Met de trein, deel 2.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissie

Re: Met de trein, deel 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 19:12

Trein naar leeuwarden van kwart voor 3? Die had bij mij ook vertraging :j

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 21:28

Pinootje schreef:
Update, zit in treinstel 2938, trein is van 18.06. Raden jullie maar eens in welk trein zit :p

Ik weet 't, ik weet 't :P _O-

Gelfeliciteerd Unwritten *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 21:30

Chrissie_ schreef:

Inderdaad. Stond jij ook tussen de mensen in Zwolle? :P

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 21:46

Ik had geneens vertraging vandaag :)
De trein vanuit arnhem was gewoon wel 2 minuten te vroeg vertrokken. Naja, konden we t in zutphen rustig aan doen! Normaal moet je daar altijd rennen of haasten om de stoptrein nog te halen.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 21:49

Was dat de stoptrein of de intercity?

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 22:05

van arnhem naar zwolle, dus de intercity.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 22:10

2 Minuten te vroeg vertrokken :? :? :? :? :? :? . Het is al een wonder als de intercity op tijd "veilig" krijgt, laat staan 2 minuten te vroeg.

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 22:22

Kikka schreef:
Chrissie_ schreef:

Inderdaad. Stond jij ook tussen de mensen in Zwolle? :P

Nee Meppel. Maar kleine trein en super druk :=

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 22:43

Zat net nieuws te kijken, daar was iets over de dienstregeling tussen Utrecht Schiphol & Amsterdam, dat de treinen zo vaak te laat rijden. Het ligt dus niet aan mij, al hoop ik wel dat er een oplossing komt, zodat ik iets vaker mijn overstap haal, vooral terug :o

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:54

Inoterry schreef:
2 Minuten te vroeg vertrokken :? :? :? :? :? :? . Het is al een wonder als de intercity op tijd "veilig" krijgt, laat staan 2 minuten te vroeg.

Naja, we waren in ieder geval op tijd in Zutphen, terwijl dat normaal nooit gebeurd ;).
Kan ook wel zijn dat mn mobiel achter staat qua tijd :o

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-09 14:24

Tsjonge, woensdag was ik niet zo blij.

Ik had me al verslapen, moest eigenlijk om half 9 op school zijn maar kon de trein halen van 09:43. Intercity naar Amsterdam en Rotterdam.
Kom ik aan op het station, staat er een Niet Instappen trein op het spoor waar die Intercity eigenlijk hoort te staan. Blijkt dat ze waren vergeten de trein te splitsen op het andere spoor. Dus de conducteurs vroegen waar ik heen moest, Amsterdam. Stap maar in, dan kan je evt. overstappen op Hoorn want dit was de stoptrein naar Schiphol en Hoofddorp (ik stap in op Hoorn Kersenboogerd). Zo gezegd zo gedaan. Ik hoefde in principe niet over te stappen want ik kan ook via Amsterdam Lelylaan of Schiphol. Kwamen we aan bij Hoorn, rijdt die trein zo een middenspoor op. :roll: Was ook niet de bedoeling. Reizigers konden er niet uit bladiebla. Hebben we onderhand een kwartier gestaan ofzo, en toen moesten we weer terug naar de Kersenboogerd om daar alsnog de trein te splitsen. 8)7 20 minuten later stonden we eindelijk op spoor 2 in Hoorn met de trein naar Hoofddorp. Dus ik blijf zitten. Wéer 10 minuten later werd er opeens omgeroepen dat de trein naar Schiphol en Hoofddorp van spoor 1 vertrekt. Dus als een malle die trein uit en rennen naar de andere kant waar de trein al stond. Nou goed, trein begon eindelijk te rijden. Duurde ipv 3 kwartier 5 kwartier ofzo, maar we komen er wel! :Z Kom ik aan op Schiphol, aansluiting gemist. Niet iedere trein richting Hilversum stop meer op Amsterdam Rai (daar zit m'n school). Moest ik nog langer wachten. Geeeeeeeeeeeez.

