Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:16

Mkango schreef:
Mail van de letting agency of we wat aan die vuilnisbelt bij de achterdeur willen doen en "de verwarming stond weer op 30 graden, terwijl alle ramen open stonden." Met 'wij' bedoel ik mijn nieuwe huisgenootje en ik, die zak patat stond niet eens meer in de cc, terwijl het ZIJN zooi is (gaat blijkbaar ook geen lampje branden bij die mensen dat op al het glas bij de achterdeur Poolse teksten staan) en hij degene is die elke keer die aan de verwarming zit - zoals ik al tig keer heb aangegeven. Lekker makkelijk weer: gedraag je als een complete hork en je komt overal mee weg. :roll: Ze moeten hem gewoon een mail sturen zeggen dat hij of al die zooi binnen een dag opruimt, of ze houden het in van z'n borg, in plaats van het nu op ons af te schuiven en te zeggen "ik hoop dat het wat rustiger wordt als hij eenmaal weg is." :x

Ik zou een mail terug sturen naar ze, dat ze de veroorzaker van alle genoemde problemen dan vooral mee moeten nemen in de mailing. Daarnaast inderdaad dat wat je noemt: De borg inhouden. Misschien gaat er dan eens een trigger in zijn hoofd af om iets te doen aan die zooi.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:17

Mkango schreef:
Mail van de letting agency of we wat aan die vuilnisbelt bij de achterdeur willen doen en "de verwarming stond weer op 30 graden, terwijl alle ramen open stonden." Met 'wij' bedoel ik mijn nieuwe huisgenootje en ik, die zak patat stond niet eens meer in de cc, terwijl het ZIJN zooi is (gaat blijkbaar ook geen lampje branden bij die mensen dat op al het glas bij de achterdeur Poolse teksten staan) en hij degene is die elke keer die aan de verwarming zit - zoals ik al tig keer heb aangegeven. Lekker makkelijk weer: gedraag je als een complete hork en je komt overal mee weg. :roll: Ze moeten hem gewoon een mail sturen zeggen dat hij of al die zooi binnen een dag opruimt, of ze houden het in van z'n borg, in plaats van het nu op ons af te schuiven en te zeggen "ik hoop dat het wat rustiger wordt als hij eenmaal weg is." :x

Asociale mensen, echt :r.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:20

Ineke2 schreef:
Mkango schreef:

Ik zou een mail terug sturen naar ze, dat ze de veroorzaker van alle genoemde problemen dan vooral mee moeten nemen in de mailing. Daarnaast inderdaad dat wat je noemt: De borg inhouden. Misschien gaat er dan eens een trigger in zijn hoofd af om iets te doen aan die zooi.
Ik denk dat er vooral een trigger af gaat om zich als een nog grotere hork te gedragen, want dat is wat er nu constant gebeurt als mensen hem ergens op aanspreken. Hij vindt gewoon dat dit zijn huis is, dus hoe durven anderen hem te vertellen dat hij niet mag doen en laten wat hij wil.

Maar huisgenootje L en ik hebben al een plan bedacht: we zetten al zijn troep bovenop zijn auto met een briefje erop "Lemontree zei dat je dit moest wegbrengen, dus we hebben je even geholpen met laden. Succes ermee!" :))

Ineke2

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:23

Hahaha maak je een foto? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:24

Ineke2 schreef:
Hahaha maak je een foto? _O-
Ja hoor. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 10:31

Lijkt erop dat er alweer stakingen in het streekvervoer aankomen. Ik begrijp zeker dat ze een hoger salaris willen en lagere werkdruk, maar de vakbonden houden stug vast aan wat ze willen. Dat is niet onderhandelen.
Ik kom straks weer in de problemen met mijn stage en studievertraging gaat me een hoop extra geld kosten, dat interesseert ook niemand -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:13

[***] schreef:
Lijkt erop dat er alweer stakingen in het streekvervoer aankomen. Ik begrijp zeker dat ze een hoger salaris willen en lagere werkdruk, maar de vakbonden houden stug vast aan wat ze willen. Dat is niet onderhandelen.
Ik kom straks weer in de problemen met mijn stage en studievertraging gaat me een hoop extra geld kosten, dat interesseert ook niemand -O-

Krijg je studievertraging doordat je een enkele dagen mist? :=
Of heb je er al teveel gemist door eerdere stakingen?

