Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:15

Pauline schreef:
Matheno schreef:
Naaaaaah jongens ik moest huilen |(

Wat gewéldig!!

[ [url=m/pxyxQa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat gaaf! <3

Wahaha Apple geniaal! :')

Wat een geweldige pakketten weer en druk gepuzzel. Dat is ook zo leuk.
@Dondon ik heb vandaag les 1 gehaakt, ik gok niet dat ik de beste ben maar het is wel leuk om te doen.

[ [url=m/j4HTET.jpg]Afbeelding[/url] ]

Aaah wat vind ik dit leuk om te lezen ahahha *\o/* . Oefening baart kunst! Voor volgend jaar maar nog meer spulletjes voor haken vragen haha <3

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:30

Lieve Secret Santa: heel erg bedankt! <3 Ik had vandaag mijn laatste collegedag en kwam met best wel een zucht thuis, maar de doos maakte me gelijk helemaal blij!

Allereerst voor de beeldvorming even een foto van alles ingepakt met de hint er bij. Mijn moeder was al begonnen met puzzelen. :D De vraag 'Wie werd "de Grote" genoemd?' is door het hele gezin beantwoord, want we dachten allemaal een andere kant op. Ik, student Scandinavische talen: "Oh, dat is vast Knud den Store (Knoet de Grote)", mijn vader: "Nee joh, dat is Karel!" :7

Afbeelding

Uiteindelijk kwam er bij de hint: RYDAR uit. Ik dacht eerst dat het Ryder zou worden, want dat vond ik wel een Bokt-dingetje. Rydar zorgde er voor dat ik dus even 'stumped' was, om het zo te zeggen. Uiteindelijk heb ik het hele topic doorgelezen en vond ik iemand met een verzorgpaard met die naam... :D

Voordat ik daar heen ga, echter eerst een foto van de cadeautjes:

Afbeelding

Ik ben een sentimentele muts en ik weet dat heel veel van de dingetjes de komende decennia nog wel een mooi plekje gaan krijgen. <3 En ja Santa: de vulling (alle Daim chocolaatjes) valt zéér goed in de smaak. :D

Ik maakte de fout om eerst het toeristenboek over Denemarken uit te pakken en dat zorgde voor wat vertraging op de lijn. Ik kan zó blij worden van toeristenboekjes over Denemarken. Het zijn altijd dezelfde locaties, maar om de wijze van het adverteren van een land te zien vind ik zeer interessant. :D Ook het weerboek vind ik helemaal geweldig! Ze gaan straks gelijk een plekje krijgen in de boekenkast. :D De lijstjes vind ik ook zeer charmant en het vaasje is nu gevuld met Daim chocolade voor op de tafel. _O-

Al met al ben ik echt blij en je hebt mijn hele dag goed gemaakt! Hopelijk heb ik het goed als ik dus nu al mijn grote dank richting Boeflover richt. <3

EDIT:

Het kattenspeeltje is nog niet ontdekt, want er ligt er nog één in dromenland...

Afbeelding

Matheno

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:39

Ohh Pimaude wat een super leuk pakket ondanks alles! Zertab je bent een schat <3

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:42

pimaude schreef:
Zertab heeft met mij overlegd omdat ze heel graag de cadeaus die ze persoonlijk voor mij heeft gekocht graag wou geven. Ik heb de verzendkosten voor haar betaald. Ik kreeg een super leuk boek over Egypte waar ik echt uuuuurenlang leesplezier van kan hebben. De boktupload deed het even niet lekker bij mij, haar pakketje verdient wel een bericht hier dus ik heb gewacht en vanmiddag op de laptop de foto's geupload !

Echt alles zat onder de glitter. Ik zag te laat: pas op voor de glitter hihi.

[ [url=m/vpv900.jpg]Afbeelding[/url] ]

Met een aantal hele lieve cadeaus

[ [url=m/vHPGQX.jpg]Afbeelding[/url] ]

En zelfs nog hints, super lief

[ [url=m/HUq5mE.jpg]Afbeelding[/url] ]

En de cadeaus die de lieve zertab heeft uitgekozen om toch te verzenden ♡ heel blij met dit minipakketje en het mega leuke toffe boek over Egypte!!

[ [url=m/JEvW1R.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dus ik snap heel goed dat ze baalt. Ze stuurt 2 pakketten en we uploaden beide niks. Hierbij echt een shout out naar haar, het kaartje was ook echt mega lief ondanks alles. ♡♡

Wat een leuke kado's. Hopelijk doe je volgend jaar weer gewoon mee. En Zertab ook.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 20:56

Zertab, begrijpelijk dat het voor jou rottig voelt dat er geen verslagjes/foto's geplaatst worden. Je hebt zo je best gedaan. :(:)

Mooi pakket Pimaude, fijn dat het zo opgelost is en jouw eigen verzonden pakket was ook waanzinnig! <3

Toffe actie Roosch en Oscar! =:)

Aaaah die rooie kitten. <3

Ik ben benieuwd naar alle pakketten die nog komen. Hopelijk krijgt iedereen een geslaagd pakket.

