Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Persoonlijk vind ik uitgaan met iemand anders niet verlagen maar verder gaan met je leven. Als ik mezelf zou verlagen dan zou ik hem namelijk weer terug nemen... dat is pas verlagen
fargo schreef:Ja maar uitgaan met iemand anders naar dezelfde gelegenheid om hem jaloers te maken is niet verder gaan met je eigen leven .. Babje!
?
Citaat:Mooi voorbeeldje is ook het tv programma Memories van Anita Witzier, oude liefdes komen weer terug in beeld, en je zou eens moeten weten hoeveel jarenlange relaties hierdoor stuk zijn gelopen, op google kan je er een heel aantal terugvinden. Als die oude liefdes niet weer opgedoken waren, waren die jarenlange relaties niet stukgelopen is mijn mening.
Citaat:Ja, dat denk ik ook.
Citaat:Moeten er ook maar geen schoolreünies georganiseerd worden.
) maar daar wil ík me niet mee vergelijken, laat staan een relatie mee hebben! Ik wil dus ook niet dat iemand denkt dat ik zo ben (zoals een jaloerse partner ofzo...) en zou me ontzettend beledigd voelen als iemand dat van me dacht. Naast het feit dat ik dan dus niet vertrouwd wordt.
) hij jou nog op reserve... Dat heeft hij nu toch wel verspeeld. Tenminste, als het mijn relatie zou zijn.
en laat je niet uit het veld slaan! Vier jaar is niet niks, dat gooi je niet zomaar even over je schouder weg dat begrijp ik best... maar tweede keus zijn, dat verdien je niet!
)
J_Charissa schreef:eerst wou hij bijpraten, daarna had ze problemen en nu wil hij zien hoe ze er nu uitziet.
)