Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Wordt ik vanmorgen gebeld ja je kippen zijn ontsnapt.
Wat trouwens niet gek is, want dat hebben ze kapot getrokken met verwijderen perziken boom en hazelaar.
Dacht alleen gisteren goed dicht gemaakt had, maar blijkbaar niet. Nu maar met een stuk touw dicht gerijgt.
Als ze nu weer ontsnappen draai ik ze de nek om.
Zebrastreep schreef:Hele zware paniekaanval gehad paar uur geleden inmiddels. Daarna 2 uur kunnen liggen en toen voelde ik het weer opkomen. Medicatie ingenomen maar ook daarvan neemt het effect wel af. Wel mijzelf uit bed gesleept naar beneden, even wat eten en drinken want dat had ik ook te weinig gedaan. Ik durf mijn bed niet zo goed meer in. Ik voel mij wel rustiger dan een paar uur geleden maar wat een vreselijke hel is dit.
Zir haast te overwegen om overdag ook medicatie te nemen. De psycholoog komt dichterbij maar dat gaat zo zwaar worden dar ik even niet weet hoe ik dat vol moet gaan houden.
Mijn hoofd doet alsof ik symptomen heb van een hartinfarct en of aanval. Ik dacht ook echt even dat ik wegviel ( was niet zo mijn moeder zat er naast) maar daardooe kreeg ik paniek op paniek.
Ik ben echt radeloos... ik vind het zo moeilijk te geloven dat ik niks mankeer en dit allemsal geestelijk een probleem is.