Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elmiran schreef:Heeft iemand wel eens een verkeerd pakket gehad?. Op een zijde staat mijn naam en achternaam met een barcode, en op de achterzijde een andere naam met QR code en ontvanger erbij. Het lijkt erop dat ze bij het Homerr punt een verkeerd 2de label erop geplakt hebben.
Wat ik wel raar vind is dat je als koper dan de retourkosten moet betalen. Ik had hem helaas al aangenomen en open gemaakt.
Hoop maar dat de verkoper een eerlijk persoon is, en het geld terug komt.
mysa schreef:Ik heb me nog niet erg in Vinted verdiept maar wel wat rondgekeken. Ik ben fan van een paar merken. Die zijn niet zo vaak te vinden bij Nederlandse verkopers maar wel in Frankrijk, bijvoorbeeld. Kopen jullie ook regelmatig van buitenlandse aanbieders? En loopt dat ook vlotjes? Verzendkosten zullen hoger zijn, maar verder nog haken en ogen?
Siersma schreef:Ik heb nu iemand die alleen als verzendoptie Homerr kan kiezen. Maar ik verzend niet met Homerr want heb geen punt in de buurt helaas, staat ook netjes in de advetentie trouwens. Dus verkoop geannuleerd helaas
mysa schreef:Ik heb me nog niet erg in Vinted verdiept maar wel wat rondgekeken. Ik ben fan van een paar merken. Die zijn niet zo vaak te vinden bij Nederlandse verkopers maar wel in Frankrijk, bijvoorbeeld. Kopen jullie ook regelmatig van buitenlandse aanbieders? En loopt dat ook vlotjes? Verzendkosten zullen hoger zijn, maar verder nog haken en ogen?