wyoming schreef:Ik twijfel of de school waar zoon op zit, wel passend is voor hem. Hij is gewoon weer naar huis gestuurd.
Nou ja zeg, hoe dan??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nicole_floor schreef:Dat mijn schoonfamilie het normaal vind om zo asociaal veel te eten. En ik nu zeg dat ik niet zo'n groot stuk vlaai wil, het me gewoon wordt medegedeeld dat ik normaal moet doen. Ik heb al het idee dat ik 10 kg ben aangekomen deze week omdat ik maar zo asociaal veel vlees, frisdrank en taart moet eten. Ik ben helemaal opgeblazen man.
Fortitude schreef:Het is een FEI discipline toch? Zegt genoeg.Ik erger me dood aan een filmpje van het Zwitserse voltige team dat deelnam aan het WK ergens begin augustus met een duidelijk kreupel paard. Ze hebben brons gewonnen. Mooie sport
Jammer dat dát dan weer nergens op het nieuws verschijnt.
Fortitude schreef:Ik erger me dood aan een filmpje van het Zwitserse voltige team dat deelnam aan het WK ergens begin augustus met een duidelijk kreupel paard. Ze hebben brons gewonnen. Mooie sport
Jammer dat dát dan weer nergens op het nieuws verschijnt.
_San87_ schreef:Sherivey schreef:Maar echt, ik vind dit soort dingen zo asociaal.
Dat ze voor mij niet opstaan, groot gelijk. Ik mankeer niks.
Maar ik dacht dat het toch een soort ongeschreven regel was dat je je zitplaats afstaat aan bepaalde mensen/ in bepaalde situaties.
Had ze de baby op de arm/in een draagdoek oid? Want als de baby in een kinderwagen ligt, ga ik ook niet opstaan.
_San87_ schreef:Sodera schreef:Instagram update...
Het geluid in stories is niet meer uit te zetten
Geluid op je telefoon uitzetten?
Sodera schreef:_San87_ schreef:
Geluid op je telefoon uitzetten?
https://www.hitc.com/en-gb/2022/09/08/s ... y-annoyed/
Een bug/opzet in een nieuwe update... Dat werkte idd altijd... Maar het lijkt erop dat dat niet meer zo is_-:(
Sodera schreef:_San87_ schreef:Ik hoor geen geluid, dus kan je niet helpen verder.
Maar, lijkt me idd enorm irritant.
Thanks!!!
Volgens mij is het een iPhone bug, ik heb het sinds ik vanavond ge-update heb… hopelijk snel een nieuwe update