't Plein?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Vanmiddag op naar de 2e 
Was zeer geslaagd!
Toen ik doorhad dat jij het was, was je alweer weg
vanavond niks ;vandaag optocht en morgen weer uit! Karlijntjee schreef:serieus?
't Plein?

( zo eentje waarbij het lijkt alsof je op de kip rijd ) SSDesign schreef:Zo ik ben ook weer een beetje wakker... Vannacht rond half 4 thuis. Friettenten waren allemaal al gesloten rond een uur of 2, dus zijn we nog maar met een groepje naar een dorp verderop geweest om een bakje friet te halenWas zeer geslaagd!
Nancy, ik heb je wel gezien, maar je had haast schijnbaar want je liep zo hardToen ik doorhad dat jij het was, was je alweer weg

Rond half 12 zoiets. Toen ging je via de zijkant van de tent zeg maar naar de wc's toe.
? SSDesign schreef:Was in de tentRond half 12 zoiets. Toen ging je via de zijkant van de tent zeg maar naar de wc's toe.
Je had één vlecht in, toch?

Niet super, muziek was zeer slecht maar toch... Vrienden van ons wilde heel de tijd naar de Preek omdat dat hun stamkroeg is, maar dat vond ik echt helemaal niks...!
SSDesign schreef:Mwa ik vond de tent opzich wel leukNiet super, muziek was zeer slecht maar toch... Vrienden van ons wilde heel de tijd naar de Preek omdat dat hun stamkroeg is, maar dat vond ik echt helemaal niks...!
Verder zijn we nog even bij oc geweest, maar daar was het wel enorm druk. Market Place was ook erg druk volgens mij dus daar zijn we ook niet meer geweest

Het was steeds één leuk nummer en dan 3 van die rotnummers ofzo
SSDesign schreef:Oh haha oepsHet was steeds één leuk nummer en dan 3 van die rotnummers ofzo
![]()
Wij hebben onze jassen bij de Preek opgehangen. Was meer omdat het daar op dat moment niet druk was en het was gewoon gratis... Ons Caffeej waren wij binnen 5 minuten, met heel veel geluk, binnen. Zijn we ook nog een uurtje geweest ofzo. Market Place kunnen we vanavond ook eens kijken. Heb besloten dat ik lekker op de Markt blijf ipv Verhoeven

Rond een uur of 12 zijn we ook gaan kijken, maar toen vonden we het écht te druk

__Laura schreef:
Roodkapje!
Matroosje!
Schattig he!
. Helaas heeft vriendin die heel de tijd zat te twijfelen of ze mee ging toch afgemeld, best balen want toen kon ik dus niemand bereiken met wie ik mee kon gaan... Gelukkig toch nog iemand kunnen vinden dus ik ga vanavond toch