Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L0veJ0la

Re: Waarom is liefde nou zo moeilijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:39

Ja, ik kan wel om de baby te verzorgen.!! Mijn familie helpen mij ook..!! duss waarom niet?, Ik ben 3x tante..

Ik zie hem al 2 maanden niet meer!!
Het lijkt wel dat hij mij haat.. ofzo..!!

take_one: ja natuurlijk. en hij zelf ook.. maar nu kan hij een nieuwe kans niet geven!!!

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:40

take_one schreef:
Charlenexx schreef:
Ik was er ooookk best party eveeerrrrr! En ben je ook weleens in bruins dan? Bloos!

Klopt, dak ging eraf. Go jij! Go jij!

Nou, ben er 2 keer geweest, maar beetje ver he. Haha!

Ga altijd naar Asten, dat is zoiets als Bruins.

Ja dat ken ik ook wel van naam :p ja ik woon lekker 15 minuten van Bruins Nagelbijten / Gniffelen ben er echt iedere week, heel asociaal Knipoog
Gezellig met alle paardenmannen ROFL

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:40

Snap er niks van.
Waarom zou je een baby willen van iemand, die met andere meisjes gaat liggen naaien? Scheve mond Bloos

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:41

Charlenexx schreef:
Ja dat ken ik ook wel van naam :p ja ik woon lekker 15 minuten van Bruins Nagelbijten / Gniffelen ben er echt iedere week, heel asociaal Knipoog
Gezellig met alle paardenmannen ROFL

Ben jaloers. Boos!
In Asten komen ook altijd paardenmannen, loopt volgensmij niets anders rond. Huilen
Als er nou eens knappe liepen, dan was het wat anders natuurlijk. Pling

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:43

Vertel eens wat over man C. Vork

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:44

L0veJ0la schreef:
Ja, ik kan wel om de baby te verzorgen.!! Mijn familie helpen mij ook..!! duss waarom niet?, Ik ben 3x tante..

Ik zie hem al 2 maanden niet meer!!
Het lijkt wel dat hij mij haat.. ofzo..!!

take_one: ja natuurlijk. en hij zelf ook.. maar nu kan hij een nieuwe kans niet geven!!!

Maar is het nog zo makkelijk, als je alleen bent?
Je moet wel zelfstandig voor een kind kunnen zorgen in mijn ogen, niet je familie als hulp gebruiken. Dat is ontzettend belastend voor hun. En bovendien zullen ze niet in alles wat ze doen rekening houden met jou.
Dat je tante bent, zegt niets. Ik heb een buurjongentje van anderhalf, maar ik kan echt geen luier verschonen. Terwijl ik vaak op dat jongentje pas.

Misschien wíl hij gewoon even geen contact met je. Is hard, maar misschien wel waar.
Ik weet niet of je mijn topic hebt gelezen, maar ik heb al bijna 6 weken geen contact meer met mijn ex. En weetje, eigenlijk vind ik het nu wel prima. Als hij me wil, moet hij er maar wat voor doen. Wil hij dat niet? Dan zijn er genoeg anderen die wel moeite in me willen steken!!

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:57

Dat ben je anders, ik kan echt luier verschonen en aan kleren en verzorgen.. geen probleem!! ik ook heel vaker oppassen op mijn nichtjes en neefje.!! en ook vooral naar school brengen!!..

Nee ik heb jouw topic niet gelezen.. waarom heeft hij dan uit gemaakt??

Maar ik snap 1 dingen niet. Hij zegt tegen mijn zus. Het gaat nooit goed tussen Kirsten en mij.!!
twijlen, ik neem hem niet contact!! Meestal ben ik boos op hem.

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 21:59

take_one schreef:
Snap er niks van.
Waarom zou je een baby willen van iemand, die met andere meisjes gaat liggen naaien? Scheve mond Bloos

Ik heb hem ook beloofd dat hij een kindje van mij krijgt.!!!! Dat doe ik nog steeds... En waarom mag ik niet met andere jongens te naaien?? Verward

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:04

L0veJ0la schreef:
Dat ben je anders, ik kan echt luier verschonen en aan kleren en verzorgen.. geen probleem!! ik ook heel vaker oppassen op mijn nichtjes en neefje.!! en ook vooral naar school brengen!!..