Ik wil toch een dagje carnavallen maar m'n lichaam is zo veranderd dat ik me nergens comfortabel in voel..
Een outfit is wel oké maar m'n kont is zo uitgezakt dat het ook niks is :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:17

Nyaleti schreef:
[***] schreef:

Ik wil toch een dagje carnavallen maar m'n lichaam is zo veranderd dat ik me nergens comfortabel in voel..

Vijf dagen stage missen en mogelijk nog meer is toch best veel? Ik snap wel dat Sushi zich zorgen maakt.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:17

Muziek en verbouwing boven mij }:0 waarom denkt iedereen dat ik hun muziek wil horen in deze flat.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:26

Heb je overlegt met je stagebedrijf Sushi? Is er niemand die in de buurt van jou woont die je eventueel kan ophalen met de auto en weer thuisbrengen tijdens ov stakingen?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:41

Ik zit extreme couponing te kijken. Ik weet niet of ik bewondering moet hebben, of walging :').

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 11:45

Buurman zijn auto staat half op mijn vak. Nu heb ik geen auto, dus afijn. We hebben afgesproken dat ik hem app (of even langsloop) als mijn parkeerplek vrij moet zijn. Ik hem gister appen 'goh, zondag krijg ik visite. Kun je je auto goed neerzetten?'.
'Staat hij niet goed? Ik dacht dat ik hem goed had neergezet. Ik kom maandag pas weer thuis. Sorry!'
%)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 12:23

Mensen die omdat je een mooi en toepasselijk plaatje met spreuk plaatst op social media gelijk overdreven gaan lopen appen of alles wel goed gaat en als je niet direct appt nou het gaat dus niet goed met je sterkte. Nee mensen, als je eens een keer wat minder alleen maar met jezelf bezig bent en interesse toont in een ander weet je dat ik het gewoon verschrikkelijk druk heb. En waarom moet een mooi quote plaatje gelijk staan voor dat het niet goed met iemand gaat? Alsjeblieft zeg |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 12:31

_San87_ schreef:
Nyaleti schreef:

Vijf dagen stage missen en mogelijk nog meer is toch best veel? Ik snap wel dat Sushi zich zorgen maakt.

Dat inderdaad, het ging de laatste tijd om 5 dagen achter elkaar. Ik ga nu bijna de fase in dat ik het lab in moet (volgende week wordt de eerste keer) om daar een beetje handig in te worden voordat ik mijn eigen proeven ga uitvoeren, ik weet niet hoe je het voor je ziet om dat thuis te doen :+ ik heb geen vakantie tussendoor waarin ik uren in kan halen en om mijn cijfer te halen moet ik wel mijn uren hebben gemaakt. Als ik in de zomervakantie door moet om nog een week in te halen staat mijn cijfer niet voor augustus in het systeem en dat betekent dat ik in september niet mag starten met afstuderen. Afstuderen kan dan pas in februari 2024 starten dus dat is een half jaar studievertraging, en mijn reisproduct loopt maar tot oktober dus in plaats van dat ik dan 3 maanden zelf mijn reiskosten moet betalen gaat het dan om mijn volledige stage. Ik heb aan een trajectvrij niet genoeg omdat ik op verschillende locaties moet zijn, dus het gaat om altijd vrij. Dat betekent alleen aan reiskosten al zo'n €1500 extra :+
Dus ja, ik maak me zorgen. Terecht.

Ineke2 schreef:
Heb je overlegt met je stagebedrijf Sushi? Is er niemand die in de buurt van jou woont die je eventueel kan ophalen met de auto en weer thuisbrengen tijdens ov stakingen?

