Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 18:08

Helderheid Muronia. Goed gedaan!

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 19:15

Muronia schreef:
Ik heb die van mij nog 1 bericht gestuurd vanmorgen en daarin gezegd dat hij me zo wel echt tegenvalt. Dat ik dit geen goede basis van iets vind en dat ik denk dat we het er maar bij moeten laten. Hem succes met alles gewenst.

Nou hij heeft erop gereageerd... door mij te blokkeren op whatsapp _O- . Dus inmiddels is hij overal van verwijderd en geblokkeerd. Jammer dan. Ik heb het in ieder geval wel netjes afgesloten vind ik zelf.

Dus maar weer verder tinderen _O-

Die sukkel was gewoon getrouwd en met zijn vrouw op vakantie.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 22:50

Muronia schreef:
Ik heb die van mij nog 1 bericht gestuurd vanmorgen en daarin gezegd dat hij me zo wel echt tegenvalt. Dat ik dit geen goede basis van iets vind en dat ik denk dat we het er maar bij moeten laten. Hem succes met alles gewenst.

Nou hij heeft erop gereageerd... door mij te blokkeren op whatsapp _O- . Dus inmiddels is hij overal van verwijderd en geblokkeerd. Jammer dan. Ik heb het in ieder geval wel netjes afgesloten vind ik zelf.
Jeetje wat een sukkel....
Dus maar weer verder tinderen _O-

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-24 22:51

Chickyy schreef:
Ja en ik weiger dus zo te worden.. Ik wil niet mijn jaloerse en vreemdgaande ex op iedereen projecteren, dan maar naïef en dan nog maar een keer op mijn bek gaan.. Ik ben er niet dood aan gegaan en heb het overleefd denk ik dan maar.

Ja, ergens wil ik dit ook. Hoop dat ik het los kan laten allemaal. Mooie insteek :j

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 14:08

Ik heb gisteren het boeket gevangen... :')

Als dat geen goed teken is....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 14:09

Janine1990 schreef:

:D
Ik zou expres een stap opzij hebben gedaan of hebben gebukt. :')

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 14:21

Suzanne F. schreef:
Janine1990 schreef:

:D
Ik zou expres een stap opzij hebben gedaan of hebben gebukt. :')

:')

Ik was de langste, zoals gewoonlijk, dus het kon ook niet missen.

Chickyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 14:44

Haha armen op je rug houden :')

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 17:58

Hahaha oliebol. Het boeket. Dat voorspelt wat moois :')

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-24 18:05

Haha Janine, nou dat betekent vast iets! :D

Ik ben in gesprek met een nieuwe match, we geven nog niet op hoor }> . In gesprek zo in ieder geval een leuke man,maar eens kijken.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 08:58

Gisteren naar een gratis stadsfeest geweest. Nichtje had een scharrel dus ff mee de kroeg in nog erna. Werd echt meteen gekoppeld aan de vrijgezel van die groep. Zo jammer. Leuke kerel om te zien, mooi gezicht, goed lijf, maar hij miste uitstraling. Heel serieus, lachte niet enzo. Heel apart. Hij deed zn best. Maakte een praatje. Hand pakken, keer een hand om m'n heup. Maar het was het gewoon niet. (Overigens had ik niet perse de behoefte die avond maar mocht het leuk zijn geweest, beetje dansen of een kus had me nog dan wel kunnen overtuigen met gezelligheid). Die groep tips geven wat hij nog kon. Mij een rondje laten draaien met dansen :') . Best sneu. Toen ik in die groep keek, zag ik zoveel mannen die veel minder knap waren maar alleen al van afstand meer uitstraling hebben.
Zonde. Dan wordt het zo'n geforceerd iets. Gruwelt me dan enorm.