Nee ik heb jouw topic niet gelezen.. waarom heeft hij dan uit gemaakt??

Maar ik snap 1 dingen niet. Hij zegt tegen mijn zus. Het gaat nooit goed tussen Kirsten en mij.!!
twijlen, ik neem hem niet contact!! Meestal ben ik boos op hem.

Hoor jij een kindje huilen, midden in de nacht?
Ik ben bang van niet. Ik weet ook niet of ze daar middelen voor hebben...
Waarom hij het uit heeft gemaakt, een lang verhaal. Daarvoor moet je het maar even lezen.
Ik ben er nu alleen zo goed als klaar mee.

Maar als hij tegen je zus zegt, dat het niet goed gaat tussen jullie... Moet je wel beseffen dat liefde van twee kanten moet komen!! Vraag jezelf eens af of je gelukkig wilt en KUNT worden met iemand die niet gelukkig is met jou? Als je genoeg van hem houdt, wil je dat hij gelukkig wordt... Met wie dan ook.

Je kan iemand wel beloven dat diegene een kindje van je krijgt, maar is het niet veel mooier om er samen voor te zorgen? Zou jij als kind gescheiden ouders willen hebben? Als je écht van hem houdt... Ga je bovendien niet met een ander naar bed hoor.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:05

L0veJ0la schreef:
take_one schreef:
Snap er niks van.

Ik heb hem ook beloofd dat hij een kindje van mij krijgt.!!!! Dat doe ik nog steeds... En waarom mag ik niet met andere jongens te naaien?? Verward

Sigaar

Volgensmij ben jij nog niet echt aan kinderen toe. Bloos
En volgensmij ook niet echt aan een relatie als ik het zo allemaal hoor...

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:13

take_one schreef:
L0veJ0la schreef:

Sigaar

Volgensmij ben jij nog niet echt aan kinderen toe. Bloos
En volgensmij ook niet echt aan een relatie als ik het zo allemaal hoor...

Ben het behoorlijk met je eens!

Je hebt een handicap, waardoor je veel dingen mist.
Jij mist niet iets concreets. Niet iets waarvan je kan zeggen: Dát mis ik!
Maar wij merken aan je manier van spreken/schrijven, dat je dingen mist in je leven.
Je hebt duidelijk geen goed besef van wat een relatie inhoudt... Je begrijpt niet de verantwoordelijkheid die een kindje met zich meebrengt. Het kan allemaal wel, denk je. Maar zo zit de wereld niet in elkaar.
En ik denk dat dat is wat jij mist, je leeft in je eigen wereldje.
Niet om je af te schrijven, en niet omdat ik het maar zo vind.. Ik denk er zo over.
En je handicap hoeft je niet te beperken, als jij open staat voor meerdere dingen in je leven, zoals dus het je bewust worden van wat zich in de wereld afspeelt. Sommige mensen zijn vroeg volwassen, door gepest of wat ze ook mee mogen maken. Jij komt over als een heel jong meisje. En dat is niet alleen je manier van schrijven, maar ook de ondertoon die je bericht meevoert.

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:24

Nee,, maar ik krijg een speciaal babyfoon voor de doven.. Ongeveer hetzelfde als wekker(trillen) onder de kussen.

Welke topic is van jou dan kan ik even lezen dat waarom hij het uit gemaakt met jou?..

Ik hoop altijd dat hij bij me terug komt.. En de liefde is lastig van 2 kanten.!!

Ja, ik hou echt van hem.. Als ik ga niet met andere jongens naar bed.. hoe bewijs ik voor hem.. dat ik niet met andere jongens naar bed ga??

Ja ik kan het beloven. alleen aan mijn ex, en niet voor een ander.

Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn vader is getrouwd met mijn stiefmoeder en samen een kindje krijgen die is al 12 jaar oud. geloof ik..

