Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
take_one schreef:Charlenexx schreef:Ik was er ooookk best party eveeerrrrr! En ben je ook weleens in bruins dan?
Klopt, dak ging eraf.
Nou, ben er 2 keer geweest, maar beetje ver he.
Ga altijd naar Asten, dat is zoiets als Bruins.
ben er echt iedere week, heel asociaal
Charlenexx schreef:Ja dat ken ik ook wel van naam :p ja ik woon lekker 15 minuten van Bruinsben er echt iedere week, heel asociaal
![]()
Gezellig met alle paardenmannen
L0veJ0la schreef:Ja, ik kan wel om de baby te verzorgen.!! Mijn familie helpen mij ook..!! duss waarom niet?, Ik ben 3x tante..
Ik zie hem al 2 maanden niet meer!!
Het lijkt wel dat hij mij haat.. ofzo..!!
take_one: ja natuurlijk. en hij zelf ook.. maar nu kan hij een nieuwe kans niet geven!!!
take_one schreef:Snap er niks van.
Waarom zou je een baby willen van iemand, die met andere meisjes gaat liggen naaien?![]()
L0veJ0la schreef:Dat ben je anders, ik kan echt luier verschonen en aan kleren en verzorgen.. geen probleem!! ik ook heel vaker oppassen op mijn nichtjes en neefje.!! en ook vooral naar school brengen!!..
Nee ik heb jouw topic niet gelezen.. waarom heeft hij dan uit gemaakt??
Maar ik snap 1 dingen niet. Hij zegt tegen mijn zus. Het gaat nooit goed tussen Kirsten en mij.!!
twijlen, ik neem hem niet contact!! Meestal ben ik boos op hem.
L0veJ0la schreef:take_one schreef:Snap er niks van.
Waarom zou je een baby willen van iemand, die met andere meisjes gaat liggen naaien?![]()
Ik heb hem ook beloofd dat hij een kindje van mij krijgt.!!!! Dat doe ik nog steeds... En waarom mag ik niet met andere jongens te naaien??
take_one schreef:L0veJ0la schreef:Ik heb hem ook beloofd dat hij een kindje van mij krijgt.!!!! Dat doe ik nog steeds... En waarom mag ik niet met andere jongens te naaien??
![]()
Volgensmij ben jij nog niet echt aan kinderen toe.![]()
En volgensmij ook niet echt aan een relatie als ik het zo allemaal hoor...
L0veJ0la schreef:Nee,, maar ik krijg een speciaal babyfoon voor de doven.. Ongeveer hetzelfde als wekker(trillen) onder de kussen.
Welke topic is van jou dan kan ik even lezen dat waarom hij het uit gemaakt met jou?..
Ik hoop altijd dat hij bij me terug komt.. En de liefde is lastig van 2 kanten.!!
Ja, ik hou echt van hem.. Als ik ga niet met andere jongens naar bed.. hoe bewijs ik voor hem.. dat ik niet met andere jongens naar bed ga??
Ja ik kan het beloven. alleen aan mijn ex, en niet voor een ander.
Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn vader is getrouwd met mijn stiefmoeder en samen een kindje krijgen die is al 12 jaar oud. geloof ik..
Mijn zus heeft 3 kindjes van 3 andere vader.. en zij is nu getrouwd met haar man. Mijn nicht is nu 2 jaar.
Want er is een hoop gebeurd in 5 weken..
En denk bij de reacties die ik krijg, ook eens aan jouw situatie!!Charlenexx schreef:Ik snap echt geen bal van je verhaal...
Citaat:Lees mijn onderschrijft:)...
Je bent doof ja, dan kun je niet horen. Normaal grammaticaal correct typen moet toch wel kunnen denk ik?
Ze kunnen immers niet horen, en wanneer je als baby niet geprikkeld wordt voor taal (door middel van omgevingsgeluid) volg je een andere ontwikkeling als waneer je wel kan horen. Wat dus zorgt voor achterstanden. Kom niks anders tegen in mijn studie. Beetje beter nadenken voor je zoiets zegt 
Daar snap ik echt helemaaal niks van, in de situatie waar jij in zegt te zitten.
sylva schreef:Nou sorry, maar dan spoort er toch echt niet iets in jullie relatie, en bij jullie beide ook niet! Zo ga je toch niet met elkaar om! Dan heb ik in mijn opvoeding een hele andere defenitie van "houden van" meegekregen gelof ik
trieste zaak voor het kind moest die er werkelijk komen take_one schreef:Vertel eens wat over man C.
Maarre man C is lang, donkerblond lang haar
Ah hij is wel knap :p en ook wel aardig, beetje apart. Vooral omdat het echt geen paardenman is dus ik moet weer even wennen om hele andere gesprekken te hebben
en we gaan aankomende week filmpje kijken samen. Nou t zal mij benieuwen haha!