_Nancy schreef:Nog een uur voor we in de auto kunnen stappen om de kittens op te halen! Jup, we tellen af hier.. Jaaa!!!
Bellatrix schreef:Zie dat liggen in dat mandje!! Dat vind ik nog het meest wonderbaarlijke, een kat die daadwerkelijk gebruik maakt van het mandje!
Ik heb ook een nieuw mandje gekocht, ik moet ook nog maar zien of ze erin gaan liggen.Tail tot nu toe niet, die ligt alleen in het huidige mandje.
denisesilver schreef:Ik kom net € 200 tegen in een oude portemonnee Jee dat is leuk!De belastingdienst was mij ook goed gezind, we waren een paar dagen weg en op de ochtend dat we weggingen had de belastingdienst mij 1000 euro overgemaakt
Dat is lekker Alja!Ik heb net een weekje weg geboekt om het vuurwerk te ontvluchten met hond in Drenthe. Nu al zin in
Snackel Jozi is de hele maand december weer bij mij. Die raakt echt helemaal over de zeik van vuurwerk. Aangezien het hier in mijn dorp oorlogsgebied is ga ik denk ik óf op vakantie óf bij m’n ouders in het bos zitten.
Ineke2 schreef:Dat is lekker Alja!Ik heb net een weekje weg geboekt om het vuurwerk te ontvluchten met hond in Drenthe. Nu al zin in Heb je al een hond ?Kom je in ons huis?Ook zeer weinig vuurwerk