Ik ben aan mijn kaas begonnen uit mijn pakket. Hij smaakt heerlijk fohadie!!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:02

Afbeelding

Kijk eens wat daar binnen kwam! ♥️
Laatst bijgewerkt door _AB_ op 15-12-22 21:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:02

Wat een leuke pakketjes weer! Hier zit het er alweer op, maar ik begin gewoon vast aan mijn pakket van volgend jaar _O- . Voor mij wel een geslaagde editie! Ik ben benieuwd nog naar de rest!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:03

Lavitabella schreef:
Wat een leuke pakketjes weer! Hier zit het er alweer op, maar ik begin gewoon vast aan mijn pakket van volgend jaar _O- . Voor mij wel een geslaagde editie! Ik ben benieuwd nog naar de rest!

Maar gelijk lootjes trekken?

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:08

Ik hoop ook dat jullie volgend jaar weer meedoen Pimaude en Zertab.

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:09

Roosch schreef:
Lavitabella schreef:

Maar gelijk lootjes trekken?

Ja goed idee!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:10

Ja prima lekker lang de tijd om te stalken dan :D

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:10

Wat een leuke pakketten zijn er weer binnen gekomen. Dat katten inpakpapier is ook geniaal.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:15

Banjer schreef:
Wow… ik ben ontroerd… wat een mooie cadeautjes zaten er in 99… <3

Kiwi in hout
[ [url=m/svKdXR.jpg]Afbeelding[/url] ]

En een foto van Knelis en mij in hout
[ [url=m/kEJhZn.jpg]Afbeelding[/url] ]

*\o/*

Blij dat je ze leuk vindt :)

Wij vonden ze zeker leuk om te maken.

Ik zat zelfs in 2006 te sneupen naar informatie over jou :')
Het was een heerlijke afleiding om te speuren en een soort thema pakket te maken.

Kokos en Bounty vond ik wel leuk want je leest zoveel die dat niet lekker vinden. T'is alleen wel een beetje een snoep cq vreet pakket geworden :=

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:16

Ik ben weer bij! Jeetje wat veel berichten als je de hele dag aan het werk bent geweest :=

Wat een mega mooie pakketten weer <3
Echt heel gaaf wat iedereen voor elkaar doet!

Ik heb een beetje gezocht naar mijn eerste ‘hints’ maar ik kan zo in het topic geen berichten vinden met de namen van mijn katten. Ik heb gezocht op Noah, Cody, Jazzy... maar nog geen link.
Heb ook op Jack gezocht (zag dat hij nog op mijn profiel staat maar helaas is hij er al een jaar niet meer, maar dus toch mee genomen in het zoeken)
Qua luchtje met de naam van mijn paard moet ik denken aan een luchtje van Prada of Givenchy (lijkt behoorlijk op Giverny zoals 1 van mijn paarden heet).
Maar helaas dus nog niet veel verder gekomen :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:24

Mijn pakket is ook binnen *\o/*
En wat een mooi pakket!!

Geweldig leuk inpakpapier <3
Afbeelding

Ik kreeg meteen hulp :))
Afbeelding

Eenhoorns en regenbogen <3
Afbeelding

Een flinke hoop cadeautjes
Afbeelding

Het eerste cadeautje werd zorgvuldig uitgezocht door de opzichter
Afbeelding

Afbeelding

En waaw wat een leuke cadeau's, mijn Santa heeft me goed gestalkt!
Afbeelding

-Hondensnacks
-Een scrub handschoen, die had ik nog niet, super fijn!
-Breigaren, in een heel mooie regenboog-kleur. Ik krijg meteen al leuke ideeën :D
-Twee flesjes parfum
-Handcreme in een super schattige tube :D
-De lekkerste chocolade die er bestaat :D
-Bath bombs, ik sta er regelmatig naar te kijken in de winkel, en steeds weer aan het twijfelen om ze mee te nemen. Schot in de roos dus! Nu heb ik zin om in bad te gaan haha
-Een vogelvoer houder, wat een gaaf ding! Die ga ik na het weekend meteen vullen!
-Een klein flesje champagne, proost!
-Chocomel plant-based, mijn verslaving <3
-Twee paar lekker dikke huissokken
-Thee met kaneel en bosbes, heel benieuwd hoe die smaakt!

Super bedankt, Santa!

