tegen een jongen van 22 én hun dochter van 14. Ze was zwanger ofzo iets en het was de enige manier om ze uit elkaar te houden zo...

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:14

Wat dacht je, ze zet et zelf niet in het topic dus doe ik et maar.

EN nee ik ben blij met hem, en ja hij is helemaal lekker in zn hoofd,En mijn ouders, die houden van em
Mooi he,

Mensen houden volgens mij van vooroordelen,
Zielug,
Totdat ze op een dag zelf tegen zo iets aan lopen, want liefde hou je niet tegen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:17

LIefde hou je wel tegen hoor, echte liefde wacht wel namelijk. Knipoog

Radisha55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:17

Nou WinSel, na dit bericht begrijp ik dat je nog écht een kind bent en het zelf allemaal niet zo begrijpt.. Heb niets tegen jou hoor, wel tegen die vriend van je..

En kan zo een ander gróot topic vinden over jou en je vriend waar 100x het leeftijdsverschil instaat, en je vind het tenslotte toch geen probleem? dus waarom zou jij je er druk om maken.. Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:18

Dat zijn geen voordelen beste meid het is gewoon zo. Iemand die op minderjarige valt kan je draaien of keren en mooi maken hoe je wilt maar dat is abnormale psychologie. Officieel vastgelegd en veel meer waarde dan hij is helemaal lekker in het hoofd, en zielug wat eigenlijk weinig volwassenheid uitstraald.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:18

WinSel schreef:
Mensen houden volgens mij van vooroordelen,
Zielug,
Totdat ze op een dag zelf tegen zo iets aan lopen, want liefde hou je niet tegen

Het nut van vooroordelen is dat zulke situaties als de jouwe ermee worden vermeden. Lukt niet altijd maar gelukkig wel veel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:19

Radisha, leeftijd zegt toch niets? Dit soort meiden zijn zo volwassen dat ze een gelijkwaardige relatie met een oude vent kunnen hebben Knipoog

kallipooh

*rekent zichzelf tot jong meisje*
ik wordt binnenkort 15; maar ik vind het echt heeeeel raar dat sommige meisjes met van die ouwe venten gaan.. Bah.. Als een van mijn vriendinnen met iemand van 17 gaat vind ik dat al te oud (ben daar nogal moeilijk in Tong uitsteken ); nee geef mij maar een leeftijdsgenoot.

WinSel

Ik maak me er ook niet druk om hoor, ik ken jullie niet eens, en wij zijn super gelukkig, dus wat maakt me jullie mening nou uit Lachen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:21

als de man getrouwd was geweest had de liefde echt wel tegen gehouden geworden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:21

Kim, dit soort mannen kunnen leeftijdsgenoten niet handelen! Knipoog

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:22

WinSel schreef:
Ik maak me er ook niet druk om hoor, ik ken jullie niet eens, en wij zijn super gelukkig, dus wat maakt me jullie mening nou uit Lachen

Onze mening maakt je niet uit, maar je mengt je wel elke keer in dit soort topics. Wat is daar de reden van dan? Als het je allemaal niets boeit, blijf dan weg, en lok het niet uit Knipoog

Radisha55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:23

faye schreef:
Radisha, leeftijd zegt toch niets? Dit soort meiden zijn zo volwassen dat ze een gelijkwaardige relatie met een oude vent kunnen hebben Knipoog

Op een 15e ben je nóoit volwassen genoeg om iets met een 35jarige te beginnen.. Maar goed, dat is mijn mening.. Haar ouders zijn het er blijkbaar mee eens, maar ik zou zoiets nóoit toelaten bij mijn dochter. Dan had die vent toch echt wel even een probleem. Lachen Want ík vind het gewoon ziek van die vent.
Laatst bijgewerkt door Radisha55 op 07-01-09 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

WinSel

Ik lok niks uit, maar zei wat in het geheel over sommige reacties van jullie, en wat maakt het dan nog uit dat ik bij zulke topic kom, ik wil laten zien dat het ook echt wel goed kan gaan, en dat er ook goede mannen bestaan, zoals die van mij Lachen

lesilla

Radisha55 schreef:
faye schreef:

Op een 15e ben je nóoit volwassen genoeg om iets met een 35jarige te beginnen.. Maar goed, dat is mijn mening.. Haar ouders zijn het er blijkbaar mee eens, maar ik zou zoiets nóoit toelaten bij mijn dochter. Dan had die vent toch echt wel even een probleem. Lachen Want ík vind het gewoon ziek.

Faye bedoelde het sarcastisch hoor Lachen

SETEFURII

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:27

Ik val zelf op mannen, gewoon omdat het met jongens tevaak is misgelopen omdat ze de relatie niet serieus namen (of ik nam het te serieus)
ik denk dat mannen dat wel doen?
Kan er niet veel aan doen Lachen
ik snap dat de buitenwereld het maar raar vind
maar 'k denk dat er op geluk geen leeftijd staat Knipoog

Edit: foutjee xD
Laatst bijgewerkt door SETEFURII op 07-01-09 18:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Radisha55

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:28

WinSel schreef:
Ik lok niks uit, maar zei wat in het geheel over sommige reacties van jullie, en wat maakt het dan nog uit dat ik bij zulke topic kom, ik wil laten zien dat het ook echt wel goed kan gaan, en dat er ook goede mannen bestaan, zoals die van mij Lachen

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:29

WinSel schreef:
Ik lok niks uit, maar zei wat in het geheel over sommige reacties van jullie, en wat maakt het dan nog uit dat ik bij zulke topic kom, ik wil laten zien dat het ook echt wel goed kan gaan, en dat er ook goede mannen bestaan, zoals die van mij :)

in jou ogen gaat het goed ja, ik blijf toch bij mij mening dat het niet gezond is.
Ik snap er werkelijk niks van hoe een man iets in een jong meisje kan zien en andersom. Zal wel aan mij liggen dan Slapen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:30

SETEFURII_ schreef:
Ik val zelf op mannen, gewoon omdat het met jongens tevaak is misgelopen omdat ze de relatie niet serieus namen (of ik nam het te serieus)
Kan er niet veel aan doen Lachen
ik snap dat de buitenwereld het maar raar vind
maar 'k denk dat er op geluk geen leeftijd staat Knipoog
ik denk dat mannen dat wel doen?

Wat zijn 'mannen' voor jou? Ik was 16 (bijna 17) toen ik iets kreeg met mijn vriend van toen 20 (bijna 21). Dat is nogal een verschil met een man van 35 is mijn ogen Knipoog .

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:31

WinSel, dit zegt zoveel over de mate van je volwassenheid... Wij zoeken jou niet op hoor om commentaar te geven over jullie relatie. Je roept het op je af! Als jij hier niets had gezegd, had niemand je aangesproken. Je voelt je beledigd over iets wat totaal niet over jou ging.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:31

wemkelover
in mijn ogen gaat het goed ja, en in de ogen van de mensen van wie WIJ houden ook,
En van buitenstaanders als jullie... tja die hebben hun mening er maar over Lachen mening hebben mag he

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:33

Waarom woont hij eigenlijk bij jou ouders thuis, dat vraag ik me al lang af. Waarom woont een volwassenen man daar.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 18:35

Huh waar haal je dat vandaan?
Hij woont niet eens bij mijn ouders in ???? Verward