Mkango schreef:Mail van de letting agency of we wat aan die vuilnisbelt bij de achterdeur willen doen en "de verwarming stond weer op 30 graden, terwijl alle ramen open stonden." Met 'wij' bedoel ik mijn nieuwe huisgenootje en ik, die zak patat stond niet eens meer in de cc, terwijl het ZIJN zooi is (gaat blijkbaar ook geen lampje branden bij die mensen dat op al het glas bij de achterdeur Poolse teksten staan) en hij degene is die elke keer die aan de verwarming zit - zoals ik al tig keer heb aangegeven. Lekker makkelijk weer: gedraag je als een complete hork en je komt overal mee weg.Ze moeten hem gewoon een mail sturen zeggen dat hij of al die zooi binnen een dag opruimt, of ze houden het in van z'n borg, in plaats van het nu op ons af te schuiven en te zeggen "ik hoop dat het wat rustiger wordt als hij eenmaal weg is."
Ik zou een mail terug sturen naar ze, dat ze de veroorzaker van alle genoemde problemen dan vooral mee moeten nemen in de mailing. Daarnaast inderdaad dat wat je noemt: De borg inhouden. Misschien gaat er dan eens een trigger in zijn hoofd af om iets te doen aan die zooi.