En dan de hints:
Afbeelding

Op de achterkant van het plaatje van het Louvre staat 'Hier hangt een deel van mijn naam!'
Bij het Louvre denk ik aan de Mona Lisa.

Op het plaatje van de zuurstok staat 'Ik had een echte in het pakket willen doen. Helaas heeft de hond hem op.'

Het kaartje had ik eerder al ontvangen, met drie honden/poezenpootjes en een paard op de voorkant, en misschien dus nog meer hints binnenin?

En dan het lieve briefje, met de woorden 'Champagne' en 'inpakpapier' onderstreept.

Ik ga een gok doen; candalisa, ben jij misschien mijn Santa? Je hebt Lisa in je naam, en drie honden.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:26

marleen_88 schreef:

Gelukkig! Ik had hem zelf ook, en hoewel er op de verpakking "oude" staat, is het in werkelijkheid een belegen kaas. Officieel moet oude kaas minimaal 11 maanden rijpen, en deze Rotterdamse is 10 maanden gerijpt. Maar dat zag ik pas toen ik het gekocht had. Vond hem zelf ook lekker.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:27

fohadie schreef:
marleen_88 schreef:

Gelukkig! Ik had hem zelf ook, en hoewel er op de verpakking "oude" staat, is het in werkelijkheid een belegen kaas. Officieel moet oude kaas minimaal 11 maanden rijpen, en deze Rotterdamse is 10 maanden gerijpt. Maar dat zag ik pas toen ik het gekocht had. Vond hem zelf ook lekker.

Maakt het niet minder lekker. :9

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:28

Wat een geweldige pakketten zijn er weer binnen gekomen. <3
Leuk dat ze allemaal zo geslaagd zijn, en leuk al die echte speciale persoonlijke kadootjes. <3
Ik begin al een beetje op te zien tegen volgende week, overmorgen de laatste verzenddag, begin van de week nog pakketjes en dan weer een jaar afkicken. -O-
Eerst nog maar goed genieten van de komende dagen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:36

Hihi die hond ♡

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:40

Annemiek, wat een plaatje van een dier zeg!

Ja nu al zin in volgend jaar, ondanks alle drama was dit echt m'n favoriete editie!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:41

Wat een leuke pakketten weer (gooi er weer ff een oneliner in). Maar iedereen heeft zo z’n best gedaan er ook wat persoonlijks van te maken.

Ook nog wat vragen over hints, maar ik zie het ook echt niet. Ik kan ook niet zo goed heel ver doordenken met codes etc.! Ik doe m’n best om mee te denken.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:47

germie schreef:
Castilja schreef:
Helaas Germie, ik ben niet je SS! Maar je hebt wel een erg mooi pakket en ook gelijk dat ik van analoge camera's hou :D Succes met verder zoeken!!

Dan hou ik het op Blinnii, al kan ik de link met 'le' zomer 2022 dan niet leggen. Ik heb geen idee wat dat fransje woordje er tussen doet.
Het blijft dan gokken, maar jullie zijn de enige 2 met een registratiedatum in de zomer van 2018.

Helaas Germie, maar sorry ik ben niet jouw Secret Santa. :n Mijn registratiedatum is ook van ver voor 2018, ik stam al uit februari 2007, de 18e om precies te zijn. :+ Ik snap nu wel waarom je juli 2018 denkt, maar dat klopt dus niet hihi.

Inmiddels heb ik bijgelezen en gezien dat Banyu jouw SS was <3 Leuk, die had ik een paar jaar terug als lootje!

---

Lieve Santa,
Ik heb je pakket inmiddels uitgepakt. Er komt zo een verslag aan <3 Ik heb alleen nog geen idee wie je bent.. :')
Laatst bijgewerkt door Blinnii op 15-12-22 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:59

Jeetje wat ben ik verwend! Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Echt alles past perfect <3 sinaasappel chocolade is mijn absolute lievelingssnack *\%/* ik ben gek op denkspelletjes, mijn vriend en ik gaan graag op andere plekken met de hond wandelen, en maar liefst 7 coca cola glazen! :):)

Het kaartje van E. voor Ax zat in de verpakking van de ovenwant, dus ik liet Ax deze uitpakken. Hij was helemaal in de war dat hij het niet mocht houden en het niet voor hem was _O- nu ga ik me maar eens over de hints buigen.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:02

Afbeelding

Mijn pakket is ook binnen. <3 pippa is alvast begonnen met openmaken.

Verslag volgt

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 22:04

Iloveiswan schreef:
[ [url=m/jS0MKP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn pakket is ook binnen. <3 pippa is alvast begonnen met openmaken.

Verslag volgt

Wat handig zo'n uitpakkat!