Mijn zus heeft 3 kindjes van 3 andere vader.. en zij is nu getrouwd met haar man. Mijn nicht is nu 2 jaar.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 22:32

L0veJ0la schreef:
Nee,, maar ik krijg een speciaal babyfoon voor de doven.. Ongeveer hetzelfde als wekker(trillen) onder de kussen.

Welke topic is van jou dan kan ik even lezen dat waarom hij het uit gemaakt met jou?..

Ik hoop altijd dat hij bij me terug komt.. En de liefde is lastig van 2 kanten.!!

Ja, ik hou echt van hem.. Als ik ga niet met andere jongens naar bed.. hoe bewijs ik voor hem.. dat ik niet met andere jongens naar bed ga??

Ja ik kan het beloven. alleen aan mijn ex, en niet voor een ander.

Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn vader is getrouwd met mijn stiefmoeder en samen een kindje krijgen die is al 12 jaar oud. geloof ik..

Mijn zus heeft 3 kindjes van 3 andere vader.. en zij is nu getrouwd met haar man. Mijn nicht is nu 2 jaar.

Mijn topic staat ook op LZP, en heet "Nog Meer Drama!"
Succes met lezen, maar het gaat allemaal wat raar.. Dus mocht je willen reageren, lees dan het hele topic maar door Nagelbijten / Gniffelen Want er is een hoop gebeurd in 5 weken.. Knipoog En denk bij de reacties die ik krijg, ook eens aan jouw situatie!!
Je bent met twee andere jongens naar bed geweest, dat heb je al gezegd. Je kan niet bewijzen dat dat niet gebeurd is, het is gebeurd. Klaar. Ik weet niet hoe hij denkt. Maar ik zou er als ik hem was, allang klaar mee zijn.
Hij denkt waarschijnlijk dit: "Ze houdt niet genoeg van me, dan kan ik wel een betere persoon krijgen!"
Laat hem een poosje met rust, en zeg dan dat je wilt afspreken. Dan kom je er achter hoe hij er over denkt, en kan je dat laten bezinken. Denk daar over na. En beslis dan wat je wilt.

Ik wist niet dat er babyfoons voor doven waren, ik gun het je van harte. Maar ik denk dat je toch een beter moet bedenken wat er allemaal in de wereld gaande is. Een kindje is van jou, en jij zult het geweldig vinden. Maar vind het kind het ook zo geweldig? Het gaat wel om het geluk van je kind hoor!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:18

Charlenexx schreef:
Ik snap echt geen bal van je verhaal...

Citaat:
Lees mijn onderschrijft:)...

Je bent doof ja, dan kun je niet horen. Normaal grammaticaal correct typen moet toch wel kunnen denk ik?

Mensen die doof zijn, lopen op het gebied van taal en grammatica toch echt wel achter Knipoog Ze kunnen immers niet horen, en wanneer je als baby niet geprikkeld wordt voor taal (door middel van omgevingsgeluid) volg je een andere ontwikkeling als waneer je wel kan horen. Wat dus zorgt voor achterstanden. Kom niks anders tegen in mijn studie. Beetje beter nadenken voor je zoiets zegt Tong uitsteken

Verder twijfel ik idd ook sterk aan het zwangersschapsverhaal. Volgens mij ben jij er helemaal niet klaar voor om een baby te hebben. En ook niet om een relatie te hebben. Waarom wil je met andere jongens naar bed als je zo gek bent op je vriend? En waarom zou je nu, op zo n jonge leeftijd al een kindje willen? Verward Daar snap ik echt helemaaal niks van, in de situatie waar jij in zegt te zitten.

@Naath:
Hoe is t nou verder? Of ben je nog lekker in hoogeveen? Tong uitsteken

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 23:44

Waarom wil ik met andere jongens naar bed als je zo gek bent op je vriend?,

dit krijg je een antwoord.
Hij is ook met ander meisje naar bed geweest die ik ken. daarom pak ik hem terug!!. (eigenlijk zit ik fout denk ik). Vroige x had hij gezegd tegen mij dat alsjeblieft niet met een ander naar bed. En hij wel met een ander!! Huh?
afgelopen oktober had hij tegen mij gezegd op msn. "je weet dat ik hou blijven van je!!"