Overigens moet ik ook wel weer lachen om de flauwekul van het versieren.
'Hoe oud ben je?' 'Wat denk je?' 'Eh een jaar of 24?' Ik lachen. Nee hoor, ik ben 34. Oh dat zou je echt niet zeggen zo oud. Nee klopt, maar als ik mijn BH uit trek wel hoor :') . Dan lig ik echt al helemaal in een deuk haha.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:26

Daarom zegt knap niks. Iemand kan knap en zo inhoudsloos zijn of saai. En een veel minder knap iemand zo charismatisch.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:36

Ben daarom wel wat voorzichtiger met tinder. Voorkeur heeft dan toch wel de kroeg meer. Deze zal vast heel leuk zijn geweest op tinder. :')

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-24 09:39

Steenbok12 schreef:
Ben daarom wel wat voorzichtiger met tinder. Voorkeur heeft dan toch wel de kroeg meer. Deze zal vast heel leuk zijn geweest op tinder. :')

Ik heb mijn vent in de sauna (in het restaurant ;)) leren kennen. Best of both worlds, eerst netjes eten in badjas en dan na het eten kun je zien wat voor vlees je in de kuip hebt zonder dat er gelijk wat actie moet gebeuren :P

(Ik was overigens helemaal niet bezig met een nieuwe relatie, was nog maar net uit mijn toenmalige relatie).

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 01:06

Maar geen persoonlijkheid haal je er op tinder ook wel tussenuit toch? Na 5 minuten heb je het al door als iemand niks te vertellen heeft :+

Ik had ooit een match die na 3 berichten al voorstelde diezelfde avond wat te gaan drinken. Hij was heel knap, ik was net single en ik had niks te doen die avond dus waarom niet. Ik kwam er snel achter dat hij waarschijnlijk zo snel wilde afspreken omdat hij echt 0 persoonlijkheid had, kon met geen mogelijkheid een gesprek op gang houden :') Dan kun je heel knap zijn, maar ik had het na 10 minuten al wel gezien.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 09:37

Er zijn ook mensen die op whatsapp minder uit de verf komen. En andersom. Andersom heb ik het gehad op de app praatjes maar irl timide rustig en saai.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 11:10

Ja dat heb ik ook wel een paar keer meegemaakt, dat het op whatsapp makkelijker verliep dan in het echt.

Vanmiddag een date, een man waar ik al een paar weken zo nu en dan mee app, soms even intensief en dan weer even vergeten (ik vergeet apps soms een paar avonden. We gaan even wandelen in het bos. Ben benieuwd!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 12:56

Ik heb weleens iemand ontmoet die best leuk leek zo, om mee te praten etc. Maar op whatsapp zo dom overkwam met zoveel schrijffouten en steeds ‘me’ als bezittelijk voornaamwoord, dat ik er al snel klaar mee was. Ik knap daar zo op af als iemand niet normaal kan schrijven.

MarocjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 13:14

Suzanne F. schreef:
Ik heb weleens iemand ontmoet die best leuk leek zo, om mee te praten etc. Maar op whatsapp zo dom overkwam met zoveel schrijffouten en steeds ‘me’ als bezittelijk voornaamwoord, dat ik er al snel klaar mee was. Ik knap daar zo op af als iemand niet normaal kan schrijven.

Heel herkenbaar, kan daar ook niet tegen. Precies wat je schrijft: het komt zo dom over.

Nu zitten er wel gradaties in, maar iemand die consequent ‘me huis, me auto’ ed schrijft, s echt een afknapper.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 13:38

Wat voor gesprekken voeren jullie via de app eigenlijk?

Ik zit nu zo in de diepgaande gesprekken. Die gozer mag 5 jaar jonger zijn dan ik, maar hij komt zoveel volwassener over. Wijs, ambitieus...

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 13:44

Veel plezier vanmiddag F_Orumster, hopelijk is 'ie leuk en gezellig!

Zonnetje81 schreef:
Er zijn ook mensen die op whatsapp minder uit de verf komen. En andersom. Andersom heb ik het gehad op de app praatjes maar irl timide rustig en saai.
Yup. En meestal als er verschil is tussen chatten en irl is het negatief maar ik heb ook wel meegemaakt dat een vrouw lage inzet & energie was in app maar in het echt heel bubbly, enthousiast en energiek. Daarom blijft snel afspreken ook een pré en is Breeze helemaal perfect voor mij.

Hier heb ik echt last van een dip en voel ik me leeg sinds ik Frans meisje vrijdag naar het station heb gebracht. Het voelde in het begin wat ongemakkelijk door haar onzekerheid en verlegenheid maar dat duurde gelukkig niet lang. Het is niet dat ik haar specifiek mis maar wel het gevoel van samen zijn met iemand. Het is nogal ironisch na wat ik hier kortgeleden zei over vrijheid maar ik vond het fijner dan verwacht om zoveel dagen lang iemand om me heen te hebben. En eerlijk, ik heb echt genoten van de kleine kneuterige dingen zoals samen boodschappen doen en koken en zo. Opstaan en teruggaan naar bed, knuffelen en een 'slechte' film kijken.

