Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 21:09

Mensen die erop uit zijn om anderen onderuit te halen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 21:11

Dat ik vanmiddag een ongeluk heb gehad met de scooter.. een fietser besloot de weg over te steken zonder uit te kijken (vrij drukke auto weg) waar langs het fietspad was. Ik zag hem van een afstandje al gaan en had gas al los en hand bij de rem. Hij keek toch om en stopte even met trappen waardoor ik er vanuit ging dat hij inhield zodat ik er langs kon. Ik geef net weer wat gas bij en hij besluit ineens toch door te fietsen. Waardoor ik hem moet proberen te ontwijken naar links wil sturen en hard moet remmen en behoorlijk hard op de grond beland met de scooter op me.. De beste man z'n excuus was dat ik er ook wel best hard aan kwam en hij nog even voor me langs wou. Ik heb een elektrische scooter die 30 gaat en ik reed misschien net weer tegen de 25 omdat ik net weer op trok. Hoezo kom ik er dan "hard" aan terwijl ik ook gewoon voorrang heb?? Als hij duidelijk door gefietst was had ik gewoon kunnen stoppen maar hij hield in omdat ik dacht dat hij zelf wel door had dat ik voorrang had.

Ben bont en blauw van m'n knie tot m'n kont en m'n elleboog is naar de kl*ten. Heb de man z'n emailadres hopelijk heeft ie de juiste doorgegeven hij bood gelijk aan kapotte spiegel te vergoeden. En ik moet morgen een tetanus prik halen |(

Foto's van een deel van m'n verwondingen even in spoiler..
Spoiler:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-03-22 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 21:13

Hoesten. Ik blijf maar hoesten. En ik ruik niks :').

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 21:20

_San87_ schreef:

Had mijn dochter ook, vreselijk!
Beterschap :(:)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 21:26

Annet_Dottie schreef:
Dat ik vanmiddag een ongeluk heb gehad met de scooter.. een fietser besloot de weg over te steken zonder uit te kijken (vrij drukke auto weg) waar langs het fietspad was. Ik zag hem van een afstandje al gaan en had gas al los en hand bij de rem. Hij keek toch om en stopte even met trappen waardoor ik er vanuit ging dat hij inhield zodat ik er langs kon. Ik geef net weer wat gas bij en hij besluit ineens toch door te fietsen. Waardoor ik hem moet proberen te ontwijken naar links wil sturen en hard moet remmen en behoorlijk hard op de grond beland met de scooter op me.. De beste man z'n excuus was dat ik er ook wel best hard aan kwam en hij nog even voor me langs wou. Ik heb een elektrische scooter die 30 gaat en ik reed misschien net weer tegen de 25 omdat ik net weer op trok. Hoezo kom ik er dan "hard" aan terwijl ik ook gewoon voorrang heb?? Als hij duidelijk door gefietst was had ik gewoon kunnen stoppen maar hij hield in omdat ik dacht dat hij zelf wel door had dat ik voorrang had.

Ben bont en blauw van m'n knie tot m'n kont en m'n elleboog is naar de kl*ten. Heb de man z'n emailadres hopelijk heeft ie de juiste doorgegeven hij bood gelijk aan kapotte spiegel te vergoeden. En ik moet morgen een tetanus prik halen |(

Spoiler:
[ [url=m/zEedcw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Auwww die zul je morgen ook nog wel voelen :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 21:38

_San87_ schreef:

Ook geen scheetjes van je partner, dat is dan wel weer chill.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 21:39

Urbanus schreef:
_San87_ schreef:

Ook geen scheetjes van je partner, dat is dan wel weer chill.

Toch nog een voordeel!

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 22:20

-:(- -:(- -:(- dat is ongeveer alles wat ik over het gesprek kan zeggen wat ik vanmiddag had.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 22:36

Nou eindelijk doorverwijzing kno arts, maar kreeg wel de opmerking dat mijn bloeddruk behoorlijk aan de lage kant is ook.

