Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
denisesilver schreef:Na mijn vakantie gelijk de eerste dag afspraak met de provincie, waar ik eigenlijk ook nooit voldoende op voorbereid kan zijn, maar het zal. Als anderen laks kunnen doen, dan mag ik dat ook wel een keertje.
denisesilver schreef:Na mijn vakantie gelijk de eerste dag afspraak met de provincie, waar ik eigenlijk ook nooit voldoende op voorbereid kan zijn, maar het zal. Als anderen laks kunnen doen, dan mag ik dat ook wel een keertje.
nee, nu niet.
purny schreef:denisesilver schreef:Na mijn vakantie gelijk de eerste dag afspraak met de provincie, waar ik eigenlijk ook nooit voldoende op voorbereid kan zijn, maar het zal. Als anderen laks kunnen doen, dan mag ik dat ook wel een keertje.
Sorry maar ik vind dat geen goede instelling. Alleen maar omdat een ander die instelling heeft moet jij het niet hebben. Altijd de eer aan jezelf houden.
denisesilver schreef:Lakse collega’s. Echt, ik loop me de pleuris te werken om de stukken compleet te maken. Vraag ik aan een collega of ze al had gekeken naar iets wat ik daarvoor dus nota bene nodig heb “Ik kijk er morgen naar.” Zak lekker door de stront. Mijn vakantie blijft dus mooi staan, en mijn telefoon gaat uit.
Ineke2 schreef:Het vervelende is dat ik door mijn aandoening een hele slechte rompstabiliteit heb en mijn lichaam dus continu aan het compenseren is.
Dat vinden die spieren niet zo leuk en dat merk ik.
Als kind was dat natuurlijk ook al, maar dan ben je nog volop flexibel en merk je dat niet zo.
Het is lage rugpijn die ik lopend, zittend en liggend voel.
Lopend vooral als het koud / guur weer is trouwens.
Maar tijdens het opstaan is het het hele jaar door zo dat ik dat echt met beleid moet doen.
Uiteraard doe ik dagelijks oefeningen ervoor. Sommige dagen baal ik er gewoon extra van.
Ineke2 schreef:Citaat:Ik ken helaas meerdere mensen (echt) die claimen een hulphond of assistentiehond te hebben, maar puur zelfbenoemd of ooit een 5 weeks cursusje zonder officieel erkend certificaat gehaald te hebben.
Waarvan sommige met ongeleide projectielen waarvan 1 zelfs omstanders durft te bijten.
Ik ken ze niet, maar schrik er echt van dat mensen zo zijn…
Op mijn / ons dekje staat ook onze organisatie genoemd waar wij in training zijn en ik heb een officieel pasje.
had ze ook wel zelf gekund…… Shenavallie schreef:Ineke2 schreef:Het vervelende is dat ik door mijn aandoening een hele slechte rompstabiliteit heb en mijn lichaam dus continu aan het compenseren is.
Dat vinden die spieren niet zo leuk en dat merk ik.
Als kind was dat natuurlijk ook al, maar dan ben je nog volop flexibel en merk je dat niet zo.
Het is lage rugpijn die ik lopend, zittend en liggend voel.
Lopend vooral als het koud / guur weer is trouwens.
Maar tijdens het opstaan is het het hele jaar door zo dat ik dat echt met beleid moet doen.
Uiteraard doe ik dagelijks oefeningen ervoor. Sommige dagen baal ik er gewoon extra van.
Zitten op een harde stoel gaat wel?