Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 16:41

_Nancy schreef:
Mijn man heeft 1,5 uur in de auto gezeten naar Den Haag om wat op te halen wat hij via marktplaats wilde kopen.. Zijn die mensen niet thuis en geven geen gehoor.. Serieus?? :roll:

Oke we zijn in de maling genomen.. -:(-

Advertentie is ineens weg, heel zijn account is ineens weg van marktplaats, reageert nergens op, telefoon meteen naar voicemail (terwijl ie net nog wel overging). Klojo's toch ook op marktplaats, bah!

Suzanne F.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 16:42

Hè bah. Je had nog niet betaald toch hoop ik?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 16:43

Ach man
Wat verschrikkelijk dat er zulke mensen zijn…

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 16:43

Nee zeker niet, gelukkig!
Ging om een groot bedrag wat afgesproken was.. Maar de rit van 2x 1,5 uur is wel echt zonde van de tijd en brandstof geweest..

Alles is gewoon weg.. Hij appte m half 1 nog dat t goed was dat we rond 3 uur er zouden zijn.
Ik hou die advertenties wel in de gaten voorlopig en hij is uiteraard gerapporteerd bij marktplaats (al is z'n account nu weg, dus vraag me af in hoeverre het zin gaat hebben)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 16:50

Wat een eikel.
Maar wat heeft zo iemand er aan?
Heeft ook geen geld er aan over gehouden

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 16:52

Vanavond later op de avond nog eens proberen te bellen, met een ander nummer of anoniem, kijken of ie dan wel opneemt :')
Of anders morgen of van de week proberen. We hebben z'n nummer nu.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 17:03

Dochter moest afzwemmen dus mijn ex schoonmoeder kwam ook. Zegt ze op een gegeven moment tegen mij: waarom moeten jou kinderen toch altijd zo opvallen? Dus ik zei: omdat dat hun vader is. Toen was ze snel weer stil :') (en dochter moest alleen maar naar de wc dus zo bijzonder was het ook niet)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 17:06

DuoPenotti schreef:
Wat een eikel.
Maar wat heeft zo iemand er aan?
Heeft ook geen geld er aan over gehouden

Misschien een oplichter die net nu gepakt is, oid.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 17:16

We kijken altijd goed naar de reviews en hoe lang iemand al lid is. Maar iemand die 9,5 jaar lid is en alleen maar positieve reviews heeft, zou toch moeten kloppen zou je zeggen.. Maar helaas, ook dat is niet eens meer een goede parameter blijkt nu.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 17:23

Misschien een gehackt account, dat heeft mijn vriend ook eens gehad.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 17:24

Mijn ergernis is een multimeter die bij een draaiende motor een accuspanning van 01.14v geeft.

Hoe dan :').

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 17:26

wyoming schreef:
Dochter moest afzwemmen dus mijn ex schoonmoeder kwam ook. Zegt ze op een gegeven moment tegen mij: waarom moeten jou kinderen toch altijd zo opvallen? Dus ik zei: omdat dat hun vader is. Toen was ze snel weer stil :') (en dochter moest alleen maar naar de wc dus zo bijzonder was het ook niet)

Briljante reactie :') _O-
Heeft je dochter haar diploma gehaald?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 17:51

Stem kwijt aan het raken... Gelukkig geen belangrijke week... Morgen sollicitatiegesprek, eindpresentatie afstuderen voor het bedrijf, en donderdag mijn eindzitting %)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 18:51

juval schreef:
rien10 schreef:
Mannen 8)7 vanaf vanmorgen half 10 met kippensoep bezig. “Wat eten we vanavond?”

nou ja, die van mij ziet kippensoep niet als een volwaardige maaltijd helaas.. als er geen aardappels en vlees op tafel staat telt het niet als maaltijd.

Als je nog losse aardappelen hebt… leg een aardappel op tafel neer en hup; AVG staat klaar. De G mag in dit geval opgeslurpt worden en de V zit er in kleine stukjes in verwerkt. Eet smakelijk :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 19:01

friendly schreef:
juval schreef:

nou ja, die van mij ziet kippensoep niet als een volwaardige maaltijd helaas.. als er geen aardappels en vlees op tafel staat telt het niet als maaltijd.

Als je nog losse aardappelen hebt… leg een aardappel op tafel neer en hup; AVG staat klaar. De G mag in dit geval opgeslurpt worden en de V zit er in kleine stukjes in verwerkt. Eet smakelijk :')

Aardappel in blokjes en in de soep doen O:)

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 19:14

TheNovelist schreef:
Ik heb sinds gisteren Prime Video en vanmacht hebben ze mijn account gelocked vanwege unusual activity.
Ik heb nog niks gekeken oid ;(
Dus moet contact opnemen met customer service maar zo te zien moet ik daarvoor bellen naar een internationaal nummer....
Edit: net gebeld maar ze wisten ook niet zo goed hoe en wat.
Ze hebben het doorgezet en krijg reactie binnen 72 uur.
Daar gaat mijn dagje serie bingen -O-

Update: gelukkig kreeg ik rond 14:45 een mail dat mijn account weer vrij was en sindsdien ben ik non-stop aan het kijken :D dus is gelukkig geen ergenis meer

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 19:15

Oke geen ergenis maar is hier iemand met verstand van Latijnse benamingen en mri termen :+ uitslag is al besproken met arts maar nu denk ik whut is dit dan

Dus toch kleine ergernis ik kan niet vinden wat het is en nu voel ik me dom

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 19:51

Froukje_J schreef:
Oke geen ergenis maar is hier iemand met verstand van Latijnse benamingen en mri termen :+ uitslag is al besproken met arts maar nu denk ik whut is dit dan

Heb je al gegoogled?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 19:54

Suzanne F. schreef:
Froukje_J schreef:

Heb je al gegoogled?