En helikopter rondjes aan het vliegen (gok politie of trauma).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 22:44

Telpeva schreef:
Annet_Dottie schreef:

Spoiler:
[ [url=m/zEedcw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Auwww die zul je morgen ook nog wel voelen :knuffel:

Dat denk ik ook helaas, en ik denk niet alleen morgen :') het is ook nog eens volledig de kant waar ik vaak op slaap |(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 22:47

SRL spiroflor is ideaal als het helemaal dicht is. Dus geen open wond.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 23:31

T feit dat ik alweer moet kijken hoe iemand anders op mijn paard rijdt. Deel graag met anderen daar niet van, maar ik wil zelf ook |(

Kan iemand n nier missen? Y;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 23:33

DiscoDipp schreef:
T feit dat ik alweer moet kijken hoe iemand anders op mijn paard rijdt. Deel graag met anderen daar niet van, maar ik wil zelf ook |(

Je mag er 1 van mij lenen maar die doen ook zeer :(

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 23:34

DiscoDipp schreef:

Heb je hem zelf nodig of zoek je er 1 om te verkopen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 23:42

Ik ben kapot maar ik zit uit te stellen om te gaan slapen.. Lig al een half uur in bed. Heb zo geen zin in dit gezeik moet in alles m'n houdingen ineens aanpassen en ik ga altijd slapen op m'n linker zij en dat kan dus nu niet dus ik lig in bed en m'n lichaam wil alleen maar steeds omdraaien in de vertrouwde houding :roll: wish me luck met deze nacht....

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-22 23:51

Dat ik ben aangekomen.
Dat ik ben gaan vreten omdat ik mij poedersuiker voel omdat ik ben aangekomen.
Dat mijn pc er lang over deed om de update te installeren.
Dat ik het laatste advies van het omt om te janken vind.

Kortom een grote ergernisdag.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 00:10

Niobe schreef:
DiscoDipp schreef:

Nee ik heb hem echt voor mijzelf nodig :')

@Sushi123: Its the worst |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 00:25

DiscoDipp schreef:
Niobe schreef:

Weet niet of het bij jou helpt maar hier verlicht een kruik de pijn een beetje! Maar mijn pijn is waarschijnlijk lang niet zo heftig als de jouwe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 01:32

Mijn badkamer stinkt weer naar rook. Het is echt niet leuk meer...
Op deze manier kan ik niet eens douchen dus ik sta morgen met vette haren voor de klas les te geven :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 02:15

DiscoDipp schreef:

Ja alleen heb je daar niet veel aan want die doet het niet :+

Weer een slechte nacht.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 03:07

Dat ik weer wakker ben geworden en niet kan slapen. Dat ik nu eigenlijk ook niet op bokt moet zitten, maar ja.... toch doe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 04:00

Wakker en even uit bed geweest. Ineens erg misselijk wel, echt waardeloos. Toch op m'n linker zij gaan liggen ergens waar ik wel wakker van werd. Bijzonder genoeg toen ik uit bed stapte niet eens heel stijf wat ik wel verwacht had (wat uiteraard goed is, geen ergernis dus).

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 06:52

Keer niet om 5uur wakker maar om 6uur en dan niet uitgerust zijn. :+

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 08:41

[***] schreef:
DiscoDipp schreef:

Weet niet of het bij jou helpt maar hier verlicht een kruik de pijn een beetje! Maar mijn pijn is waarschijnlijk lang niet zo heftig als de jouwe

& @robijntje

Verbaasd mij nog hoeveel mensen daadwerkelijk nierpatiënt zijn, ik dacht altijd dat ik bekand de enige was (tussen mijn leeftijd dan)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-22 08:44

Ik voel me overreden door een trein.

Slaap al tijden slecht en nu de hond zich niet lekker voelt wil die er 's nachts ook nog een keer uit. :O