Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annet_Dottie schreef:Dat ik vanmiddag een ongeluk heb gehad met de scooter.. een fietser besloot de weg over te steken zonder uit te kijken (vrij drukke auto weg) waar langs het fietspad was. Ik zag hem van een afstandje al gaan en had gas al los en hand bij de rem. Hij keek toch om en stopte even met trappen waardoor ik er vanuit ging dat hij inhield zodat ik er langs kon. Ik geef net weer wat gas bij en hij besluit ineens toch door te fietsen. Waardoor ik hem moet proberen te ontwijken naar links wil sturen en hard moet remmen en behoorlijk hard op de grond beland met de scooter op me.. De beste man z'n excuus was dat ik er ook wel best hard aan kwam en hij nog even voor me langs wou. Ik heb een elektrische scooter die 30 gaat en ik reed misschien net weer tegen de 25 omdat ik net weer op trok. Hoezo kom ik er dan "hard" aan terwijl ik ook gewoon voorrang heb?? Als hij duidelijk door gefietst was had ik gewoon kunnen stoppen maar hij hield in omdat ik dacht dat hij zelf wel door had dat ik voorrang had.
Ben bont en blauw van m'n knie tot m'n kont en m'n elleboog is naar de kl*ten. Heb de man z'n emailadres hopelijk heeft ie de juiste doorgegeven hij bood gelijk aan kapotte spiegel te vergoeden. En ik moet morgen een tetanus prik halen
Foto's van een deel van m'n verwondingen even in spoiler..Spoiler:
[ [url=m/zEedcw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Telpeva schreef:Annet_Dottie schreef:Dat ik vanmiddag een ongeluk heb gehad met de scooter.. een fietser besloot de weg over te steken zonder uit te kijken (vrij drukke auto weg) waar langs het fietspad was. Ik zag hem van een afstandje al gaan en had gas al los en hand bij de rem. Hij keek toch om en stopte even met trappen waardoor ik er vanuit ging dat hij inhield zodat ik er langs kon. Ik geef net weer wat gas bij en hij besluit ineens toch door te fietsen. Waardoor ik hem moet proberen te ontwijken naar links wil sturen en hard moet remmen en behoorlijk hard op de grond beland met de scooter op me.. De beste man z'n excuus was dat ik er ook wel best hard aan kwam en hij nog even voor me langs wou. Ik heb een elektrische scooter die 30 gaat en ik reed misschien net weer tegen de 25 omdat ik net weer op trok. Hoezo kom ik er dan "hard" aan terwijl ik ook gewoon voorrang heb?? Als hij duidelijk door gefietst was had ik gewoon kunnen stoppen maar hij hield in omdat ik dacht dat hij zelf wel door had dat ik voorrang had.
Ben bont en blauw van m'n knie tot m'n kont en m'n elleboog is naar de kl*ten. Heb de man z'n emailadres hopelijk heeft ie de juiste doorgegeven hij bood gelijk aan kapotte spiegel te vergoeden. En ik moet morgen een tetanus prik halen
Foto's van een deel van m'n verwondingen even in spoiler..Spoiler:
[ [url=m/zEedcw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Auwww die zul je morgen ook nog wel voelen
Niobe schreef:DiscoDipp schreef:T feit dat ik alweer moet kijken hoe iemand anders op mijn paard rijdt. Deel graag met anderen daar niet van, maar ik wil zelf ook![]()
Kan iemand n nier missen?
Heb je hem zelf nodig of zoek je er 1 om te verkopen?
[***] schreef:DiscoDipp schreef:
Nee ik heb hem echt voor mijzelf nodig![]()
@Sushi123: Its the worst
Weet niet of het bij jou helpt maar hier verlicht een kruik de pijn een beetje! Maar mijn pijn is waarschijnlijk lang niet zo heftig als de jouwe