Bij ons is 't ook weer bezig! 'k denk dat ik straks maar eens probeer leuke winterse foto's te schieten van me vzpaardje!
Hier in de flevopolder komen er ook al wat kleine vlokjes naar beneden EDIT; het gaat steeds harder...
Het sneeuwt hier behoorlijk maar t blijft niet lang liggen. Mn katten zitten te genieten voor het raam, zo schattig!
Hier in Heemskerk ( noord- holland) ook heel veel sneeuw. Het sneeuwt hier nu ongeveer een uur en er ligt denk ik al wel 3 cm! En voorlopig gaat het volgens de buienradar nog wel even door .
Hier is het nu net kleine vlokjes aan het sneeuwen. Ik hoop dat er nog véééél meer komt.Iedereen vindt dat altijd maar stom en koud, maar ik vind het superleuk en gezellig
renate85 schreef:Jepz... veenendaal gaat nu ook weer wit worden .. kleine vlokjes.Edit: grotere vlokjes hahaha idd Veenendaal is wit, Overberg ook ( ligt ernaast he )
OMG. vanavond maak ik een sneeuwman en haal ik mijn snowboard uit denk ik . sneeuw begint te blijven liggen )En het ziet er niet echt naar uit dat het gaats stoppen met sneeuwen.