Om een lang verhaal kort te maken; ik was om half 1 op school ipv kwart voor 11. Je zal maar ergens een examen hebben.
En probeer dit ook maar eens op een geloofwaardige manier uit te leggen aan je leraar. :+

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 17:30

Schiet lekker op ja, je overstappen missen.
Kan je niet met een intercity van Schiphol naar Amsterdam zuid en daar op de metro stappen naar RAI?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 20:30

Ik weet ook wat voor trein het was Pien :))

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:17

duimen jullie voor mij? ik mag donderdag in totaal zo'n 8 uur :D

Uithuizermeeden - Wolvega
Wolvega - Assen
Assen - Emmen
Emmen - Uithuizermeeden

:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:19

Ik duim voor je :D

Heerlijk 8 uur met de trein, ik moet ook weer eens tijd maken, ik wil weer een lange dag weg met de trein :j

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:09

xMendy schreef:
Tsjonge, woensdag was ik niet zo blij.

Ik had me al verslapen, moest eigenlijk om half 9 op school zijn maar kon de trein halen van 09:43. Intercity naar Amsterdam en Rotterdam.
Kom ik aan op het station, staat er een Niet Instappen trein op het spoor waar die Intercity eigenlijk hoort te staan. Blijkt dat ze waren vergeten de trein te splitsen op het andere spoor. Dus de conducteurs vroegen waar ik heen moest, Amsterdam. Stap maar in, dan kan je evt. overstappen op Hoorn want dit was de stoptrein naar Schiphol en Hoofddorp (ik stap in op Hoorn Kersenboogerd). Zo gezegd zo gedaan. Ik hoefde in principe niet over te stappen want ik kan ook via Amsterdam Lelylaan of Schiphol. Kwamen we aan bij Hoorn, rijdt die trein zo een middenspoor op. :roll: Was ook niet de bedoeling. Reizigers konden er niet uit bladiebla. Hebben we onderhand een kwartier gestaan ofzo, en toen moesten we weer terug naar de Kersenboogerd om daar alsnog de trein te splitsen. 8)7 20 minuten later stonden we eindelijk op spoor 2 in Hoorn met de trein naar Hoofddorp. Dus ik blijf zitten. Wéer 10 minuten later werd er opeens omgeroepen dat de trein naar Schiphol en Hoofddorp van spoor 1 vertrekt. Dus als een malle die trein uit en rennen naar de andere kant waar de trein al stond. Nou goed, trein begon eindelijk te rijden. Duurde ipv 3 kwartier 5 kwartier ofzo, maar we komen er wel! :Z Kom ik aan op Schiphol, aansluiting gemist. Niet iedere trein richting Hilversum stop meer op Amsterdam Rai (daar zit m'n school). Moest ik nog langer wachten. Geeeeeeeeeeeez.

Om een lang verhaal kort te maken; ik was om half 1 op school ipv kwart voor 11. Je zal maar ergens een examen hebben.
En probeer dit ook maar eens op een geloofwaardige manier uit te leggen aan je leraar. :+

Dinsdag was er ook al zoiets op Hoorn, ook met Schipholtreinen die eigenlijk niet naar Schiphol gingen enzo. Vaag :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 23:14

Was op het nieuws.. dat alle treinen rondom amsterdam, utrecht, schiphol en rotterdam door de nieuwe dienstregeling, vertragingen hebben :+

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:53

Gefelliciteerd unwritten.. ik herken je amper met je nieuwe avatar :P

Ik ben vandaag met trein geweest, ging voorbeeldig!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 00:56

Ja ik ga mn oude avatar weer terugzetten denk ik :+

Ik zou vanmorgen op R'dam alexander met de trein gaan.. treinkaartje gekocht, maar ik mocht de trein van 3 over heel niet missen, want anders kwam ik te laat op het werk.. mis ik de trein :=

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:13

Moet morgen van Duivendracht spoor 4, naar spoor 8. Ver lopen?

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:16

Nee valt mee. Duivendrecht heeft beneden en boven sporen. Weet alleen niet goed welke waar zitten :P Maar iig ligt alles wel dicht bij elkaar :)

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:17

okee want heb 9 minuten voor mijn overstap, moet lukken dacht ik zo :)

Pinootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:19

Morgen weer treinen!! Nu in tegenovergestelde richting :P (wat was de trein btw? :P Iedereen zegt wel dat ie weet, maar zeggen de antwoord niet haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 01:44

8 is boven 4 beneden bij duivendrecht :j

Pien, Sprinter :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 12:06

Pinootje schreef:
wat was de trein btw? :P Iedereen zegt wel dat ie weet, maar zeggen de antwoord niet haha)

Euh, sprinter Amsterdam - Amersfoort?

Unwritten: Nog gefeliciteerd!!!