Verder wil ik eigenlijk niet over zwanger praten, zit nog steeds verdriet!!

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 10:58

Nou sorry, maar dan spoort er toch echt niet iets in jullie relatie, en bij jullie beide ook niet! Zo ga je toch niet met elkaar om! Dan heb ik in mijn opvoeding een hele andere defenitie van "houden van" meegekregen gelof ik Koe

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 10:59

sylva schreef:
Nou sorry, maar dan spoort er toch echt niet iets in jullie relatie, en bij jullie beide ook niet! Zo ga je toch niet met elkaar om! Dan heb ik in mijn opvoeding een hele andere defenitie van "houden van" meegekregen gelof ik Koe

Hihi idd.

Vork

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 11:01

Of wij hebben het verkeerd meegekregen, dat het zo hoort zoals zij het doen... Sigaar

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 11:11

Ja, dat is toch niet te geloven hoor. Die vriend zit ook een steekje bij los geloof ik. Je gaat toch niet zomaar met iemand anders naar bed? Kan me dan van Love_Jola voorstellen dat ze wraak wil, maargoed, dat is dan ook weer niet de manier. Maak het dan uit. En vervolgens wel weer proberen voor een kindje? En op die leeftijd bewust? Lekker stabiel allemaal.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 11:13

Haha idd.. wat je al niet meemaakt tegenwoordig.

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 11:44

Oke vind het allemaal wel beetje raar klinken het verhaal. Wat haar uitdrukking betreft valt het nog goed mee, denk zelf eens na, het is of wij chinees moeten leren schrijven zonder het ooit 1 keer gehoord te hebben :d zal ook moeilijk gaan denk ik :p.

Maar geloofwaardig overkomen is iets anders.
Ze schrijft haar zus heeft 3 kinderen bij 3 andere mannen, Ja dag gezellige boel daar. Pling
Maar zo ben ik dan toch ook niet opgevoed , De LIEFDES BABY Tong uitsteken Huilen trieste zaak voor het kind moest die er werkelijk komen

Cherrypop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:21

take_one schreef:
Vertel eens wat over man C. Vork

Sorry ik was gaan slapen en moest vanochtend weer hard aan t werk Vork Maarre man C is lang, donkerblond lang haar Tong uitsteken Ah hij is wel knap :p en ook wel aardig, beetje apart. Vooral omdat het echt geen paardenman is dus ik moet weer even wennen om hele andere gesprekken te hebben ROFL en we gaan aankomende week filmpje kijken samen. Nou t zal mij benieuwen haha!
As zondag weer bruins, dan is meneer B weer terug van vakantie, ben nieuwsgierig of ie er dan is...

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:40

Ja en doei zeggen was zeker te veel moeite he? Vork

Ik wil eigenlijk wel een foto, kunnen we allemaal ff keuren. Bloos

Wies man B? Tong uitsteken

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 12:49

Zag Laurens van Lieren donderdag nog bij het uitgaan. *LOL*

naath

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-08 13:00

Zo hehe, ben thuis!
Aha, was gisteravond al tuus hoor, maar laat!
Vandaag foto's op me hyves gezet en was echt een geslaagde dag.
Mijn tante is echt mijn grote voorbeeld. Hoe zij d'r leven leidt etc.
Goed gepraat met mijn oom, ook over mijn ex. En ben volgensmij een heel ander persoon geworden. Altijd als ik daar ben geweest voel ik me stukken beter (ook omdat dat mijn enige familie is hier in Ned.)
Heb zo de neiging om vandaag de trein weer te pakken en er heen te gaan.
Het gras is daar sowieso een stuk groener dan hier!
Vanmiddag stadje in, vanavond uit.. zálig.
Haha mijn oom zei ook al: 'anders bel je oma een keer zeg je dat je hier blijft slapen en dan gaan we stappen, laten we de kids thuis en gaan wij met ze 2en op stap'. Haha zo leuk!
Ah voel me echt een stuk beter!