Fuuuuuck.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 13:54

Rawr schreef:
Veel plezier vanmiddag F_Orumster, hopelijk is 'ie leuk en gezellig!

Zonnetje81 schreef:
Yup. En meestal als er verschil is tussen chatten en irl is het negatief maar ik heb ook wel meegemaakt dat een vrouw lage inzet & energie was in app maar in het echt heel bubbly, enthousiast en energiek. Daarom blijft snel afspreken ook een pré en is Breeze helemaal perfect voor mij.

Hier heb ik echt last van een dip en voel ik me leeg sinds ik Frans meisje vrijdag naar het station heb gebracht. Het voelde in het begin wat ongemakkelijk door haar onzekerheid en verlegenheid maar dat duurde gelukkig niet lang. Het is niet dat ik haar specifiek mis maar wel het gevoel van samen zijn met iemand. Het is nogal ironisch na wat ik hier kortgeleden zei over vrijheid maar ik vond het fijner dan verwacht om zoveel dagen lang iemand om me heen te hebben. En eerlijk, ik heb echt genoten van de kleine kneuterige dingen zoals samen boodschappen doen en koken en zo. Opstaan en teruggaan naar bed, knuffelen en een 'slechte' film kijken.

Fuuuuuck.

Wel fijn ergens om te ervaren dat het ook wel met een goede match lekker ongedwongen kan zijn om die tijd door te brengen?
Zij was echt alleen voor een city trip hier toch? Dus dat is wel end of story nu?
Moet zeggen dat ik het stiekem met die scharrel nu ook wel lekker vind. Vermaak me prima zelf maar voelt ongedwongen vooralsnog als ik daar ben en ook wat je zegt de kleine dingen eromheen zijn wel echt chill. Samen douchen, ontbijtje maken etc.
Plat scharrelen vind ik echt minder, dus dit nu ervaren vind ik stiekem wel echt een toevoeging. Ben alleen wel benieuwd hoe dit is voor een langere tijd. Of je sneller verwachtingen gaat krijgen op relationeel vlak. Dat beklemd mij enorm, staat echt helemaal los van hem, maar die dingen die miste ik ook de laatste jaren in mijn relatie en dat maakt het wel erg fijn om dat nu wel even te ervaren weer.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 14:02

Spelfouten zou ik niet zo chill vinden als het qua intelligentie is, m'n scharrel die heeft ook veel spelfouten helaas, maar hij heeft dyslectie plus op sommige vlakken IRL isie slimmer dan ik. Dus ook best sneu als je er niet echt wat aan kan doen.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 14:52

Steenbok12 schreef:
Wel fijn ergens om te ervaren dat het ook wel met een goede match lekker ongedwongen kan zijn om die tijd door te brengen?
Zij was echt alleen voor een city trip hier toch? Dus dat is wel end of story nu?
Ja, ze kwam hierheen om een familielid te bezoeken en ging vrijdag en zaterdag naar een festival in Lisse. Als het niet had geklikt dan zou ze vertrekken en nog wat andere steden bezoeken maar dat liep dus anders. Ze had van tevoren al gezegd dat ze niet toe is aan een relatie en alleen plezier zocht maar als ze me geen superswipe had gegeven had ik ook geen match gemaakt. Latten is okay maar Noord-Frankrijk is me echt te ver. Misschien ga ik nog eens bij haar op bezoek maar de kans is groot dat het contact verwaterd. Ik ben niet goed in het onderhouden van contact via whatsapp en als ik whatsapp open heb dan wordt de aandacht getrokken door alle groepsapps en mensen die mij veel appen en vergeet ik alle andere mensen die niet een beetje bovenaan in recente chats staan. Ghosten is poedersuiker maar ik doe het hierdoor per ongeluk wel af en toe. :o

Dat wat je met je scharrel hebt klinkt goed en het wel interessant om te zien of dat met de tijd ergens heen groeit. :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-24 15:18

Het klinkt als heel erg leuk Rawr jullie dagen optrekken.