Ga ik inderdaad doen, maar mijn collega's wonen niet in de buurt (ik heb 2 uur reistijd). Mogelijk kan ik wel bij het bedrijf blijven slapen maar het lab zit bij een andere vestiging dan waar de slaapplek is dus dan ben ik er nog niet helemaal. Overleggen ga ik zeker nog doen dus.

Hoe dan ook ben ik gewoon klaar met dat gestaak. Het kost mij iedere keer weer stress, veel geld en tijd, en er verandert toch niks door.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 12:43

Misschien een fiets ( lenen ) om van de slaapplek naar het lab te komen. In elk geval succes, het is enorm vervelend voor je inderdaad. Ik hoop dat je na overleg met het bedrijf toch ondanks de staking je uren kunt maken.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 13:00

Ergenis van mijn vriend.
"Heb je alweer de indeling van de woonkamer veranderd?!?!"

:') ja!
Gewoon omdat het kan.

Over twee dagen vindt ie het weer mooi.
Zijn moeder doet dat ook best vaak :')
Dus... Hij kiest ze wel uit!! Hahaahah

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 13:46

Gisteravond laat weer met Poes naar de dierenarts. Arme Poes ;( En ook wel een beetje arme rekening, lieve Poes heeft nu in een week €500 gekost := Hopelijk slaat de AB aan en heeft ze gauw minder last. Dit is echt zó zielig..

En mijn lieve vriend die er nu pas achter komt hoeveel hij nog moet verhuizen. Argh. Dus vandaag hele dag dingen naar buiten, de bus in, de bus uit en dan 2 hoog tillen %)

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 13:58

_San87_ schreef:
Ik zit extreme couponing te kijken. Ik weet niet of ik bewondering moet hebben, of walging :').

Altijd beide :')

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 14:01

Berdien beterschap voor poes.

Alweer verkouden. Was er net 2 dagen vanaf.
En boos familielid. Had geen uitnodiging voor verjaardag gekregen dus envelop met inhoud door de brievenbus gedaan.
Waarom ik niet kwam. Tja niet uitgenodigd.
Nu is familielid boos dat ik alsnog niet kom.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 14:10

Maar sommige mensen nodigen toch sowieso niet zo expliciet uit?
Die gaan er automatisch vanuit dat je weet dat je altijd welkom bent?

Dit klinkt meer als een misverstand dan als 'vervelend bedoeld'.

Klinkt alsof je beledigd bent om iets dat totaal niet beledigend bedoeld is, eerder t tegenovergestelde.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 14:12

Berdien schreef:
Gisteravond laat weer met Poes naar de dierenarts. Arme Poes ;( En ook wel een beetje arme rekening, lieve Poes heeft nu in een week €500 gekost := Hopelijk slaat de AB aan en heeft ze gauw minder last. Dit is echt zó zielig..

En mijn lieve vriend die er nu pas achter komt hoeveel hij nog moet verhuizen. Argh. Dus vandaag hele dag dingen naar buiten, de bus in, de bus uit en dan 2 hoog tillen %)

Sterkte voor arme Poes ;(.

En succes met verhuizen :=.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 14:13

Optiwolk schreef:
_San87_ schreef:

Altijd beide :')

Maar echt he :=. Amerika is echt zo cartoonesque :').

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 14:30

Mijn mannelijke huisgenoot heeft migraine oftewel de dood is volgens hem nabij :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 15:48

Ik ben niet boos. Sla graag een verjaardag over ivm bijzondere schoonfamilie.
Waarom familielid boos is. Tja moet je beter communiceren.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-23 17:53

Heb een hotpot online besteld, bij levering niet helemaal compleet, mailtje gestuurd, krijg netjes een reactie terug: heeft een foto van het product wat u mist? Euh nee want als ik die kon maken had ik ook niet een mailtje gestuurd. Ben ik nu zo simpel of zijn zij het?