Ja maar vind het niet recht :Y)
Gaat om hersenscan van dochter

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 20:17

Je kunt altijd de arts nog mailen voor uitleg. Even een algemene tip.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 20:42

Zoonlief die vrijdag over moest geven. Ik die net de laat was met een bak en nu de hoezen van de bank zo onwijs stinken. Ondanks dat ik ze al heb schoon gemaakt en vol heb gespoten met geur weg van HG.
Heb er 2 hoezen afgehaald en lig nu op een kleed. Weet niet wat voor stof het is denk morgen maar die 2 hoezen naar de stomerij doen ofzo. Soort nubuck leer achtig iets.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 21:01

_Nancy schreef:
Mijn man heeft 1,5 uur in de auto gezeten naar Den Haag om wat op te halen wat hij via marktplaats wilde kopen.. Zijn die mensen niet thuis en geven geen gehoor.. Serieus?? :roll:

Hadden wij een tijdje geleden ook: niet zover hoeven rijden als jouw man, maar toch. Uiteindelijk nog een poosje bij het huis gewacht en berichtjes gestuurd/gebeld, maar helemaal geen reactie. Na bijna een half uur wachten zijn we weggegaan en hebben een bericht gestuurd dat we op deze manier geen interesse meer hebben. Krijgen we - toen we alweer bijna thuis waren - een bericht dat hij thuis was en of we alsnog langs wilden komen... Nope.

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-24 22:30

Was eigenlijk al heel de week een beetje ziek. Woensdag naar school geweest, beviel mijn lichaam niet. Gister nog meegeholpen met open dag op school, maar al snel toen ik thuis was weer niet helemaal 100.

Vandaag, stond op met een oog en hoofd met hoofdpijn en een vieze verkouden neus (hopelijk wordt dit niet weer een bijholteontsteking). Vandaag heel de dag gewerkt en eindelijk eens afgesproken. Kom ik daar, weer hoofdpijn en heb het ook heel koud (komt echt nooit voor) en alles weer d’r op en d’r aan.
Vraag ik: hebben jullie het ook zo koud? Nee zeggen ze, het is 20 graden (!!).

Conclusie, opnieuw ziek.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 00:08

Ik kan tegenwoordig niets op tafel leggen zoals een telefoon en vanmiddag mijn portemonnee.

Donderdag mijn telefoon kwijt want mijn vader dacht dat het zijn telefoon was terwijl het de mijne was.
En ik zoeken en zoeken overal gekeken nergens te vinden..Lag ie uiteindelijk bij mijn vader op zijn werkkamer.

Vanmiddag nog even wezen boodschappen ivm eten met z'n allen, dus moest wat gehaald worden.
Ik ben mee geweest, en zoals altijd leg ik mijn spullen als ik mijn jas uit doe op tafel.
Zo dus ook mijn portemonnee...

En na dat mijn 2 broers weg waren, en ik naar boven wou vond ik het al vreemd dat ik mijn portemonnee niet kon vinden.

Maar was zo koud dat ik eerst in bad ben gegaan, en tijdens het omkleden kwam ik boven al achter
dat ie niet op mijn slaapkamer lag en daar was ik ook sinds 16.00u niet meer geweest.

Na het warme bad ben ik rondje huiskamer gaan doen, en ook nog eens in mijn jaszak geweest,
nog eens naar boven gegaan om zeker te weten dat ie echt echt niet boven lag.

Toen ben ik maar eens naar de slaapkamer van mijn vader gegaan, en ja hoor daar lag hij bij de autosleutels.

Ben toen wel even naar beneden verder gelopen om te vertellen dat ie niet zomaar mijn portemonnee moest bekijken als autopapieren..
en waar de autopapieren in zitten is een totaaaaaal andere kleur.

Mijn portemonnee is Jeans kleurigstof, en waar de autopapieren in zitten is Mintgroen en heeft totaal geen stof er om heen zitten.

Ik zoek nu al 2 x deze week mezelf suf om mijn spullen, en die worden
door mijn vader ook echt verlegd omdat ie denkt dat het van hem is of dat het bij de auto hoort.

Dan zoek ik mij de rambam om eigen spullen die ik gewoon op tafel heb gelegd.. -O-

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-24 00:28

Om mezelf het zoeken te besparen zou ik vanaf nu zulke belangrijke spullen niet op tafel neer leggen ( in elk geval je portemonnee) maar op je kamer of in je jaszak.

Je vader moet opletten hoor, zeker waar. Maar alleen om ergernis te voorkomen en ook wel angst om je spullen echt kwijt te zijn.